Dzisiaj jest 11 lut 2025, 20:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 cze 2015, 21:36 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Witam, czy przy wymianie pierscieni a raczej sprawdzenia ich stanu musze wymieniac uszczelki ? Dodam ze przy nowym tloku i pierscionkach zrobilem ok 30-60km (nie mam licznika) i nie docieralem ostatnio cos strzelilo i nie odpala cyl 60ccm


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 cze 2015, 22:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
na sam poczatek odkrec swiece i zobacz czy ma dobre sprezanie
a uszczelki pod cylindrem papierowa jak sie nie uszkodzi to mozna wkładac ja spowrotem
a pod głowica zalezy jaka masz jak cała metalowa to najlepiej wymienic a jak taka z tworzywa to nie widze podstawy zeby ja zmieniac




_________________

moja YAMAHA zapraszam do sb yamaha-booster-remacik-od-zera-powoli-do-celu-t397350.html


boster numer 2 mbk-booster-nowy-projekt-t408779.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2015, 22:14 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Wlasnie troche slabsze niz przed tym jak pierwszy raz odpalalem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy