Dzisiaj jest 27 lis 2024, 2:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 cze 2015, 16:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
scoot pisze:
podsumowując:
1. Dysza ok 75 i wywalenie zwężki ale żeby świeca miała dobry kolor- czemu? bo to wpływa od przyspieszenia po v-max
2. iglica na środek/2 od góry - czemu? bo tak
3. zmiana wydechu na sportowy, powinien te 95 lecieć z powodu wzrostu mocy
4. Seryjna centralka może tracić właściwości i na zimnym za wysokie rpm, na ciepłym muł..typowe
5. Ponowna regulacja rolkami/sprężynkami po zmianie centralki

Szkoda klawiatury, autor postu wie wszystko lepiej a fakt piłowania nowego cylka po założeniu bez docierania i na tych ustawieniach które ma świadczy że cylek za niedługo skończy swój żywot.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 cze 2015, 17:53 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
dobra
zależy mi żeby był szybki start ale płynny a nie szarpiay głową
można jakaś sprezyne na pewniaka brać?
Dysze kupie 70 i 76 bądź 78, wariator zostaje oryginalny, wydech tez musi zostać na dłużej jeszcze , rolki tez kupie 4gr i 4.5g albo 4.3g może wystarcza
#
jeszcze jedno pytanie
jak jadę na lekko wkreconej manetce poniżej 30/h to skuter tak pierdzi, o czym to świadczy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Ma tak pierdziec. Nagraj jakos jak to jedzie, bo moze sie okazac ze calkiem znosnie a i gorka moze nyc pionowa prawie.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2015, 19:32 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
witek651 pisze:
Ma tak pierdziec. Nagraj jakos jak to jedzie, bo moze sie okazac ze calkiem znosnie a i gorka moze nyc pionowa prawie.

Daj sobie spokój stary. My tutaj piszemy mu co trzeba zrobić a on i tak tego nie zrobi. Ten PF mocniejszy od sporta, ale on sam nawet nie wie co to za cyl jak twierdzi ze Triops za mocny.. I po co nowy wydech kupować jak przeciez można duzo taniej ładną używkę kupić. Szkoda czasu na ten temat.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Ostatnio zmieniony 12 cze 2015, 2:05 przez Komor, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2015, 15:28 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
jaki znowu airsal?
.
ja mam cylinder power force Evo jak w podpisie, ogolnie mi go nie polecaliscie kiedyś.
i masz rację nie wiem co to za cylinder kupiłem bo był za 200 zł i w zestawie był tłok Meteor. opini.o nim też nie widziałem ale zaryzykowalem i jakoś jedzdi z reszta za te pieniądze..
#
a film hmm zobaczę może coś wymyśle

-- 10 cze 2015, 20:51 --

i jeszcze raz napisze
wydech zostaje bo najzwyczajniej mnie nie stać na nowy a nawet na używany za 350-400 tez mnie nie stać na te chwile
next r kupiłem bo za 100zł był i zawsze lepszy niż seria do 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy