Dzisiaj jest 27 lis 2024, 4:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2015, 13:15 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
Zaczne historie od początku, runnerka z 2003 miała orginalny cylek i jakieś 6 bar kompresji ale po usilnych staraniach paliła i jechała nawet 70 bujneła ale spadł mi filtr powietrza na takiej piaskowej drodze i do domu dojechałem 55 przerywajacym krokiem a na drugi dzień juz tylko odapliła i tak przeywała ze niebyła w stanie ruszyć i po chwili zgasła i umarął na amen, noto zamówiłem cylinder i nowy gaźnik 17,5, wczoraj wszysko zmonotwałem, i wszytsko ładnie pięnie bez niczego złapała paliwa i doapliła przechałem 5 km ale był jednak problem zaraz po doapleniu rozgrzałem ją i na stopkach chodziła tak jak powinna ale jak chciałem ruszyć to zgasał i tyle, zero odzewu, podlałem jej pod świece i zaczeła z łapać powoli i odpaliła był porblem bo na zimnym normalnie ruszyłą kawałek przejechała przez chwile zaczeła sie dławić i przygasać ale po kilku metrach zaczeła normalnie jechać tak mi sie zrobiło ( to przerywanie) dwa razy po tym jak ostygła, i dzisiaj rano sie ucieszyłem bo w końcu odpaliła bez zadnego problemu od drugiego koppa fajnie chodziła na stopkach, znowu poczekałem az sie nagrzeje, noto siadłem dałem gazu i to by było na tyle, wyczyściłem świece , i potem podlałem pod świece benzyny i jakby łapnęła ze dwa razy ale potem juz nic i próbowałem inną świece i znowu podlałem a potem poczekałem az to paliwao zwietrzeje z cylindra i próbowałem dezodorantem i nawet niełapnęła zero odzewu, iskra jets na dwóch świecach próbowałem, kompresja tez niby jest niemierzyłęm ale czuć ze jest całkiem całkie, macie jakieś pomysły coto moze być?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 cze 2015, 15:40 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Jaki to cylinder kupiłeś ?

Próbowałeś regulować gaźnik ? Ew. Jaką dyszę miałeś w starym gaźniku a jaką w nowym ?




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2015, 19:29 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
Cylinder motorfoce 50, dysze zmieniłem na 65 algbo 68 wcześniej było 70 a na starym gaźniku to niewiem jaka była ( gaźnikt był chiński i zamały)

udało mi sie ją odpalić ale3 strasznie przerywała ( podlałem pod świce) jak sie angrzął było ok ale jak wystygła to odpliła niby dobrze ale strasnzie prrzeywała i niebyła w stanie ruszyć zgasł i to by było na tyle ( strasznie kopciła zanim zgasła) kolega mówi ze te problemy to przez zadużą dawke oleju moze tak być?

-- 21 cze 2015, o 19:29 --

Cylinder motorfoce 50, dysze zmieniłem na 65 algbo 68 wcześniej było 70 a na starym gaźniku to niewiem jaka była ( gaźnikt był chiński i zamały)

udało mi sie ją odpalić ale3 strasznie przerywała ( podlałem pod świce) jak sie angrzął było ok ale jak wystygła to odpliła niby dobrze ale strasnzie prrzeywała i niebyła w stanie ruszyć zgasł i to by było na tyle ( strasznie kopciła zanim zgasła) kolega mówi ze te problemy to przez zadużą dawke oleju moze tak być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2015, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
a ile lejesz oleju?




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 0:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Dyszka do cylka 50 w gaziorze 17,5 najlepsza jest z przedziału 65-72 czyli masz dobrą. Co do problemu to zbadaj zawór membranowy i jak Ci zassała piachu to płukałeś komorę korbową?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 8:28 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
komore korbową starałem sie wypłukac, przy zmianie cylindra silnik był poza ramą to przyokazji wszysko posprawdzałem łącznie z membrankami i wygladały ok. oleju jest tyle co daje dozownik ( juz wczęsniej na strym cylindrze gdy niedolewałem do paliwa kolaga mówił ze starsnzie kopci nawet rozgrzany) + to co odlałem do paliwa a ile tego było to niewiem jakieś 50/100 ml na 7 litrów plus potem dolałem ze 3 litry paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 8:42 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Radził bym Ci rozpołowić silnik i to porządnie zrobić. Sprawdź czy gdzieś lewego nie łapie, np na uszczelniaczach albo kroćcu.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 18:19 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
w jakim celu rozpoławiać? luzu na łożyskach niema, pozatym juz b ył remont bo połówki są na sylikonie a w skuterze jest wał carenzi albo tec. uszczelnaicz lewy wymieniłem bo ciekł i króciec i reszte dobrze oglądnąłem i nic niezauważyłem. jakieś pomysły inne ktoś ma?

-- 22 cze 2015, o 17:19 --

teraz podłaczyłem go pod aku z samochodu i kręciłę kręciłem, świece mokra to przetarłem , potem troche kręciłem i załapał ale po chwili zgasł potem kręciłęm kreciłem i znowu załapał i po chwili zgasł, wie ktos co to moze być?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 18:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Po to żeby wypłukać dokladnie ten syf z silnika. Co do problemu, podmieniałeś świece, fajkę i przewód?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 19:03 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
ale jakie syf? i z silnika masz na mysli skrzyknie korbowa? swiece podmieniałem a fajnke i przewód sprawdzalem i niema przebicia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2015, 23:15 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Mówie o syfie który zassałeś do silnika jak spadł Ci filtr. To idziemy głębiej, iskrownik i klin na wale. Sprawdź czy klinu nie ścięło.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 9:17 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
no ale to poszło jak juz to przez gaźnik na membranki i do szkrzyni korbowej i na cylinder, mozliwe jest zeby sie przez uszczelniacz przedostało n klin? w sumie kolega mechanik mówił mi ze to własnie moze być klin ale czy jakb skosiło to by odpaliłi i jeździł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 10:25 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Na klin by się nie dostało, ale najzwyczajniej w świecie mogło go ściąć z zużycia po prostu. Zajrzyj tam lepiej.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 17:00 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
musze ściagacz do magneta ogarnać, kolega tez mówił ze moze to być łapanie leweog powietrza, zgadzało by sie to z objawami?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 19:17 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Lewe tez może łapać, sprawdź simmeringi, króciec i gumę pomiędzy filtrem a gaziorem.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2015, 19:41 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
ta końcówka od podciśnienia w gaźniku sie troszke rusza. to moze być problem?, a króciec i membranki na sylikon uszczenie i zobacze jakie bedzie efekt




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2015, 19:44 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ale króciec moze być popękany i tego nie uszczelnisz. A kranik masz podciśnieniowy?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2015, 15:25 
*

Rejestracja: 06 lut 2012, 19:23
Posty: 105
Pojazd:
okazało sie ze to były membranki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy