Dzisiaj jest 29 lis 2024, 0:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2015, 8:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Witam wszystkich,
Chciałbym się poradzić w sprawie ww skutera bo mi osobiście pomysły sie skończyły.
Otóż jest problem z odpalaniem tzn - przy zimnym silniku musze 5-6 razy kopnąć aby zapalił, jak zapali to dopiero po ok 10 sekundach wchodzi na "ssaniowe" obroty a powinien od razu po odpaleniu.
Brak jest niskich obrotów - albo ma za wysokie albo takie ekstremalnie niskie i nie da sie tego ustawić ruch śruba od wolnych obrotów dosłownie o 2 stopnie i z tych za wysokich spada do za niskich.
Tak niskie wolne obroty prowadza do słabego odpalania na ciepłym silniku (trzeba troche manetke przekrecic przy odpalaniu)
Z rzeczy pewnych
- ssanie nowe (działa bo sprawdzałem na wyjętym)
- gaźnik czysty i wyregulowany (kolor świecy podrecznikowy)
- zawór membranowy nowy
- kranik ok (po zdjeciu wezyka zasilajacego gaznik i kreceniu rozrusznikiem paliwo leci , kranik otwiera, podcisnienie jest)
a to wszystko jest na tyle dziwne ze bardzo fajnie jezdzi - nie przerywa nie muli.Ruszając na utwardzonej drodze tylne kolo buksuje.
tak wiec nie wiem juz sam - prosze o jakies porady co jeszcze sprawdzic
Cylinder fabryczny po szlifie na 40,25. jakies 1500km temu. Dodam ze te przypadłosci nie powstały po szlifie tylko były juz wczesniej i sa wciąż




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 maja 2015, 10:42 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Może dozownik podaje za dużo oleju...
Odłącz wężyk od oleju przy gaźniku, spuść stare paliwo z gaźnika, zrób mieszankę w baku 1:50, zalej gaźnik świeżą mieszanką i wtedy spróbuj odpalić. Jeżeli odpali za 1 i od razu obroty będą "ssaniowe" to znaczy że albo pompa oleju do regeneracji / regulacji albo czas przejść na robienie ręcznej mieszanki.

Miałem tak i u mnie podziałało, tylko u mnie z tym olejem było pewne na 100% ponieważ pluł nim z wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 14:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
marossek - sprawdziłem twoją teorie i niestety to nie to. Zrobiłem jak piszesz a i tak ssanie załaczyło sie po dobrej chwili. A poza tym to olej miałby az tak duzy wplyw na odpalanie?
U mnie wydech czysty tzn suchy i w kolorze kawy z mlekiem.
Kolejne pytanie - czy na obu srubach (od skladu mieszanki i wolnych obrotów) nie powinno byc jakichs uszczelnien? bo u mnie i na jednej i na drugiej sa tylko sprężynki i tyle.
I druga sprawa - nie mam założonego platikowego łącznika z oringiem pomiedzy gażnikiem a kroccem - niestety popekał- ale zamiast niego docialem sobie gume, tak wiec oring na gazniku dolega do tej gumy , ktora dolega do krocca i wszystko jest szczelne. Jedyne co sie zmieniło to to, że gaznik jest teraz oddalonu od krocca o jakies 2mm a z tym plastikiem był oddalony o ok 5-6mm.
Czy to moze miec jakis wplyw na prace silnika?
Jeżdziłem przed chwila i skuter idzie jak wsciekły a niskich obrotów ni hu hu... raz ma takie , przejade kawałek i zatrzymam sie przed skrzyżowaniem i juz albo ma wyższe albo chce gasnąć




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2015, 18:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Z obrotów normalnie schodzi ?
Może lekko łapać lewe powietrze na tym łączniku.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 maja 2015, 8:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2008, 17:00
Posty: 206
Pojazd:
Maciek1997 - łacznik jest szczelny.
A z obrotami tak jak pisałem - wkreca sie podrecznikowo, z maksymalnych do niskich schodzi dobrze ( szybko i rowno) tylko jak juz zejdzie do niskich (jakby nie patrząc za wysokich jak na obroty biegu jalowego) to albo na nich zostaje i nie schodzi niżej a po kilkukrotnym odkręceniu manetki (bez dotykania zadnej srubki) schodzi do niskich, chwile na nich pochodzi i obroty spadają do bardzo niskich (juz prawie gasnie). nie wiem co jest bo jak silnik ma te bardzo niskie obroty i od razu mu wtedy odkrece do konca manetke to momentalnie sie wkreca. Jakby mieszanka była zla to by sie to nie udało - bo albo by sie zmulił i zgasł albo by przerywał. Tak mi sie wydaje bo jak miałem kiedys zle ustawiona mieszanke to trzeba było pulsacyjnie ruszac manetka- odkrecac, odpuszczac, odkrecac itd aby nie zgasł.
Juz nie mam pojecia bo jest tak - schodzi do pewnych obrotów, odkrece manetke i puszcze - już schodzi do innych obrotów- i taka to loteria.

-- 4 maja 2015, o 08:03 --

Edit
Szybkie pytanie - mam u siebie gaznik dellorto 12mm PHVA(tak jest na nim napisane)
i z tego co patrze po róznych stronach ze schematami i czesciami powinienem miec taka srube regulacji wolnych obrotów: Jest napisane ze pasuje ona do PHVA /PHVB
Obrazek

A u mnie w tym momencie jest taka:
Obrazek

i to bez podkładki i oringu, tylko sruba i sprezynka. W opisie jest napisane ze to do PHBN




_________________

Hania juz po 40-tce!!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy