Dzisiaj jest 06 lut 2025, 23:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2015, 14:15 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
powiem ci tak pierwszy raz rozbierałem silnik am6
przedtem miałem skuterka z silnikiem 139qmb 4T cały rozebrany na części i złożyłem go wszystko chodziło jak należało

-- 20 cze 2015, 15:13 --

Witam
dzisiaj założyłem cały kompletny chiński cylinder pseudo 90
skuter odpalił tylko dziwi mnie jedna rzecz
http://motoargo.pl/218-375-thickbox_def ... 0-WODA.jpg
http://www.maxiscoot.com/media/catalog/ ... 4950_1.jpg
nie ma zrobionej zaślepki co idzie do karteru

-- 20 cze 2015, 15:15 --

http://przeklej.org/file/iH69Wo/airsal- ... 4950.1.jpg
a ten
http://przeklej.org/file/XB2pwV/CYLINDE ... 0-WODA.jpg
wszystko zaznaczone na zdjeciu
co moge zrobić


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 cze 2015, 17:24 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
nie musi tego mieć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2015, 21:22 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
Rozkminiłem to tam nic nie ma jest puste w środku

-- 20 cze 2015, 22:22 --

Potem zdam relacje jak się sprawuje chińska pseudo 90 średnica tłoka 49mm czyli 73,5cm3
wszystko zostało u mnie seryjne gaźnik dellorto 16mm dysza główna 0,90mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2015, 23:07 
*

Rejestracja: 23 kwie 2015, 21:12
Posty: 117
Pojazd: yamaha tzr 70
no i luzik ja nie polecam tylko tłoków z zestawu mi spuchł po przejechaniu 10 km na max 5k obrotów :D wymień tłok i uszczelki i będzie git. ja na tym cyklu i reszta seria mam ponad 100km/h, ale przelotowa to tak 80km/h przy ok 8,2 - 8,5 k obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2015, 11:25 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
MI na serii leciał 109km/h v max z górki na prostej z wiatrem przeszło 100km/h a pod wiatr 90km/h
na zębatkach 14/52

-- 21 cze 2015, 12:25 --

Teraz zamierzam zmienić zębatkę zdawczą na 15 aby leciał 100km/h bez żadnego wysiłku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2015, 11:38 
*

Rejestracja: 23 kwie 2015, 21:12
Posty: 117
Pojazd: yamaha tzr 70
nie no ja mam 13/47 :) wole mieć przyspieszenie dobre bo po mieście sporo latam,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2015, 20:11 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
Witam
Ponownie panowie
mam mały dylemat ile mogę przejechać maksymalnie ze średnimi obrotami 6/7tyś obrotów na minutę aby chińskiego tłoka nie zatrzeć

-- 29 cze 2015, 23:16 --

Powiem panom tak przed jazdą 5minut czekam aby się zagrzał jeżdżę w pełnym zakresie obrotów ale nie piłuje silnika przełożenia mam na prędkość -/+ przeszło 120km/h zębatki 15/52
Nie jeżdżę więcej niż 90km/h narazie mam przejechane 25km na tym zestawie

-- 29 cze 2015, 23:18 --

Żadnej uszczelki mi nie wydmuchało chodzi równo na wolnych obrotach ma trochę niższe niż na pojemności 49,9cm3

-- 29 cze 2015, 23:19 --

moc jest większa niż przedtem świecę jaką mam to BOSCH SUPER 4 FR91X

-- 29 cze 2015, 23:21 --

gaźnik jaki mam to dellorto 16mm dysza od wolnych obrotów 0,32mm od ssania 0,40mm i od wysokich obrotów 0,95mm
Mogę sie mylić z dyszami od ssania i wolnych obrotów ale takie chyba mam bo nie pamiętam czy na 100% takie mam
Zdam opinię jak przejadę z 300km

-- 02 lip 2015, 21:04 --

Witam
Mam mały problem otóż jechałem jakieś 10km w jedna stronę po 9km skuter stracił moc jechałem nim z 80km/h na 6biegu obrotów wysokich nie miał nic się nie działo potem zwolniłem jechałem na 1/5 manetki i nagle takie zwalnianie skutera i zgasł potem za 3razem chyba go odpaliłem i tylko na ssaniu chciał jechać potem 1km dotarłem tam gdzie miałem i zgasł po paru godzinach odpaliłem go i jechałem z powrotem miał moc i ogólnie dobrze szedł potem jechałem za jakimś samochodem 45km/h (po 6kilometrach) na 4biegu manetka tyle co nic otwarta skuter stracił moc nie chciał jechać zgasł udało mi się odpalić z rozrusznika szedł tylko na ssaniu jechałem 10km/h więcej nie chciał po około 200m włączyłem drugi bieg puściłem ssanie i manetka na maksa i szedł bardzo mocno
może go zalałem i dlatego nie miał siły albo tłok lekko spuchł na dyszy od wolnych obrotów trochę ta jakby zwalniał i przyśpieszał

-- 02 lip 2015, 21:11 --

myślę że po prostu włączyłem za duży bieg jak na ta prędkość




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2015, 22:52 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
myślę że przesadziłeś z prędkością jak na chiński tłok :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2015, 1:29 
*

Rejestracja: 23 kwie 2015, 21:12
Posty: 117
Pojazd: yamaha tzr 70
Nooo troche przesadziłeś z ta prędkością i pewnie tłok spuchł. Ja bym wywalil ten chiński tlok i dal jakiś firmowy. Ogólnie to zle docierasz ten cylinder ale ok....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2015, 10:29 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
To z jaką prędkością mam jeździć jak narazie na dotarciu mam przejechane 40km

-- 03 lip 2015, 11:29 --

bo ja myślałem że liczą się obroty chociaż myśląc logicznie większa prędkość większe obciążenie większy opór powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2015, 11:55 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
40-50-60 i od czasu do czasu jak masz długą prostą albo będziesz miał z górki to przeciągasz go do większej prędkości i walisz sprzęgło żeby się na sprzęgle toczył
staraj się jeździć na najwyższym biegu i kontroluj temperature przedewszystkim




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2015, 13:10 
*

Rejestracja: 23 kwie 2015, 21:12
Posty: 117
Pojazd: yamaha tzr 70
teraz tylko pytanie czy już go nie przytarłeś na tyle że bedziesz miał gorzej z dotarciem no i z ogólną mocą cylindra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2015, 13:07 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
Czyli musiałbym jeździć na 3 maksymalnie 4biegu bo na 5 biegu dopiero idze od 70wzwyż na niskich obrotach a 6 bieg od przeszło 85 przełożenia mam na v max do 130km/h jakby coś z moich obliczeń taka prędkość mi wyszła przedtem mój v max na tamtych zębatkach wynosił 109km/h
Na razie jeżdżę z głową ani za wolno ani za szybko i nic się teraz nie zieje i mocy mu nie brakuje
ani razu go jeszcze nie przegrzałem nawet jak jechałem 15km i nic się z nim nie działo i było 37stopni pilnowałem jedynie obrotów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2015, 13:21 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
to słabo ci ciągnie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2015, 13:25 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
chodzi o to że mu nie daje jak na razie w [cenzura] bo jakbym dał mu powyżej tej setki to by prawdopodobnie ten chiński tłok się zatarł a nie chcę go pchać
a jak dam to lada chwila mam prawie 100km/h wyprostowany jeżdżę nie schylony


Ostatnio zmieniony 05 lip 2015, 17:12 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2015, 13:27 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
ale mówie o tym że ci na 6 tce dopiero od 85 ciągnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2015, 13:32 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
oczywiście na 6biegu żeby nie miał wysokich obrotów powyżej 6-7tyś
bo na 5 biegu by też dał radę ale szkoda tłoka i jeszcze na dotarciu
na razie żadnej uszczelki mi nie wydmuchało

-- 05 lip 2015, 14:29 --

no tak dopiero od 85 dopiero się wkręca mocno ciągnie do przodu

-- 05 lip 2015, 14:30 --

ale zrozum że ja mam bardzo długie przełożenia

-- 05 lip 2015, 14:32 --

powiem ci tak +/- ile idzie na poszczególnych biegach mogę się mylić o parę kilometrów bo do tych prędkości go aż tak nie przeciągam
1-35km/h
2-50km/h
3-65km/h
4-80km/h
5-100km/h
6-100 i wiecej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2015, 18:03 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
no tak tylko wiesz mi moto na 6 biegu przy 2,5k obrotów pod strome górki podjeżdża :mrgreen:
mi wystarczy 1 do ruszania i 6 do jazdy bo redukować nie musze dlatego pisze że ci słabo ciągnie jak nie możesz cały czas na 6-tce jeździć :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2015, 18:10 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 14:51
Posty: 87
Pojazd:
a jaki v max bo mi na 5 biegu też ciągnie a 6 już taka spokojna

-- 05 lip 2015, 19:10 --

na 6 biegu moge jeździć ale wolniej będzie się rozpędzać

-- 05 lip 2015, 19:10 --

a chyba nie po to maja 6 biegów aby używać dwóch ? to ma mieć przyśpieszenie niezłe i v max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy