Dzisiaj jest 27 lis 2024, 5:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 maja 2015, 15:13 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 21:44
Posty: 64
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Gilera Runner 50
Witam. Ostatnio już pisałem na forum w sprawie spadku mocy u mojej Runnerki. Zmierzyłem kompresję manometrem dociskanym i wynosi ona 4 bary. Gilera aktualnie ma v-max ok.75/80, przedtem 90/95. Nie spada już niżej. Pod górki wiadomo jest słabsza bo spadł również v-max. Szlif cylka nowy tłok meteor z pierścieniami wymieniony został ok. 1200km temu... Co się mogło stać że po tak niskim przebiegu gilera zesłabła???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 maja 2015, 19:44 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Najprawdopodobniej brak honowania po szlifie cylindra i stąd taki spadek kompresji lub nie docierałeś prawidłowo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2015, 22:51 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
możliwe niesfazowane krawędzie okien po szlifie przez co zużyte pierścienie...zdejmij cyl i sprawdź palcem czy są ostre i najlepiej szczelinę na pierścieniach w cylku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2015, 10:10 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 21:44
Posty: 64
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Gilera Runner 50
Jaka powinna być prawidłowa szczelina na pierścieniach ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2015, 10:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Na żyletkę :) Przy około 0.8mm są już do wymiany

-- 31 maja 2015, o 11:40 --

PS: na takiej kompresji byś go nie odpalił a co dopiero mówić o 75 kmh ;)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2015, 11:00 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 21:44
Posty: 64
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Gilera Runner 50
Wiem że 4 bary to bardzo ale to bardzo słabo (zdrowy silnik ma ok 10.) ale tak mi pokazał manometr. Manometr miałem pożyczony od kolegi mechanika może był najnormalniej w świecie popsuty...? Chyba dorwę drugi i porównam sobie wynik ;P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2015, 13:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Źle dokonany pomiar lub uszkodzony miernik. Wybieraj ;)
6 bar to już malutko więc....




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2015, 13:58 
*

Rejestracja: 05 gru 2013, 21:44
Posty: 64
Lokalizacja: Krk
Pojazd: Gilera Runner 50
Mierzyłem kilka razy i za każdym razem wyszło 4 bary :shock: Stawiam na popsuty miernik. Jutro postaram się zmierzyć innym, wtedy porównam i dam znać. Jak na razie dzięki pany ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2015, 23:18 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 20:07
Posty: 80
Pojazd: GILERA Runner SP50
i jak tam pomiary? ja mialem 6 i wymienialem pierscienie - po wymianie prawie 9bar ale itak slabsza moja runnerka juz jest :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy