Dzisiaj jest 22 lut 2025, 18:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lip 2015, 13:39 
*

Rejestracja: 18 sie 2014, 23:31
Posty: 27
Pojazd: Motorro Polly 50
Witam jak dodam gazu full manetke to skuter przyspiesza dobrze do ok 60km/h potem jedzie na tych samych obrotach nie chce się wkręcić.
Dodam że stało się to po wymianie wariatora.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 lip 2015, 14:00 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Temat nie w tym dziale. Zaznacz markerem na powierzchni wariatora kreskę od tulei do końca wariatora.Przejedź się i będziesz później widział dokąd wychodzi pasek bo ślad po markerze zostanie starty do jakiejś tam wysokości.Możliwe że będziesz musiał wtedy zastosowac cięższe rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2015, 16:23 
*

Rejestracja: 18 sie 2014, 23:31
Posty: 27
Pojazd: Motorro Polly 50
Ok zachwilę napiszę co i jak

-- 28 lip 2015, 17:23 --

2cm brakuje do końca :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2015, 10:06 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kombinuj rolkami[ jeśli masz 5,5g to daj 6g i znów zrób próbę z markerem.]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2015, 10:28 
*

Rejestracja: 18 sie 2014, 23:31
Posty: 27
Pojazd: Motorro Polly 50
Oki dzięki za odpowiedz :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2015, 11:05 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Zacznij od twardszej centralki, a później regulacja rolkami.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2015, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Jezeli ma dwa centymetry od krawedzi to twardsza centralka jeszcze bardziej przytrzyma pasek i raczej pogorszy sprawe. Ciezsze rolki najlepsze wyjscie.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2015, 20:20 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
witek651, zdziwił byś się, ale po wymianie u mnie na topa Ng jak mam seryjną centralkę to właśnie taki jest efekt, że nie wchodzi na górę wariatora. Centralka medium i już inna reakcja.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 lip 2015, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Bardzo mozliwe, z moich doswiadczen wynika ze im twardsza centralka tym ciezsze rolki. Lekkie nie wypchna paska, tak to wyglada u mnie. Wiele zalezy od wariatora, niedawno to przerabialem.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy