Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lip 2015, 11:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Witam! Mam problem ze skuterkiem, nie dochodzi paliwo do gaźnika. Gaxnik nowy, iskra jest, zawór kruciec wszystko szczelne i sprawne. Objawy skuter nie chce zapalić gaśnie po dodaniu gazu. Odłączając wężyk z paliwem który dochodzi do gaźnika i zmieniając źródło ''zbiornika paliwa'' na strzykawek wypełniona paliwem skuter działa. Świetnie wkręca się na obroty itd jest gitara. Oczywiście do momentu aż paliwo się skończy.. Natomiast jak już się uruchomi na tej strzykawce (pali na cykniecie) to wydobywa się z kranika minimalna ilość paliwa i na odpalonym silniku po podłączeniu wężyka skuter jest w stanie chodzić na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu znowu gaśnie i nie odpala, bo nie ma paliwa. Kranik paliwa nowy, nawet cylinder jest nowy zestaw motoforca. Nic to nie dało. Dla mnie jest problem tutaj; zbiornik paliwa, wężyk, kranik. To nie może według mnie działać skoro kranik paliwa w tym skuterze jest niżej niż gaxnik. Nie bardzo wiem jak go dać wyżej. Może jakieś porady? Faktycznie ten kranik tak jest w innych hurricanach a facet któremu to robię ręczy że niczego nie dotykał i przez 2 lata tak jeździł bezproblemowo. Panowie jak w tym skuterze dać kranik przy zbiorniku? Mogę wywalic dozownik oleju bo ogranicza dojście.. Czekam na porady pozdro Bartek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lip 2015, 18:33 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Dozownik możesz wyrzucić i robić samemu mieszankę. Jeśli chodzi o samą drogę paliwa winowajcą może być tutaj kranik podciśnieniowy ,przewód lub samo podciśnienie. Najwyraźniej z jakiegoś powodu jest ono zbyt słabe i paliwo nie jest w stanie dotrzeć do gaźnika. Sprawdź gdzie może być ewentualna nieszczelność.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2015, 20:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Dokładnie. Sam wymieniałem kranik podciśnieniowy i za trzecim razem okazał się być sprawny. Są tez kraniki wkręcane bezpośrednio w bak, tylko prawie dwa razy droższe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy