Dzisiaj jest 23 lip 2025, 0:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 cze 2015, 19:32 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 7:43
Posty: 42
Pojazd:
Witam :) !

Zakupiłem Airsal T6 70 cc do keeway hurricane. Wcześniej miałem MCN 70cc który cisną jak szalony, v max ok 100km/h.
Założyłem tego Airsala i nie chce wchodzić na obroty, dysze wymieniałem od 75-105... I nic. Jedzie 55km/h a później tak jakby go dusiło... Rozbierałem silnik dwa razy, wszystko czyste i eleganckie.
Założyłem nawet spowrotem tego MCN i działa super.

Airsal nie ma przytarć ani nic, tłok elegancko się ślizga w cylindrze, wszystko jest ok. Kompresja jest porządna. Już nie wiem co to może być...

Jedynie co mi przychodzi na myśl to że coś nie tak jest z rezonansem, i powodem może być Replica Pro ? Sprawdzałem na innych gaźnikach i tez nic. A MCN chodzi elegancko, Napęd wyregulowany

Dodam że skuter wchodzi na stopkach na obroty jak szalony...


Mój setup:
-Airsal T6
- Stage 6 Replica pro
- Gaźnik 21mm
-


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 cze 2015, 8:08 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Docierałeś go w ogóle?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2015, 12:26 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 7:43
Posty: 42
Pojazd:
Tego się nie dociera... To nicasil. Mi się wydaje ze za niskie obroty... Chyba ta replica pro jest za cienka. Za szybko w rezo wpada. Ma ktoś jakiś pomysł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2015, 12:56 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
DJ Adammo, no i to jest najgłupsze i powszechne stwierdzenie. Alu tez się dociera choć wystarczy znacznie mniejszy dystans. W trakcie docierania dopasowują się wszystkie elementy oraz wytwarza się w tym czasie wyższa temperatura i chociaż to alu tez trzeba zadbać o dobre chłodzenie.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2015, 13:38 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 7:43
Posty: 42
Pojazd:
Wiem ale jak mam na nim jeździć skoro się dusi ? Replica pro nie wyrabia? Na stopkach jak się wkręci to aż syczy wszystko ;-)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2015, 23:43 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ty się pytasz czemu to nie jedzie, jak nie dotarłeś odpowiednio to jak ma jechać..? Jaka regulacja napędu?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2015, 6:53 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 7:43
Posty: 42
Pojazd:
Nie trzeba tego docierać jak żeliwa. Mialem wczesniej aluminiowego Power Force, zrobiłem 50km spokojniej a później w palnik i nabilem prawie 8tys przebiegu. Teraz chciałem racinga no i jest problem. Mi się wydaje ze replica za wcześnie ciągnie.

Regulacja:
- Rolki 3.5g
- Pasek Bando
- Centralka +2000rpm
- sprężynki niebieskie najtwardsze jakie były.


No i skuter rusza z niskich obrotów, wkręca się i zaraz spadają obroty.
Z tego co widzę na yt to inni ruszają z bardzo wysokich obrotów. A u mnie lapie od razu praktycznie... :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2015, 9:26 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Rolki zarzuć 5g, do tego docisk twardy, tylko firmowy nie jakiś noname i na sprzęgło wrzuć średnie sprężynki. Poprawi się na pewno :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2015, 19:07 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 7:43
Posty: 42
Pojazd:
Dziękuję ale niestety na cięższych rolkach jeszcze gorzej muli. Nagram film jak będzie pogoda ;-) na filmikach u innych przy wysokich obrotach nawet kolo się nie kręci na stopkach... Dopiero jak mu docisnie to wystrzela. A u mnie od razu rusza... Z 3tys okolo na niebieskich




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2015, 23:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No bo jak rolki zmieniasz to resztę napędu tez musisz wyregulować, nie ma tak ze rolki same zmienisz i będzie od razu dobrze.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2015, 18:06 
*

Rejestracja: 17 kwie 2011, 7:43
Posty: 42
Pojazd:
Udało mi się jako tako wyregulować. Jedzie nawet spoko. Rolki 3.5 i sprężyna czerwona wm motor ;-) tylko nie wyciska max obrotów bo odcina zaplon. Możecie polecić jakiś moduł do keeway hurr ? I czy airsal T6 z tłokiem airsala 1 pierścień to jest Racing ? Czy sport?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2015, 20:41 
*

Rejestracja: 20 cze 2015, 19:41
Posty: 5
Pojazd: Aerox
kiedyś miałem airsala 12km w tgb orion 101s do tego tłumik next r nie docierałem go od razu mu dawałem w [cenzura] i działy się niemożliwe rzeczy włożyłem rolki 3.5 g czy 10g tak samo jechał 70 vmax nic nie dawały sprerzyny moduły paski wariatory ciągle to samo [cenzura] docierałem w 2 osoby jeżdziłem bez oleju albo lałem olej od kosiarki zielony pewnego razu tłok padł po 30km a najlepsze to jest co niezapomnie cylinder ani jednej ryski nie miał był jak lustro progu też nie miał więc nie rozumiem sensu docierania już i o co z tym chodzi w sumie nim przejechałem z 8k dodam że przy v-max drżał od obrotów


Ostatnio zmieniony 20 cze 2015, 20:41 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy