Dzisiaj jest 12 gru 2024, 15:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2015, 22:58 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Siemka mam takie pytanie odnośnie zaworka iglicowego, mam problemy z odpalaniem jak postoi dłużej , czy brak zaworka iglicowego lub jego wadliwe działanie może być przyczyną ciężkiego odpalania.Słyszałem ,że jak skuter jest OFF , to wadliwy zaworek spuszcza przez gaźnik paliwo z (odpowietrznika).


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 sie 2015, 11:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Niesprawny zaworek lub wybite gniazdo pod niego w gaźniku powoduje zalewanie cylindra co wiąże się z trudnościami w odpaleniu.Jest ostatnim zabezpieczeniem w układzie paliwowym przed kranikiem podciśnieniowym .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2015, 12:10 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Odpalam tylko za pomocą podlewania pod świece, bo innego sposobu nie ma , żeby go odpalić, gdzie po 1h lub 2h trzeba powtórzyć czynność , aby odpalić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2015, 13:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Może masz po prostu za dużą dyszę i nie przepala mieszanki,lub łapie lewe powietrze, prześwity na płytkach zaworu membranowego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2015, 13:28 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Akt. 74 przy 12mm ten problem był od kupna sqt. Warto zmienić to 74-tkę na 64 czy coś takiego ?
Co do zaworu to wymieniałem ok. 0,5 roku temu cały z płytkami na zwykły z allegro za ok. 50zł. Jest też taka sytuacja , że jak kopnę go z 20 razy na off i dam on to ma ochotę zapalić , ale jakoś nie ma mocy. Kompresja raczej odpada , bo v-max ok. 70-80 zależy od regulacji. Ustawienie środkowe iglicy ( filtr seria) Peugeot speedfight2.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2015, 18:55 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A co ci mówi świeca po wykręceniu? Jaki kolor i czy sucha czy mokra?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2015, 19:41 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Wg mnie kolor kawa z mlekiem brązowa-biała. Jeśli chodzi o świece to jak pokopię to jest mokra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2015, 19:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zmierz kompresję na zimnym i ciepłym. Ewentualnie szukaj gdzie łapie lewe powietrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2015, 14:42 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Czyli kupno mniejszej dyszy jest nie potrzebne ? :)
@EDIT
Sprawdziłem, czy łapie lewe i jednak nie łapie.Po odkręceniu filtra zauważyłem ,że przy połączeniu do gaźnika była benzyna+bodajże olej(także w filtrze) oraz ze śrubka od spuszczania paliwa była mokra tzn. jakby się z niej wylewało , ale nie może bo zasłania "dysza od spuszczania , więc widać tylko ciecz próbując wypłynąć". Ogólnie przekładnia trochę jest pochlapana od paliwa ( mało , ale widocznie).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy