Dzisiaj jest 03 gru 2024, 0:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 lip 2015, 18:15 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Cześć :) Na moim praktycznie nowym wariatorze Stage6 Sport Pro pojawił się próg i pomyślałem że to wina paska,bo mam jeszcze seryjny,na którym przelatane jest 13k kilometrów no więc kupiłem nowy pasek Dayco z Mielocha,niby pasuje do mojego modelu,ale jest za szeroki :/ Gdy go zakładam to brakuje frezów żeby założyć zabierak,jak myślicie co zrobić? Bo szukałem i nie ma pasków o szerokości 16mm,ja kupiłem 16,5. A




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 lip 2015, 21:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
16,5 x 8,0 x 751 mm

To są wymiary oryginalnego paska do Yamahy Slider jak się nie mylę. Jeśli również masz 16,5 mm szerokości to może coś źle składasz , jak nie możesz złożyć , to załóż najpierw na korektor momentu obrotowego , ściśnij go , i pasek wciśnij na dół. Pasek powinien być luźny i nie będzie założony na samym dole przy wariatorze tylko wyżej , podnieś pasek , skręć wszystko i po problemie :)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2015, 21:11 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
emil7894coliber pisze:
16,5 x 8,0 x 751 mm

To są wymiary oryginalnego paska do Yamahy Slider jak się nie mylę. Jeśli również masz 16,5 mm szerokości to może coś źle składasz , jak nie możesz złożyć , to załóż najpierw na korektor momentu obrotowego , ściśnij go , i pasek wciśnij na dół. Pasek powinien być luźny i nie będzie założony na samym dole przy wariatorze tylko wyżej , podnieś pasek , skręć wszystko i po problemie :)

No i tak też zrobiłem,ale ma wtedy muła na starcie :/




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2015, 21:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Nie mam pojęcia , takie wymiary są nawet na niemieckich stronach , więc tam sprawdziłem pierw.

Może pasek musi się ułożyć ?




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2015, 21:21 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
emil7894coliber pisze:
Nie mam pojęcia , takie wymiary są nawet na niemieckich stronach , więc tam sprawdziłem pierw.

Może pasek musi się ułożyć ?

No właśnie też szukałem i nic innego nie mogę znaleźć,nawet nie ma pasków o szerokości 16mm chyba :/ Pojeżdżę na nim trochę,zobaczę co się będzie działo,dzięki za pomoc :)
A gdy jeżdżę na tym pasku,to jak wkręci się na obroty,to słychać takie ... nie wiem jak to nazwać,tak jakby pasek spadał z wariatora ..
I jeszcze druga sprawa,na seryjnym i teraz S6 wariatorze robi mi się próg,jak myślicie to przez ten pasek? Możliwe żeby robił się przez blokowane przełożenia?




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2015, 22:05 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Ale to jakiś pisk czy co ?

Hmm.. Wariator nie powinien się wycierać poprzez pasek , przecież masz nowy. Przełożenia raczej nie mają nic do ścierania powłoki.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2015, 22:11 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
muł może być bo miałeś wyregulowany pod ten stary węższy więc teraz by trzeba było przedłużyć tulejkę o ten 1mm czy ileś żeby pas był na samym dole wariatora




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy