Dzisiaj jest 30 lis 2024, 11:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2013, 0:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
FILM: http://youtu.be/dwhGsAT8M08
Obroty są nieprawidłowe - źle je przeliczyłem dla 4cyl 4T.

Przy okazji skończyłem projektować nową płytkę pod większy procesor.
Obrazek




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 19:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Up sezonowy:
-wywalony termostat,
-dzwon s6wc (używka),
-pomalowane felgi na biały połysk,
-kierownica bmx (pomalowana tym samym co felgi).

Tak to wygląda:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 19:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Ładnie ładnie :mrgreen:




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2013, 19:35 
**

Rejestracja: 11 wrz 2011, 13:28
Posty: 418
Lokalizacja: Mińsk Maz
Pojazd:
Podoba mi się i to bardzo xd




_________________

runner-2k7-malossi-itech-70cc-regulator-cisnienia-polini-t292703-80.html -> 70cc na wtrysku :D

https://www.facebook.com/pages/Scooters ... 7343226159 - Lajkujemy FP naszej ekipy! ScootersMmz ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 21:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
BLE BLE BLE

Caałe wakacje nic nie robiłem, no może poza powrotem do mechanicznej pompy i zmiany chłodnicy na taką która przyjmie obniżenie zawieszenia.
Jutro w planach wrzucenie 2 chłodnicy w podłogę, bo jedna to sporo za mało dla tego cylindra.

Prace nad licznikiem też się nie posunęły za bardzo, chociaż już dystans prawie liczy dobrze.

Za to wpadły mi w ręce ciekawe zabawki i zastanawiam się którą z nich wrzucić na kierownicę:

http://www.youtube.com/watch?v=sJrzWGdVi7I




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 15:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 19:37 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2012, 19:33
Posty: 1359
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Aprilia SR50
Podoba mi sie ta Vitalka :D




_________________

Majne Sendełe :D sr-sprzedana-obecnie-derbi-senda-t259795-1180.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2015, 1:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2015, 0:25
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Kymco Vitality 2T
Temacie, dlaczego umarłeś? :cry:

Już dawno nie czytałem wątku z takim zaciekawieniem i chęcią poznania ciągu dalszego. Prawie jak dobra książką ;)

Żądam dalszego ciągu. Chyba, że skuterek już sprzedany, albo umarł w czeluściach garażu, rozrzucony po kątach jako części, których nie dało się sprzedać lub wykorzystać. Choć mam cichą nadzieję, że tak nie jest.

Oddałbym prawe płuco (bo ono "skrzypi" mi bardziej) za dokładne instrukcje odnośnie wykonania hamulca tylnego tarczowego - znalazłem na tym forum, ale nie są aż tak dokładne abym sobie z tym poradził czyli w miarę krok po kroku - oraz za ten "komputer pokładowy". A o zamontowaniu i podłączeniu chłodnicy to już nie wspomnę :| Zazdroszczę, gdyż kocham swój skuter, bo przeszedł ze mną wiele przez 5lat (25k kilosów nabite) i nigdy mnie nie zawiódł, a nie mogę mu dać tego co Ty swojemu.
Co prawda kupiłem używkę TECNIGAS Next-R i całkowicie ją odremontowałem

Obrazek

Obrazek

Oraz wykonałem i zamontowałem chwytak powietrza, wrzucając przy okazji wiatrak "tuningowy" NARAKU PERFORMANCES.

Obrazek

Obrazek

Cylinder zmieniony na 70. Nie pamiętam marki - mechanik mi wrzucił przy okazji przeglądu po 20k kilosów i dorzucił wał co by większa moc tamtego nie rozwaliła. Nie, nie wcisnął mi byle czego, gdyż prowadzi sklep z kymco od wielu lat i ma na półkach dobre rzeczy, a mi się po prostu nie chce iść o tej porze po pudłach grzebać, aby sprawdzić co to było.

W każdym razie - ŻYCIE ZA KONTYNUOWANIE TEMATU! Żyjesz Ficu?




_________________

Uwielbiam ludzi, którzy umieją dodać gazu tylko wówczas, gdy wyprzedza ich skuter ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2015, 21:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Żyję :D
Skuter stoi w garażu od zeszłego sezonu gdyż były ciągłe problemy z chyba gaźnikiem, powoli zbieram siły by go reaktywować.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 wrz 2015, 22:07 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Nie wierzylem, ze ten temat kiedys ozyje :ups: Jestes moim "mentorem" do dzialania przy moim vitality. Glownie chodzi mi tu o tarcze z tylu i lc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2015, 20:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Od 2 dni znów się bawię skuterem i znów powrócił problem wysokiej temperatury. Wczoraj jak poruszałem węże to zaczęła cieknąc ciecz, myślałem, że pompa padła więc wstawiłem elektryczną i podłączyłem do elektronicznego termostatu który zrobiłem już daawno, ale o nim zapomniałem, gdyż nie używałem skutera, przy okazji zrobiłem filmik z jego ustawiania: https://www.youtube.com/watch?v=dmqmnnIHf4c


Jak go przepędzę między światłami to temp cylindra dochodzi do 120 stopni, ale jak tylko odpuszczę gaz to po woli zaczyna spadać. Przypominam sobie, że kiedyś nie było tego problemu i chyba mam przypuszczenia dlaczego..
Pierwsza chłodnica była z króćcami po 2 stronach, a później zamontowałem taką z króćcem z jednej strony (bo węże haczyły o amortyzator) która jak się okazuje ma 2x mniejszą przepustowość. Możliwe, że na tej z mniejszą przepustowością temperatura wylotowa cieczy jest niższa, ale płynie ona 2x wolniej.

Obrazek Obrazek

Do końca tygodnia mam w planach zamontować seryjną pompę wody (bo padł akumulator) oraz wymienić chłodnicę na tę wydajniejszą, a jak wróci gopro z serwisu to może coś nagram onboard.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 11:13 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Czekam na kolejne posty!!! :twisted:

Swoja droga mam pytanie. Zeby wsadzic seryjna pompe z S9 to musze zmieniac kartery?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 20:12 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Potrzebujesz pompę i nakrętkę magneta która przekazuje napęd na pompę i tyle.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 21:39 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Ooo to swietnie! :D A przykrecenie chlodnicy w przodzie jest ciezkie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 23:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2010, 23:04
Posty: 2080
Lokalizacja: Nowa Sól/Wrocław
Pojazd: Kymco Vitality LC
Mi to zajęło kilka godzin razem z rozkminianiem jak to zrobić. Na pewno trzeba mieć wiertarkę i szlifierkę kątową, bo pod czachą zamontowana jest większość elektryki, którą trzeba później przenieść gdzieś albo upchnąć obok chłodnicy. Później wypada jeszcze zrobić wloty i wyloty dla powierza.

Dziś wywaliłem czarną chłodnicę i zacząłem montaż srebrnej, która powinna sobie lepiej dawać radę, przy okazji robię porządki w elektryce, bo co roku dodaje nowe elementy i utworzyła mi się moja wiązka przewodów, która jest grubsza od tej oryginalnej :roll:

Co do licznika to temat został zakończony po tym jak zamontowałem KOSO RX1N.




_________________

Elektronika do skutera i nie tylko: http://ficu.eu/

NAPRAWIĘ/KUPIĘ uszkodzone liczniki/termometry typu KOSO/S6.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lut 2016, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2015, 0:25
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Kymco Vitality 2T
Wskrzesiłem Cię :D Ja wczoraj przespawałem króciec oryginalny - dospawałem do wlotu od strony gaźnika odcięty przód króćca na wcisk (kupiłem aluminiowy za 20zł - z początku miał pasować bez przerabiania, ale później się okazało, że ma delikatnie inny rozstaw dziur na śruby od strony silnika). Spaw ślicznie zalany, a króciec pomalowany na podkład, kolor czarny połysk i bezbarwny - nic go teraz nie ruszy :D Pracuje na lakierni proszkowej, więc żaden kłopot. Mam obecnie jedynie obawy co do przepustowości króćca. Oryginalny ma otwór 14mm. Króćca do tego modelu skutera na wpych o większej przepustowości nie jestem w stanie kupić. Obdzwoniłem pół roku temu wszystkie sklepy z nietypowymi częściami tuningowymi do skuterów. Teraz jedna z firm wprowadziła taki króciec o otworze 22mm, jednak nadal nie jest przystosowany do gaźników z ręcznym ssaniem na wpych i jest drogi jak cholera ... za miesiąc się dowiem, czy sprosta wymaganiom gaźnika dellorto 19. Mam nadzieje, że jakoś da radę... No i w drodze jest linka do ssania ręcznego stage6. Stwierdziłem, że wole mieć już gotowca, w miarę profesjonalnie zrobionego, niż dłubać coś swojego, co może nie wyjść tak jak cza, a będzie kosztować 30zł mniej.
Za 2 tyg planuje zrobić sobie "podkładki pod nogi" z blachy aluminiowej ryflowanej. Kupiłem parę sporych ścinek od kierowcy dużej firmy za 30zł. Zrobię obrysy na kartonie, a potem przeniosę je na blachę. Nożyce do blachy i szlifierka kątowa zrobi resztę. Do tego zakupię szpile 6M. Przytne kilka centymetrów i wkręce do podłogi w miejsca śrub trzymających plastiki. Plastiki będa trzymać wówczas podkładki plus nakrętki, a nad nimi "podkładki pod nogi" będą trzymać kolejne podkładki z nakrętkami. Sądzę, że to najstabilniejszy sposób montażu. Do spodu podłogi przykleję podkładkę gumową takich samych wymiarów jak podłoga. Będzie amortyzować stopy i wszelkie możliwości uszkodzenia plastików - gdyż przed zamontowaniem blachy "na stałe" planuje je pomalować. Blacha oczywiście będzie pomalowana po wszystkim na czarny połysk - tak jak i plastiki. Co by się nie rzucała w oczy za bardzo, bo chodzi o wygodę, a nie wieś tuning ;) Malowanie plastików wewnętrznych konieczne... bo albo to, albo smarowanie je czernidłem co 2 miesiące z efektem jedynie zadowalającym - są stare i wypłowiałe. Tyle jeśli chodzi o plany na tą chwilę...
Przy sprawdzaniu elektryki, bo coś mi ostatnio szwankuje elektryczny starter, prawdopodobnie zamontuje gniazdo zapalniczki ;)

Ficu, bardzo, ale to bardzo chciałem zrobić sobie tylny hamulec tarczowy taki jak u Ciebie. Ale mnie to przerosło. Za dużo zabawy i kombinowania. Dopasowywania felgi (mam wersje kymco cross - fela 10'), tarczy i przede wszystkim zmian przy kierownicy. Przy mojej jeździe taki hamulec to skarb i ratunek dla życia nie raz ;) Ale nie podołałem.

[edit] Bo mnie znów nawiedził ten hamulec tylny w głowie ... jak zły, niespełniony sen :D
PS. Jak poradziłeś sobie z czujnikiem światła stopu, po zmianie dźwigni hamulca tylnego?
Skąd wziąłeś wahacz (mocowanie hamulca tylnego)? Czytałem sporo o jego zrobieniu, ale Twój wygląda jak oryginalny. A do tego jest przymocowany do koła...? Jak? :)
Oddam lewy palec u lewej nogi i rękę księzniczyki za opis krok po kroku jak sobie poradziłeś ze zbudowaniem hamulca tylnego w kymco vitality. Choćby na PW.




_________________

Uwielbiam ludzi, którzy umieją dodać gazu tylko wówczas, gdy wyprzedza ich skuter ...


Ostatnio zmieniony 29 lut 2016, 22:34 przez miskmaster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lut 2016, 22:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Hahah nie podołał :P co do króca czemu nie zrobisz sam swojego? Ja zrobiłem sobie ,swój cały nowy :) bodajże ma 24mm w środku.Też przerabiałem orginalny króciec pod 19mm ale to .... moto przerywało ... niby rozwierciłem go na prawie 20 mm ale znowuż dokładnie wyrównać sie nie dało go.... a jak załozyłem 21mm to juz wgl porażka.No i z tego wolałem zrobić sobie swój i jest git wszystko jest cacy i całkiem inaczej pracuje silnik.Nw moja taka podpowiedz :) chyba że CI bedzie na tym smigało :)




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lut 2016, 22:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2015, 0:25
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Kymco Vitality 2T
Z czego wykonałeś ten króciec, bądź jak go zrobiłeś? Wrzucisz mi fotki jak wygląda jak znajdziesz chwilę?
Wolałem przerobić oryginał, gdyż było to dla mnie dużo łatwiejsze, bez kombinowania. Króciec jest w takim miejscu, iż musi być "niefrasobliwie" powyginany, aby filtr zachował umiejscowienie oryginalnego, a nie siedział w nadkolu, które się składa, gdy jedzie na nim 180kg... a zdarza się tak ;)

Boguś a Ty podołałeś? :)




_________________

Uwielbiam ludzi, którzy umieją dodać gazu tylko wówczas, gdy wyprzedza ich skuter ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lut 2016, 22:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Okey okey :) jutro cyknę foty co i jak :).
Króciec wykonałem z metalu,podstawka przykrecana do kartera z 6mm blachy chyba jak dobrze pamietam ,i kolanko hamburskie 90* odpowiednio przycięte by było git.To jest już mój którys króciec dodam ze miałem też juz gaźnik nad kołem ;)
Heh ja oczywiscie ze podołałem :PP
Zbierało mnie na tarczówkę i juz miałem zacisk,tarcze,cała kompletna klamka z pompka ale trafiło sie i sprzedałem za duzo wiekszy hajs :D i zająłem sie bebnem i mam hamulec idealny :D delikatnie nacisne tak jak w tarczówce :D i narazie tak zostanie :)




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lut 2016, 23:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2015, 0:25
Posty: 14
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Kymco Vitality 2T
Będę wdzięczny.
To nie Ty się czasem ogłaszałeś, że sprzedasz cały zestaw tylnego hamulca tarczowego do skutra ? Bo znalazłem dzisiaj takie ogłoszenie chyba sprzed dwóch lat :D
Sprawa tylnego hamulca bębnowego u mnie wygląda tak. Pewnego dnia również się nim zająłem. Był jak żyleta - choć bęben w mym mniemaniu nigdy nie dorówna tarczy - , mimo zużytej nieco "wykładziny" w feldze - co niestety hamulce bębnowe stawia w złym świetle dodatkowo. Tyle, że ja robię ~6tysięcy kilometrów rocznie po samym mieście i przy ostrej jeździe w takich warunkach, hamulec bębnowy w stanie igły wytrzymuje pół roku przy ciągłym dokręcaniu "nakrętki" - co jest wkurzające. Dzięki temu w zeszłym tyg pozbyłem się większej części owiewek (już na szczęście dorawałem używki w b.dobrym stanie i cenie), gdy baba przede mną depnęła sobie "bo tak", a miała hamulce żylety i stanęła w miejscu ;]




_________________

Uwielbiam ludzi, którzy umieją dodać gazu tylko wówczas, gdy wyprzedza ich skuter ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 171 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy