Dzisiaj jest 23 lip 2025, 17:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2015, 16:25 
*

Rejestracja: 17 sie 2015, 14:52
Posty: 4
Pojazd: Booster
Witam wszystkich zgromadzonych.
Jako, że z 2 miesiące temu kupiłem Boosterke (to moja druga) to wiedziałem po co, nie bede sie rozpisywał, ale podam set-up.

Cylinder Airsal T6 70
Wydech Stage 6 Pro Rep
Wał Top Racing, uszczelniacz cortceo, lozyska fag
Wariator Top Racing mieszane 5.5g/4g
Sprzęgło oryginał (najlepiej wypadło) do wymiany sprezynki na twardsze
Centralna malossi czerwona
Dellorto 21 z auto ssaniem dysza 85
Membranki Polini carbon
Swieca a było ich kilika dzis wsadzona nówka B8HS (zalecana B9HS-jeszcze nie doszła....)

Nie ważne jaki setup ważne, że mnie już szlag trafia za przeproszeniem z tym skuterem, zielonego pojecia nie mam w czym leży problem, juz kupowałem klin wału top perfomances, pieniadze w błoto bo nie dał on nic, mniejsza o to, cały czas coś nie pasuje temu skuterowi, teraz jak już jest dobrze, to zaczął wariować strasznie, problem polegał na tym, że (piszę o ostatnim secie, a było ich z 30!!!!!!!!)
Czyli to co jest plus zaślepione "patyczkiem" ssanie automatyczne, bo mi nie pasowało za duzo palil i co sie opkazuje, skuter rwał jak szatan ale tylko zaraz po odpaleniu, po odkreceniu manety metry leciały jak centymetry, aż tak po paru set metrach (moze po 300max) skuter zaczynał sie dusić tak jak by odcinało mu paliwo, zwalniałem do minimalnych predkosci i przez pewien czas mogłem kłaść mu znów, a ż do wczoraj kiedy miałem jechac po zgubiony telefon, a ten **** nie zapalił, i tak do teraz jest, że od początku przerywa (co wam pokaże na filmiku) i nie wkreci wyzej jak 4k obr. (na oko), v-max to pewnie 25km/h tak sie stanowczo nie da jeździć, nowa świece którą wyciągnałem miała biały nalot a skuter kopci strasznie!!! Wszystko śmierdzi paliwem...

Załączam wam filmik jak chodzi na w miare rozgrzanym silniku (co dopiero z roboty 2 km musiałem jechać) na nówce funkiel świecy bez filtra powietrza, dla mnie jest to nie pojete, głowa mała oO

PRoszę Was forumowicze o jakieś cenne porady bo ja juz nie mam sił (zresztą już został przekopany)...
Z ciekawostek leje na orlenie i na bliskiej z bliskiej lepiej chodzi, leje olej husqwarna HP oil 100tke na 3.5 l (producent podaje 1:33) , a jednak wydaje mi swie, ze to za duzo oleju jest.,

Tu są fotki świec igaźnika, zdjecia swiec są robione z dwóch stron, pierwsza to stara polska iskra (dobrze było w poprzedniej boosterce na niej), druga to nówka)

http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/5870636/1

A tu filmik:

https://www.youtube.com/watch?v=1BrjFpY ... e=youtu.be

Chłopaki ja już rece rozkładam, sory za haos, ale ten kto trafi dostaje czteropak żubra na adres, pytajcie o co chcecie, ja bede sprawdzał i próbował.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 sie 2015, 19:35 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Szczerze to pogubiłem się trochę w tym co pisałeś,no ale z tego co zauważyłem że jest nie prawidłowe.
1.Gaźnik: nie widziałem nigdy Dellorto 21 z ssaniem automatycznym,jak to jest zrobione? Może to coś zawala.
2. Dysza:ja przy tym silniku i cylindrze Dr.Evo (trochę słabszy od Twojego) i gaźniku Dellorto 19 mam dysze 75,także spróbuj na mniejszej.
3.Na zdjęciu nie masz osłony cylindra,która jest niezbędna do prawidłowego chłodzenia,chyba tak nie jeździsz,prawda?
4.Olej: zdecydowanie nie jest to dobry olej,on nadaje się kos! Zmień go na coś do skuterów,np. Castrol Power Racing,Castrol Actevo czy inny. No i niepotrzebnie według mnie lejesz go aż tyle,mieszanka 1:45 według mnie w zupełności wystarczy,podsyłam link do tabeli mieszanki benzyny :)
5.Jeździsz na dozowniku czy robisz mieszankę?
Ja bym na Twoim miejscu wszystko na spokojnie przeczyścił,wydmuchał sprężonym powietrzem,zmienił na świece,która ma Ci dojść,przeczyść gaźnik,filtr powietrza,filtr paliwa i takie podstawowe rzeczy,zrób to co pisałem w punktach wyżej i sprawdź co będzie się działo i opisz na forum,jak problem nie zniknie,to będziemy dalej myśleć :wink:
Przede wszystkim spokój ... Wiem z doświadczenia że czasami ciężko go zachować :P ale się postaraj :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2015, 22:46 
*

Rejestracja: 17 sie 2015, 14:52
Posty: 4
Pojazd: Booster
Czesc, dzięki za odpowiedź, dzisiaj prawie go skopałem bo juz nie wytrzymałem, wsadziłem dysze przerobioną 90tke, (pewnie ok. 120) i odpalił, zabulgotał i zgasł, wpadłem na pomysł, że tłumik sie przytkał, zdjąłem tłumik i faktycznie na kolanku dyfuzor był zapchany mułem, przyczysciłem, odpaliłem bez tłumika końcowego bez grzania bez niczego pocisnąłem opór to prawie nie wyhamowałem na poodwórku jak sie wkrecił to w kilka metrów miał z 70km/h i po 10 sekundach znów bul bul bul bul...no ja *******, po zdjeciu filtra zobaczyłem majonez troche a jak wiadomo woda plus olej równa sie majonez, ale pytanie skad ta woda? z Paliwa????? to paliwo nawet nie smierdzi "oktanami" tylko jak wywietrzałe, a tankowane przedwczoraj na lotosie. Już nie mam zielonego pojęcia co jest nie tak, nie kminie co jest nie halo, jak skrecam śrubke od mieszanki na maxa to zdechnie czyli chyba lewego nie ciągnie, ale teraz odpowiem.

1. Gaźnik to dokładnie PHVB 20.5 zakupiony po pieniadzach ale w ok stanie, nie zauważyłem nic podejrzanego (jedynie niemam śrubki od wolnych obrotów bo sie wykrecila i zgubiła, ale zaślepiłem miejsce odpowiednią śrubką, dzisiaj po dokładnych oględzinach wybadałem, że dysza wolnych obrotów to 50, na predkosci ze starego mikuni wsadziłem 30 i ma normalne wolne obroty. Co mnie nieco zdziwiło to to, że po lewej pod plastkiowym deklem iglicy na gaźniku jest tunel, który bierze powietrze, ale nie z filtra tylko tak jakby lewe (jak trzeba to beda zdjecia), ale jest to oryginalnie zrobione.

2. Juz miałem taka boosterke i tez z tym cylindrem tylko wtedy kupiłem uzywke i na gaźniku Teca 17.5 miałem dysze 124 bez filtra-szatan. Dysze jakie próbowałem to 63, 78, 85, 100, 110, 85 wypadła najbardziej ok. (producent zaleca 90) ale problem nie zniknął.

3. Cylindra ani raz nie przegrzałem, oraz wydaje mi sie, że ma lepsze chłodzenie dlatego tą czarna osłone ściągnąłem, pozatym nie mam/miałem problemu z temperaturą jak chodził. Jedynie wymianiałem pierścień na oryginalny bo tamten sie mocno zużył-but jest ok. jak by działał.

4/5. Co do oleju to lałem właśnie Castrol Power Racing na docieranie ogólnie i nawet mi troche zostało, ale raz kupiłem ten z husq hp i miał lepszego buta (chyba, że paliwo było lepsze), leje mieszankę tj napisałem 100ml na 3.5l i przedtem nawet tak kopcił, a teraz to porażka, producent podaje 1:33 (chyba, że chodzi o docieranie bo nie po polsku pisze na intrukcji).

Robiłem już to co pisałeś, ja sie nie borykam z tym od godziny tylko od kilkunastu dni.

Zanim co wymyslicie a mnie coś nie ****** to wezme na innej stacji troche paliwa, spuszcze to co jest i zaleje tamto na castrol racing z mieszanką 1:40, generalnie już z braku pomysłow zacząłem obstawiać tłoka i przerówżne rzeczy, no ale gdyby był nie tak to chyba nie odpalał by w zasadzie od kopa i nie kręcił takich obrotów? Nie wiem.. Ale z drugiej strony bardziej teoretycznej podchodząc mogłoby być tak (na logike), że skoro słychać takie odcinanie to w tym momencie zawór membranowy wraca się z powrotem do pozycji prostej bo cylinder jest zbyt słaby, zeby przytrzymać membramki w pozycji gdzie może złapać wiecej mieszanki (tzn wygiąć je) ? <---Jeżeli tak faktycznie mogłoby być a ja grzebie jak głupi bo nie powiem kładłem mu cały czas i buta miał niezłego (w końcu po to go kupiłem-zeby mu kłaść) to co zakupić oryginalne membramki? Chyba bez sensu.

Myślcie chłopaki, ja juz nie czaje co tam jest nie halo, jeśli uszczelniacze byłyby w złym stanie to rozumiem, że były by jakieś wycieki?

Pozdrawiam i przepraszam za haos.

P.S. z tego co widzę to jest to gaźnik do skuterów 180cc. Może tu jest problem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2015, 23:11 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Daro1 pisze:
Czesc, dzięki za odpowiedź, dzisiaj prawie go skopałem bo juz nie wytrzymałem, wsadziłem dysze przerobioną 90tke, (pewnie ok. 120) i odpalił, zabulgotał i zgasł, wpadłem na pomysł, że tłumik sie przytkał, zdjąłem tłumik i faktycznie na kolanku dyfuzor był zapchany mułem, przyczysciłem, odpaliłem bez tłumika końcowego bez grzania bez niczego pocisnąłem opór to prawie nie wyhamowałem na poodwórku jak sie wkrecił to w kilka metrów miał z 70km/h i po 10 sekundach znów bul bul bul bul...no ja *******, po zdjeciu filtra zobaczyłem majonez troche a jak wiadomo woda plus olej równa sie majonez, ale pytanie skad ta woda? z Paliwa????? to paliwo nawet nie smierdzi "oktanami" tylko jak wywietrzałe, a tankowane przedwczoraj na lotosie. Już nie mam zielonego pojęcia co jest nie tak, nie kminie co jest nie halo, jak skrecam śrubke od mieszanki na maxa to zdechnie czyli chyba lewego nie ciągnie, ale teraz odpowiem.

1. Gaźnik to dokładnie PHVB 20.5 zakupiony po pieniadzach ale w ok stanie, nie zauważyłem nic podejrzanego (jedynie niemam śrubki od wolnych obrotów bo sie wykrecila i zgubiła, ale zaślepiłem miejsce odpowiednią śrubką, dzisiaj po dokładnych oględzinach wybadałem, że dysza wolnych obrotów to 50, na predkosci ze starego mikuni wsadziłem 30 i ma normalne wolne obroty. Co mnie nieco zdziwiło to to, że po lewej pod plastkiowym deklem iglicy na gaźniku jest tunel, który bierze powietrze, ale nie z filtra tylko tak jakby lewe (jak trzeba to beda zdjecia), ale jest to oryginalnie zrobione.

2. Juz miałem taka boosterke i tez z tym cylindrem tylko wtedy kupiłem uzywke i na gaźniku Teca 17.5 miałem dysze 124 bez filtra-szatan. Dysze jakie próbowałem to 63, 78, 85, 100, 110, 85 wypadła najbardziej ok. (producent zaleca 90) ale problem nie zniknął.

3. Cylindra ani raz nie przegrzałem, oraz wydaje mi sie, że ma lepsze chłodzenie dlatego tą czarna osłone ściągnąłem, pozatym nie mam/miałem problemu z temperaturą jak chodził. Jedynie wymianiałem pierścień na oryginalny bo tamten sie mocno zużył-but jest ok. jak by działał.

4/5. Co do oleju to lałem właśnie Castrol Power Racing na docieranie ogólnie i nawet mi troche zostało, ale raz kupiłem ten z husq hp i miał lepszego buta (chyba, że paliwo było lepsze), leje mieszankę tj napisałem 100ml na 3.5l i przedtem nawet tak kopcił, a teraz to porażka, producent podaje 1:33 (chyba, że chodzi o docieranie bo nie po polsku pisze na intrukcji).

Robiłem już to co pisałeś, ja sie nie borykam z tym od godziny tylko od kilkunastu dni.

Zanim co wymyslicie a mnie coś nie ****** to wezme na innej stacji troche paliwa, spuszcze to co jest i zaleje tamto na castrol racing z mieszanką 1:40, generalnie już z braku pomysłow zacząłem obstawiać tłoka i przerówżne rzeczy, no ale gdyby był nie tak to chyba nie odpalał by w zasadzie od kopa i nie kręcił takich obrotów? Nie wiem.. Ale z drugiej strony bardziej teoretycznej podchodząc mogłoby być tak (na logike), że skoro słychać takie odcinanie to w tym momencie zawór membranowy wraca się z powrotem do pozycji prostej bo cylinder jest zbyt słaby, zeby przytrzymać membramki w pozycji gdzie może złapać wiecej mieszanki (tzn wygiąć je) ? <---Jeżeli tak faktycznie mogłoby być a ja grzebie jak głupi bo nie powiem kładłem mu cały czas i buta miał niezłego (w końcu po to go kupiłem-zeby mu kłaść) to co zakupić oryginalne membramki? Chyba bez sensu.

Myślcie chłopaki, ja juz nie czaje co tam jest nie halo, jeśli uszczelniacze byłyby w złym stanie to rozumiem, że były by jakieś wycieki?

Pozdrawiam i przepraszam za haos.

P.S. z tego co widzę to jest to gaźnik do skuterów 180cc. Może tu jest problem?

Jak dla mnie to ten gaźnik o dupe potłuc! No i z tym chłodzeniem .. to nie chodzi o Twoje widzi mi sie i przegrzejesz go bez tego! Zakładaj tą osłone szybko! :) A co do gaźnika,to jakby co to mam na sell Dell 19mm :) Aaa i możesz dla pewności sprawdzić stan cylka i tłoka,bo Airsale są bardzo ciasno spasowane i nie łatwo o ich przytarcie,tymbardziej że jeździłeś na takim oleju i praktycznie bez chłodzenia.




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2015, 23:26 
*

Rejestracja: 17 sie 2015, 14:52
Posty: 4
Pojazd: Booster
Dla Ciebie jest o dupe potłuc, ale nie poparłeś tego niczym tylko tym, że masz na pozbycie sie swojego (zrozumiałe), ale jak ja kupie gaźnik w ciemno to juz wolałbym chyba mahle tłoka kupić, ale nigdzie nie moge znaleźć, przedtem działał normalnie i sam by sie sypnął?, tłok rozumiem... sam juz nie wiem, sprubuje pozyczyc sprzet do mierzenia kompresji, a jak nie to kupie i bedziemy gdybac dalej, jak ktos ma jeszcze pomysły to jestem otwarty, byc może jest to mała pierdółka, która potrafi dać po dupie, postaram sie nagrać wam jak na zimnym jest i co sie dzieje po chwili, tymczasem muszę sie z tym przesprać, pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2015, 23:58 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
No masz w 100% racje,także nie mówie żebyś kupował gaźnika nowego od razu tylko pożycz od kumpla jakiegoś i sprawdź czy pomoże :wink: Możesz sprawdzić kompresje,ale spróbuj po prostu ściągnąć cyla i sprawdź w jakim jest stanie i tłok :wink:




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 sie 2015, 15:55 
*

Rejestracja: 17 sie 2015, 14:52
Posty: 4
Pojazd: Booster
Witam, siemka wszystkim.....A więc dziś doszła nowa świeca B9HS i paliwo z Statoila z olejem Castrol Power Racing po kilku kopniakach odpalił, na początku nie kopcił i wkręcił się, ale nie na maxa bo śruba od mieszanki była w złym położeniu, ale się wkręcił, a potem odcinka i siwy dym i czarne chmury, skuter nie chodził na garażu nawet 3 minut, prawie się udusiłem taki dym (jak z dymnicy CO NAJMNIWEJ) ŚWIECA Z BIAŁYM NALOTEM (nie czarna jak to bywa w nadmiarze oleju), po odkręcaniu śruby mieszanki zdechł w pewnym momencie, dobra czekam na Wasze propozycje, może jest tu jakiś ogarnięty, a nie same wróżki, bo nie chce zdejmować cylkindra bo dałem nowe uszczelki nie tak dawno, a z tydzień temu wyglądało wszystko ok, zresztą jak zawór membranowy ściągnąłem to widać, że na tłoku niema ani ryski, ja mam dwa pomysły lub bądź też przyczyny, sprawdzę je osobiście, ale dam Wam się wykazać wiedzą i kreatywnością-zboaczymy na co stać internet. pozdrawiam

-- 19 sie 2015, 20:43 --

Witam, akutalizacja,rzeczy, które miałem sprawdzić to:
-Być może rozjechana uszczelka wydechu, ktróra mogłaby blokować spaliny.
-Zabrudzone "magneto" potrafi wywołać takie objawy.

Zdjąłem wydech od cylindra i uszczelka była ok, a że już nie miałem ochoty rozkręcać 'magneta' to jednak zrzuciłem cylinder i wielce zdziwiony nie zobaczyłem nic podejrzanego, ale pierścień tłoka znów wyglądał jak żyletka a był zmieniany może 200km temu, więc jakim prawem tak się szybko zużył? Zadałem sobie pytanie. Na cylindrze powstał próg całkiem niezły bo z 1.2mm co najmniej (nie mierzyłem) a że był docierany na innym wydechu, to nie wykorzystał max obrotów co na tym co mam teraz i tak mi się wydaje, że pierścień się szybko zużywa bo tłumik kreci wyżej wiec wyzej próbuje wbic sie tłok, przez co szybko sie rozp******** o właśnie ten próg? Jeśli się myle to mnie poprawcie, a jeśli tak jest faktycznie to co robić? Jak? Żeby następny pierścień nie poszedł się................

-- 24 sie 2015, 19:26 --

Siema i co zakładać te pierścienie czy podjąć próby zeszlifowania tego progu nikasilu, ja chciałem papierami ściernymi o różnej grubości. honowanie odpada bo musiałbym zmienić tłoka, a narazie tego nie chce bo i tak jest w idealnym stanie... a pierścień w obłaganym, a słyszałem, że w airsalach właśnie często lubi padać pierścień, (no ale coś musi), reszta zestawu jest ok.
Pozdrawiam

-- 27 sie 2015, 23:51 --

No nie zgadniecie, wiecei co sie stało? Wypadł zamek z tłoka..........Pół biedy bo wypadł tłumikiem! Są ślady na denku 2 odbić, pozatym żadnych mechanicznych uszkodzeń oprócz oczywiscie tłoka, a pierścień przyszedł a ja załamany, tłok wyglada w idealnym wręcz stanie tylko szkoda, że się rozjebał ...:/ Więc wsadziłem tłoka z mojego starego zestawu (T6) z poprzedniej boosterki z uszkodzonym na rancie tłokiem po awari wału szpilka przedziurawiła kaptur tłoka przy samym rancie-zeszlifowałem to ręcznie jak jak i próg na cylindrze, skuter już ponad 2 h. chodzi na wolnych obrotach z lekkim obciążeniem, po zgaszeniu go zapalił od kopa z dużym oporem na kopce(nie mierzyłem kompresji, ale kupie na dniach przyrząd), jak myślicie ile na takim tłoku pojerzedże? Pozdrawiam

-- 29 sie 2015, 16:55 --

Moc jest szaleńcza ha ha 110km/h poleciał. Zamykam temat.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy