Dzisiaj jest 02 gru 2024, 22:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2015, 20:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Cześć :P Pod koniec tamtego roku przytarł mi się seryjny cylinder. Kupiłem nowy cylinder 70cc WM Motor. Miałem nadzieję, że coś więcej będzie ciągnął.

Stary set:
Seryjny cylinder 50cc
Seryjny gaźnik 16 z dyszą 70
Seryjny filtr
Seryjny napęd
V-max GPS: 68km/h

Aktualnie:
WM Motor 70cc
Dellorto 17,5 z dyszą 98(troszkę za duża)
Stożek
Rolki 3x3,5g + 3x5g
Żółta centralka malossi
Wydech Laser x Pro
V-max 73-76km/h

Przyspieszenie i elastyczność silnika wzrosły, kręci wyżej niż seryjny. Niestety ten v-max rozczarowuje. Nie wiem czego to może być wina. Kręci dosyć wysoko, ale nie idzie już więcej. Rolkami się bawiłem ale nie zmieniają praktycznie nic w v-max'ie, jedynie w prędkościach 0-55km/h. Jakieś pomysły macie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 sie 2015, 22:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
może to jako modułem przyblokowane jest czy cuś ? w czym to wsadzone masz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2015, 7:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Taki chińczyk.. AC ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2015, 8:32 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Sądzę , że przydałyby się rolki 6g , ale przyśpieszenie , wtedy może być trochę gorszę, i z tą dyszą pomyśl :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2015, 18:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Lavahe, ja pindole za przeproszeniem. Ludzie zrozumcie że rolki to nie jest regulacja jak w jakimś need for speedzie , podzial mocy na vmax i na przyśpieszenie. Jak wpieprzycie rolki 10g to Co chiną 120 polecisz ? a no ni hu hu. Roleczki ma akurat spoko dopasowane jak do tego wydeszku. Mówi dowiedz się czy może być coś na rzeczy z modułem. Jak nie ma nic z modułem to nie mam pomysłów. Sprawdź jeszcze jakie przełożenia masz może wsadzili Ci jakieś mega krótkie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2015, 18:50 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Zrozum koleś , nie ma czegoś takiego jak rolki na v-maxa , czy przyśpieszenie i pewnie się tutaj ze mną zgodzisz. Ja tylko mówię , że rolki 3,5 gr x3 są za lekkie ... i skuter nie ma jak jechać w późniejszej partii. Sam dziś regulowałem i po zmiejszeniu z 6gr na 5gr jest bardziej elastyczny. To tak jak dać centralkę hebo +90% i rolki 3,5 gr ,a potem ktoś się dziwi się jedzie tylko 40.. :)
Dlatego , tak napisałem, może źle zrozumiałeś moje słowa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2015, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Bardziej skłaniałbym się do wersji debeex'a :) aktualnie mam rolki 3x3,5g + 3x5g. V-max 76. Na rolka 6x5g nie przekraczał 73. Zaś na rolkach 6x7g spadł do 68. Jutro wrzucę filmik jak wkręca się bez obciążenia :) Może dopatrzycie się czegoś. Zmienić muszę też dyszę bo jest troszku za duża.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2015, 21:14 
**

Rejestracja: 23 sty 2015, 16:13
Posty: 312
Pojazd: SF2
Ja tylko mówię. Każdy skuter inaczej reaguję na regulację.Jeżeli masz zablokowany moduł powinien ryczeć przy końcowej barierze prędkości albo postawić na stopkę i wykręcić full obroty, jak będzie przerywał prawdopodobnie zablokowany moduł. Seryjne jednostki zazwyczaj są blokowane przy ok. 8tyś obrotach. Bardziej wysilona jednostka potrzebuję odblokowanego modułu , aby wykręcić dodatkowe obroty...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2015, 22:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Laserek to wysoko obrotowy wydeszek ReAverBlood, ma 3 roleczki 3,5g i 3 roleczki 5g czyli jakby liczyć to na wsszystkie roleczki o tej samej wadze to jakieś 4,5g więc laserek powinien wyrabiać lajtowo. Poszukaj gdzieś na necie kiedyś były wykresy kiedy laserek w rezo wpada i do ilu kręci. I tak jak kolega wyżej na stopki i wkręć ile wlezie jak będzie odcinał to znaczy że moduł zablokowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2015, 6:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Niski v-max : moduł-zablokowany , tulejka dystansowa na wariatorze , "różowy kabelek" , wyeksploatowany pasek napędowy , wypalona świeca zapłonowa , stożek(siatkowy jest zły) , i najważniejsze : zużyty wariator i zwężka w kolanku (laser chyba ma).

A ten v-max co podałeś mierzyłeś gps czy licznik tyle wskazywał, jeśli gps-em to masz bardzo szybki skuter.
Liczniki w chińskich skuterach zawyżają na potęgę. Nawet 15-20km/h :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2015, 12:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Ni mieszaj rolek, daj mu rolki z 4,5- 3,5g. Musisz sam zobaczyć.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2015, 19:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
A dlaczego ma nie mieszać rolek :?: Pytam bo sam tak robię i dopiero uczę się tuningu :ups:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2015, 19:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Rolki można śmiało mieszać, byle na przemian. Ciężko jest kupić rolki, które byłyby optymalne pod dany pojazd.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2015, 23:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Prędkość GPS. Licznik skalowany do 80km/h już na serii zamykał. Teraz go przekręca o około 10-15km/h

Panowie, urwała mi sie szpilka od wydechu i wyciągłem cylinder żeby lepiej się dostać. Zobaczyłem to:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Rysy na tłoku lekko wyczuwalne. Na cylindrze w górnej części nic nie czuć. Dopiero poniżej kanałów, tam gdzie pierścienie już nie dochodzą można wyczuć lekkie wgłębienie. Znajomy doradził mi żebym kupił pierścienie i śmigał dalej. Tak chyba zrobię. No ale pomimo tego jak to wygląda to jeździ i to dość konkretnie. Pierścienie i tak puszczają bo tłok jest czarny na płaszczu więc tak i tak trzeba je wymienić. Co myślicie? Jakie pierścienie spasują pod chiński tłok? Każde do 70cc?

Do tego wyczytałem gdzieś, że chińskie uszczelki często zasłaniają kanały. Sprawdziłem i to.. Rzeczywiście.. każdy kanał zasłonięty był w 1/5. Możliwe że to też wpłynęło na osiągi. Uszczelka już ogarnięta. Jak go poskładam to dowiem się czy coś to dało :D

Czy do cylindra 70cc, który nie był nigdy szlifowany będą pasować te pierścienie: http://allegro.pl/pierscienie-malossi-4 ... 62786.html? Stykna pod China 70cc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2015, 7:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Ja w swoim zestawie też miałem uszczelkę, której połowę musiałem wyciąć bo zasłaniała płuki. Ale najgorsze co znalazłem to rdza w cylku :evil:

Pierścienie powinny pasować aczkolwiek ja zmierzył bym grubość.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2015, 7:50 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
te cylindry WM są lipne sam widzisz zainwestuj w markową nawet 50 i odczujesz różnicę




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2015, 8:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Nie to ze cyliner jest lipny.. Zwróć uwagę na to, ze tłok przerysowany jest symetrycznie wzdłuż. Na pewno nieprzypadkowo na zamkach pierscieni.. Możliwe ze to nawet wina samych pierścieni bądź ich wykonania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2015, 19:14 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
ReAverBlood Chyba w snach. Prawdopodobnie nie czyszczony filtr powietrza, podlewanie pod świecę, gdzie syfu pełno albo wymiana cylka na upierdzielonym silniku. Nie zwalaj winy na pierścienie, bo jak nie miałeś pękniętego to nie maja prawa porysować, a tym bardziej w miejscu, gdzie nie maja bezpośredniej styczności z gładzią cylindra. Pierścienie całe, a tłok się porysował poniżej ich w magiczny sposób?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2015, 8:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Gummma ma rację. Ale ja szukałbym przyczyny w złym wykończeniu kanałów płuczących. Wystarczy trochę temp. i kawałeczek metalu odrywa się i niszczy co popadnie. Na zdjęciu widać uszczerbki w cylku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2015, 8:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 15:13
Posty: 91
Pojazd: Peda EAGLE 50 2T
Sprawdzałem wysokie obroty bez obciążenia i rzeczywiście go odcinało w pewnym momencie. Szukałem różowego kabelka i znalazłem w jednej z kostek :) Myślicie że to rozwiąże problem?
Obrazek
Nie chcę tego teraz sprawdzać bo nowe pierścionki założyłem...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy