Dzisiaj jest 11 gru 2024, 23:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2015, 16:24 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
Wymienilem cylinder na 70cc tlumik na tecnigas sportowe wario tec-r sprezyne sprzegla żółta odrobine grubszy pasek. Po wymianie elegancko odpalil za 2 razem ale wiadomo niskich obrotow nie utrzymywal oczywiste jest ze gaznik do regulacji. Po rozgrzaniu zwiekszam wolne obroty na gazniku skuter ladnie pracuje nie gaśnie na postoju jednak jak wsiadam przejade kilka metrow puszczam gaz a on nie przestaje ciagnac tak jak by przepalal jeszcze mieszanke czyli niby jest jej za duzo ale srubka od dawki wkrecona juz na maksa praktycznie. Co poradzicie??

-- 10 maja 2015, o 16:24 --

Podrzućcie jakiś pomysł. Nikt z was nie wymieniał cylka na 70cc? Wymienialiście dysze czy coś wiecej?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 maja 2015, 16:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Gaźnik, filtr na stożkowy zmieniałeś?




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 17:07 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
Nie no wszystko seria. Nie mow mi ze jeszcze musze kupowac gaznik wiekszy... filtr tez seria. Nie wystarczy wieksza dysza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 17:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak masz gaźnik 12mm to raczej go zmień na przynajmniej 19mm. Filtr seryjny lekko stuninguj rozwiercając (lub usuwając) zwężkę. Potem regulujesz gaźnik (nie tylko śrubkami ale dyszę główną tez prawdopodobnie będziesz musiał zmienić).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 17:25 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
Filtr mam juz nawiercony na iglice opuscilem o jedne oczko bo mialem wrazenie ze sie dlawi dawką z dysza jeszcze sie nie bawilem bo moim zdaniem on chodzi jakby mial za duzo tej dawki do spalenia. Moze za malo powietrza do tej mieszanki ma

-- 10 maja 2015, o 17:25 --

[cenzura]Nie mam juz srodkow na drugi gaznik :D


Ostatnio zmieniony 11 maja 2015, 6:59 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 17:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Na małym gaźniku przytrzesz cylek. Średnica gardzieli nie przepuści więcej mieszanki, niż może, zakładając za dużą dyszę będziesz zalewał silnik. Nie wyregulujesz tego. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy na tym forum to: "masz 500zł to nie bierz się za tuning". Postaraj się jakoś wyregulować i dozbieraj na większy gaźnik, bo szkoda cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 17:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Gummma,
x2




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 18:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Fajnie by bylo jak bys napisal jaki masz gaznik i jaka dysze wstawiles. Wyjmij wklad filtra i zobacz co sie dzieje, jezeli gorzej to wroc do wkladu, przytkaj to co rozwierciles w puszce. Podobnie z iglica daj najwyzej, pozniej najnizej i juz bedziesz cos wiedzial w ktora strone isc




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 18:10 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
Hurricane gaznik i dysza seria

-- 10 maja 2015, o 18:05 --

Jutro sie jeszcze pobawie z tym ale jak mowicie ze konieczny wiekszy gaznik to nie bede go teraz tyral na tym seryjnym

-- 10 maja 2015, o 18:10 --

Jutro sie pobawie ale jak mowicie ze zatre na tym gazniku no to nic mi nie pozostaje jak zbierac na większy. Do wiekszego gaznika potrzebuje wiekszy kruciec?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 18:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Powinien pasować seryjny, bo średnica prawie ta sama, a liczy się wielkość gardzieli (czyli wewnętrzna średnica, tuż przy samej przepustnicy). Zaklej jakąś taśmą otwory, które nawierciłeś (kolega wyżej dobrze podpowiada) i jak masz gaźnik 12 to wymień dyszę główna na 60, reguluj na bogatsza mieszankę i możesz pośmigać. Przydałoby się dać troszkę więcej oleju do paliwa i nie pałować na ful manetce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 18:44 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
Jutro sie pobawie z ta regulacją. Dolewam 100ml hipolu na 5 litrow paliwa a dozownik wywalilem calkiem. Jesli chodzi o docieranie to slyszalem zeby dobrze rozgrzewac ale jak juz zlapie odpowiednia temperature to zeby wlasnie dac mu od czasu do czasu fula gaz zeby pozniej nie byl zamulony

-- 10 maja 2015, o 18:43 --

A slyszalem cos takiego ze w hurricanach gazniki byly 12 i 17,5 to prawda? Musze u siebie zobaczyc jaki jest

-- 10 maja 2015, o 18:44 --

A slyszalem cos takiego ze w hurricanach gazniki byly 12 i 17,5 to prawda? Musze u siebie zobaczyc jaki jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 18:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak docierasz to rób mieszankę 1:40 czyli seta oleju na cztery litry benzyny. Z tym rozgrzewaniem to przesada, wystarczy kilka minut na wolnych obrotach i powolna jazda w pierwszej fazie, co by silnik się "dogrzał", to nie jest diesel w zimie. Przy docieraniu modulujesz obrotami silnika, co jakiś czas (nie jedź na stałych obrotach).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 20:33 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
Dobra wielkie dzięki za info jutro po poludniu sie odezwe co i jak z ta regulacja wyszło

-- 10 maja 2015, o 20:20 --

Dzisiaj jeszcze go odpalilem i zrobilem 2 testy pierwszy z rurka w filtrze drugi bbez. Bez rurki dobrze sie rozpedzal ale po 40km/h tracil sile jak bym trzymal manetke do konca to by zgasl. Drugo razo z rurka dobrze sie rozpedza po przekroczeniu 40km\h nie jest zle acz kolwiek czuje ze tez czegos mu brakuje poza tym jak postawie go na syopce to zarowno w pierwszym jak i w drugim przypadku po przelreceniu manetki i puszczeniu kolo jeszcze sporo czasu pracuje. Srubke od dawki mam na maksa przykrecona po jej odlreceniu kolo automatycznie zaczyna sie krecic coraz szybciej

-- 10 maja 2015, o 20:21 --

Dzisiaj jeszcze go odpalilem i zrobilem 2 testy pierwszy z rurka w filtrze drugi bbez. Bez rurki dobrze sie rozpedzal ale po 40km/h tracil sile jak bym trzymal manetke do konca to by zgasl. Drugo razo z rurka dobrze sie rozpedza po przekroczeniu 40km\h nie jest zle acz kolwiek czuje ze tez czegos mu brakuje poza tym jak postawie go na syopce to zarowno w pierwszym jak i w drugim przypadku po przelreceniu manetki i puszczeniu kolo jeszcze sporo czasu pracuje. Srubke od dawki mam na maksa przykrecona po jej odlreceniu kolo automatycznie zaczyna sie krecic coraz szybciej

-- 10 maja 2015, o 20:33 --

A i dodam ze mam hurricana rok 2005 i wydaje mi sie ze mam gaznik 17 a nie 12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2015, 20:40 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
dyszę daj 5 większą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2015, 7:03 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
witkos997 pisze:
... Dolewam 100ml hipolu na 5 litrow paliwa ...


Proponuję także zmienić olej.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2015, 8:06 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
Na jaki ? Wczesniej lalem mobil 1 syntetyk ale sie chyba nie nadaje do mieszania




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2015, 8:45 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Kupuj dedykowany olej do mieszanek a nie kombinowane. np. Castrol racing lub Motul




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2015, 10:04 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 21:26
Posty: 74
Lokalizacja: Szydłowo/k Mławy
Pojazd: hurricane 70cc
Hipol to kombinowan? To chyba najbardziej znany olej do mieszanki fakt ze nie nalezy do tych drozszych ale napewno nie jest zly. Pomijajac olej. Mam seryjna dysze 57.5 wsadzilem większą okolo 70 i nawet nie odpali tylko od razu zalewa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2015, 10:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Już pisałem wcześniej, że jeżeli masz gaźnik 12 to dysza 60, max 62. Przy gaźniku 16 dysza główna 72 jest już tragedią do regulacji. Co do oleju to na czas docierania możesz lać każdy, mieszalny z paliwem (dedykowany do paliwa), a po zakończeniu docierki przejdź na coś lepszego, bo będziesz zbierał nagar na denku tłoka i głowicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2015, 11:15 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
witkos997 pisze:
Hipol to kombinowan? To chyba najbardziej znany olej do mieszanki fakt ze nie nalezy do tych drozszych ale napewno nie jest zly. Pomijajac olej. Mam seryjna dysze 57.5 wsadzilem większą okolo 70 i nawet nie odpali tylko od razu zalewa



Hipol to olej przekładniowy i do mieszanki się nie nadaje - dlatego piszę, żeby nie kombinować bo większość kłopotów może wynikać właśnie ze stosowania olejów o innym zastosowaniu.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy