Dzisiaj jest 02 gru 2024, 23:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2015, 18:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
witam mam problem bo łożysko od str magneta wchodzi na wał dosyć luźno idzie je ręka nasunąć a jak obrócę wał do góry nogami to samo spada :( a od str wariatora ciasno tak ciasno że nie idze go nałożyć i tak powinno być tylko że ja próbowałem z używanym łożyskiem jak myślicie z nowymi łożyskami wejdzie ciasno .wał to stage6 hpc




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 sie 2015, 18:38 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Musisz spróbowac z nowym łożyskiem,możliwe że siedzenie na wale pod łożysko już jest tak wytarte że nic z tym nie zrobisz .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2015, 21:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
no właśnie nie wiem bo wał kupiłem używany zero luzów na korbie tylko na boki ma i sprawdzałem go na tokarce i jest prosty nic kupie nowe skf i zobaczymy koleś twierdzi że jeździł na nim i miał założonego metrakita sp2 i wszystko było ok

-- 19 sie 2015, 22:08 --

a jak będzie nadal luźno wchodzić to można to miejsce gdzie idzie łożysko lekko nabić punktakiem bo czytałem na forach , że można go lekko na punktować i łożysko powinno ciaśniej siedzieć ale nie wiem czy to prawda czy ktoś robił sobie jaja




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2015, 21:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mateusz6118 pisze:
a jak będzie nadal luźno wchodzić to można to miejsce gdzie idzie łożysko lekko nabić punktakiem bo czytałem na forach , że można go lekko na punktować i łożysko powinno ciaśniej siedzieć ale nie wiem czy to prawda czy ktoś robił sobie jaja

Mit- takie nabijanie punktakiem jest tylko pozorem bo niby łożysko wchodzi ciężko podczas nabijania ale już ścinasz te zadziory z punktowania i efekt jest taki jakbyś nic z tym nie robił.Przy takich dużych obciążeniach nic to nie da.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2015, 21:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
n0ooRt Dobrze radzisz. W tym przypadku pomógłby jedynie klej do luzów na łożyskach i panewkach ale jest drogi. Nie taniej kupić nowy, mocniejszy wał, kiedy ma się już rozbebeszony silnik? Ale co kto woli :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2015, 21:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Mam taki klej aeronobowy do łożysk i czopów ale nie wiem jak on reaguje na paliwo.Osobiście wklejałem łożysko w pokrywie podtrzymujące wałek sprzęgła i dzwonu.Siedzi 3 rok i nic się z tym nie dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2015, 22:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Loctite robi doskonałe kleje, a co więcej powtarzalne chemicznie, czyli jest taki sam dzisiaj jak ten z przed dziesięciu lat. Tylko po co ratować wał korbowy, który jest dostępny i nie kosztował np. 600zł?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2015, 18:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
Gummma, jutro przyjdą mi nowe łożyska i będę patrzył a silnik mam jeszcze złożony a za s6 hpc dałem 180zł ale jak go sprawdzałem to jest prosty i nie ma luzów na korbie góra dół wczoraj pomierzyłem go mikrometrem i jeden czop jest ciut cieńszy od 2 o takie 0.02mm czyli może co z niego będzie :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2015, 20:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
mateusz6118 Oby kolego. Jedno mnie zastanawia, a mianowicie, czy chcesz montować wał korbowy "po przejściach", przy generalce?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2015, 21:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
zobacze jak przyjdą łożyska i dam znać co i jak

-- 21 sie 2015, 22:39 --

łożyska dotarły weszły ciut ciaśniej wał wsadzony w silnik jazda próbna odbyta i wszstko gra :) a łożyska kupiłem skf c4 teflon zapakowane w pudełko rms i do tego uszczelniacze a i czy ma być luz osiowy i góra dół na tych łożyskach , dodam żę zakładałem je tak że łożyska do zamrażarki po czym nagrzałem kartery i same wpadły potem wyjąłem wał z zamrażarki go wsadziłem w łożyska




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2015, 9:11 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
mateusz6118 pisze:
czy ma być luz osiowy i góra dół na tych łożyskach ,
jak duży masz ten luz?
mateusz6118 pisze:
nagrzałem kartery
czym grzałeś? jak przekroczyłeś temperaturę 150C to przy tych łożyskach w najbliższym czasie czeka cię remont silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2015, 14:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
Lozyska wkladalem tak . dalem do zamrazarki wal i lozyska luzem po 3h wzialem wyjalem lozyska z zamrazarki nagrzalem kartery i wlozylem je same wpadly w siodla potem jak lozyska juz lekko odmarzly wyjalem wal z zamrazarki i wsadzolem go w lozyska wszystko ladnir sie zeszlo bez uzytku mlotka :) a luz jest taki na lozyskach jak wyjalem je z pudelka czyli delikatny w bok i gora dol czyli to chyba norma dla lozysk z luzem c 4 :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2015, 15:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Poliamid potocznie zwany teflon można grzac max do temperatury 150C, temperatura krytyczna krótkotrwała max 270C , jeśli przegrzejesz łożyska są do wyrzucenia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2015, 19:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
Ale ja nie grzalem lozysk tylko wal zamrozilem i ladnie weszedl w lozyska :)




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2015, 8:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grzałeś kartery a kartery oddały temperaturę na łożyska.Pytanie jest tylko do jakiej temperatury zagrzałeś kartery?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2015, 9:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
Tak ze jak nanie splunalem to slina nie skwierczala :) czyli nie mialy 100 *




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2015, 9:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dobrze jest miec przy takim grzaniu termometr i przykładac do grzanego materiału aby nie przecholowac z grzaniem.Ja miałem taki termometr jaki jest stosowany przy piecach centralnego ogrzewania na węgiel. http://www.leroymerlin.pl/ogrzewanie/ak ... lsrc=aw.ds Temperatura wyskalowana na nim 130C




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2015, 10:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2014, 20:54
Posty: 688
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd: Yamaha Neos
no kiedyś jak bede jeszcze robił coś w silniku to sb kupie termometr :) to temat do zamknięcia :) dzięki wszystkim za pomoc




_________________

Cylinder- china sport 70 lc
Wał- stage 6 hpc i łożyska skf c4 teflon
Wydech- Conti CHR v2
Sprzęgło-tec evo racing
Wario- top racing ng
Przeciwtalerz- TopRacing Sport
Gaźnik - tec pro 19mm
Dysza 85
Filtr - Stożek revo

V-MAX 96km/h

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy