Dzisiaj jest 11 sty 2025, 9:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sie 2015, 13:57 
*

Rejestracja: 25 lis 2012, 11:50
Posty: 1
Pojazd:
Cześć wszystkim!

Mam "mały" problem z moim babsterem.
Na poprzednim silniku skuter jeździł bardzo fajnie, lecz nowy Airsal się przegrzał i zrobił male zamieszanie.
Miałem na stanie cala oryginalna BWS z 199x r. bez papierów która paliła (nie wiem czy chodziła normalnie, była odpalana kilka razy tylko na chwile), wiec wpadłem na pomysł przerzucenia na szybko całego silnika.
Wszystko poszło fajnie, tylko ze teraz silnik nie odpala bez samostartu. Trzeba psiknąć do gaźnika żeby zagadał, a i tak zaraz gaśnie. Jeśli już uda mu się chwile pochodzić, to nie na wolnych obrotach. Po prostu gaśnie bez odpowiedniego dodania gazu, a z gazem i tak nie wkręca się na obroty, tylko strasznie muli. Silnik i cały osprzęt jest oryginalny oprócz (Leosia ZX). Gaźnik i filtr powietrza czyściłem, iskra jest (dla pewności kupię jutro nową świecę, NGK BR8HS?). Tydzień temu robiłem cala nowa wiązkę do babstera, także to raczej nie wina elektryki. Kompresja jest, ma 9bar. Paliwo dostaje. Nie wiem co mu może być. Jakieś pomysły?

Dodam jeszcze ze silnik był na prawdę bardzo brudny od oleju, dozownik w skuterze z którego wziąłem silnik cieknął i wszystko było zalane. Tak samo filtr powietrza i króciec, w środku było mnóstwo oleju. Z braku czasu (praca 6 dni w tygodniu, trzeba robić drugi silnik) króćca nie ściągałem, tylko przeczyściłem szmatka od środka. Może to wina membrany (np. zaklejona olejem skoro się dostał do króćca) i jednak ściągać króciec?

Piszę tutaj bo zależy mi na czasie, a sam nie mam go na ten moment w nadmiarze żeby każdą wolną chwilę spędzać w garażu i sprawdzać każdą pierdołę. Chciałbym wykluczyć jak najwięcej opcji, i skoncentrować się na kilku. Co według was warto wymienić po tak długim staniu (większość czasu na dworze..)? Chcę żeby ten silnik doprowadzić do dobrego stanu tak, żeby mnie nie zawiódł jak np. Airsal. Po prostu musi jeździć.

Każdy pomysł jest mile widziany, doradźcie coś! ;)

Pozdrówki!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 sie 2015, 18:07 
*

Rejestracja: 16 mar 2015, 9:35
Posty: 118
Pojazd: Yamaha Aerox
Sprawdź ten króciec może odłącz dozownik i zrób mieszankę sam, może przypchane dysze ?




_________________

Wario-Top Racing NG
Cylinder -70cc malossi sport
Wydech- Yasuni R :)
Króciec Motoforce
Filtr-Polini Air Box

-Lusterko Revo F1
-Białe klosze kierunków i stopu Revo
-Nóżka boczna IGM
http://olx.pl/oferta/yamaha-aerox-CID5-IDbZJmx.html SPRZEDAM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy