Dzisiaj jest 23 lut 2025, 0:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2015, 15:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam posiadam longije lj50qt-f i wczoraj wymieniłem membrane pod króccem, bo była pęknieta. Wszystko ładnie kupiłem uszczelke pod silnik i pod krócciec dopasowałem i skręciłem wszystko, nie chciał zapalić. Założyłem od nowa uszczelki zapalił jeździł rwał jak nie wiem ,ale przygasał na wolnych obrotach... nie ważne jakie ustawisz tzn. ustawisz jakie sobie chcesz takie ,żeby nie były za niskie ani za wysokie to nagle spadał do takich malutkich prytał i albo gasł albo chodził tylko jak dałeś gazu to się dusił ''buuuu'' takie duszenie. I się kręciło rozrusznikiem 3sec i odpalił ustawiałem z 30min obroty (na ciepłym silniku) no i zawsze spadały i JAK SIĘ DAWAŁO MAX GAZU ZEBY GO WKRĘCIĆ ODRAZU TO ''BUUU'' A JAK TAK PŁYNNIE NIE SZYBKO TO OBROTY WZRASTAŁY TAK JAK POWINNY. No i ustawiałem mieszanke zeby nie przygasał ani nic i zgaszałem odpalałem czy jest dobrze i w koncu ustawilem nadal było buu jak się dało gwałtownie gazu. Ale wróćmy zalałem paliwka jeszcze raz sprawdziłem czy jeździ i go zostawiłem na noc. Rano ''specjalnie'' wcześniej wstałem przed szkoła czy mnie nie zawiedzie i się okazało ,że odpalił pochodził z 5 sec i zgasł i jak się dawało gazu lekko to buuuu. Wróciłem ze szkoły i tak samo odpalił i buuu... teraz wcale nie chce odpalić,ale benzyną śmierdzi I CO ZAKRĘCENIE ROZRUSZNIKIEM ŚWIECA JEST MOKRA! NAWET JAK ZA KAZDYM RAZEM SWIECE CZYŚCIŁEM TO TEZ NIE CHCIAŁ ZAŁAPAĆ I ŚWIECA JEST CZARNA. Tak wiem mam do regulacji gaźnik,ale jak mam go wyregulować jak nie mogę go odpalić.. proszę o pomoc! Pozdrawiam




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 wrz 2015, 15:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Może kawałek blaszki z płytki zaworu już zrobił swoje i cylinder zakończył żywot.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 15:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Hmm ale jak go wstawiłem do garażu to jeździł. A rano buu zalewa go chyba. A jeśli to nie cylinder to co mogę sprawdzić,zrobić by odpalił?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 15:43 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
A jeśli to nie cylinder to co mogę sprawdzić,zrobić by odpalił?
Żeby wyeliminowac cylinder trzeba by było zmierzyc mu kompresję i ewentualnie do niego zajrzec.
Ten kawałek blaszki wyjąłeś o którym pisałeś w innym temacie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 15:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Hmm myśle nad tym ,żeby odkręcić i wyczyścić gaźnik bo bym rozkręcony i leżał w garażu i bez filtra i bez krócca i mogl sie przypchać czy cos.. Kompresji nie mam jak zmierzyć , a kawałek tej blaszki nie ,bo jej nie było widac (nie umiem rozpoławiać silnika) no ale chyba za nim go do garażu wstawiłem to jeździłem nim z 5km szedł licznikowe 80km/h i miał zajebistego zrywa i jeszcze chodził 30min i regulowałem obroty to też chodził rwał i postwiłem go do garażu to by się zatarł?

-- 03 wrz 2015, 16:49 --

Dobra idę jeszcze sprawdzić czy odpali i najwyżej rozkręcić gaźnik i jeszcze sprawdzić czy wszystko dobrze skręcone w króccu bo np. może uciekać kompresja czy coś




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 15:51 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Z takim podejściem do tematu to ty długo się nie nacieszysz jazdą .Co z tego że kupiłeś nowy zawór jak nie wyeliminowałeś byc może tego że blaszka może ci zatrzec cylinder lub łożyska na wale,i jeszcze zakładasz do tego zasyfiony gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Przyszłem do garażu kręciłem naładowanym akumulatorem jakby chciał odpalić 3 raz a później dupa. Wyczyściłem dokładnie gaźnik i nic to samo , świeca mokra , paliwo dochodzi, iskra jest nie odpala. Chyba jest zatarty :cry: Zmierzenie kompresji wszystko wykaże czy zatarty czy nie?

-- 03 wrz 2015, 21:32 --

Proszę o pomoc! Iskra jest, a nawet jak się kopnie lub zakręci chwilę rozrusznikiem to świeca jest mokra ;/ dlaczego odrazu ją zalewa, jak skuter postoi i benzyna odparuje odpali na 3sec a później się dusi,jakby świece zalewało... czyściłem gaźnik i filtr powietrza




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 21:54 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Poskładałeś dobrze gaźnik? Przepustnica opada na dół po kręceniu manetką gazu?Pływak w gaźniku ci się nie zawiesił?Iglica jest na swoim miejscu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Dziękuje za odpowiedź :) gaźnik złożony dobrze na 100% iglica jest na swoim miejscu (na samym dole) podnosi się i opada nie zacina się. Hmmn...mój kolega mówił tak samo, że może się pływak zawieszać jak to sprawdzić po odkręceniu komory pływakowej?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 22:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zobacz czy w środku na obudowie niema jakichś obtarc np z pływaka który mógłby w tym miejscu haczyc i czy poruszanie pływaka niema on jakichś zahamowań, następnie sprawdź sam pływak czy jest szczelny tzn czy niema w nim paliwa ,pozostaje jeszcze sprawdzic szczelnośc zaworku iglicowego, taką szczelnośc przeprowadza się tak że dmucha się ustami w końcówkę na którą nakładasz wężyk paliwowy z jednoczesnym podniesieniem pływaka do góry czyli tak jak powinien odcinac napływ paliwa do gaźnika.
PS. posprawdzaj sobie w skuterku wszystkie połączenia i szczelnośc na łączeniu karterów jak i uszczelkę pod cylindrem i uszczelniacze na wale.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 wrz 2015, 22:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Okej dzięki ;) czyli mam podnieść pływak do góry i dmuchnąć w miejsce gdzie nakłada się węzyk od paliwka i zobaczyć czy nie puszcza?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 9:47 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
Okej dzięki ;) czyli mam podnieść pływak do góry i dmuchnąć w miejsce gdzie nakłada się węzyk od paliwka i zobaczyć czy nie puszcza?
Tak. możesz także zdemontowac zaworek iglicowy i go sprawdzic czy niema jakichś śladów uszkodzeń na stożku który powinien domykac dopływ paliwa ,to samo dotyczy gniazda gdzie on pracuje [najlepiej jest miec szkło powiększające i zajrzec tam]Jeśli pływak jest z taką blaszką która popycha zaworek możesz ją odgiąc lekko bez przesady aby pływak zamykał napełnienie komory trochę wcześniej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Zaworek iglicowy to jest to co iglica wchodzi do komory pływakowej i tam jest linka w środku? Zaworek iglicowy mam taki złoty i jedyne co może być niepokojące to w środku jest porysowany od zabezpieczenia iglicy jak wkładałem ,ale to chyba nie ma nic do tego. A o co chodzi z tym stożkiem? Jutro zajrzę do tego gaźnika bo dzisiaj pada deszcz i nie mam ochoty. Sprawdzę czy pływak jest szczelny i czy się nie zacina. Jak nic nie pomoże mam stary oryginalny gaźnik od longiji tylko go muszę wyczyścić :) A i nie wiem czy to ważne ale jak kupiłem gaźnik to był kabelek 2 pinowy chyba od ssania i mam go odłączony bo nie wiem gdzie podłączyć...

-- 04 wrz 2015, 15:32 --

hmm... poszedłem zobaczyć czy skuter zagada, a tam mała plamka paliwa na deklu myślałem ,że to z gaźnika albo kranika patrze wszystko suche i nie tłuste, obmacałem bak i w jednym miejscu jest mokro ;/




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 15:28 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Masz nie podpięte ssanie i skuter się zalewa a jeśli chodzi o zaworek iglicowy to to nie jest to co myslisz czyli tam gdzie wchodzi linka gazu .Pływak domyka ten zaworek https://www.google.pl/search?q=zaworek+ ... Y1dM%3A.Coś kiepsko u ciebie z teorią i praktyką z tego zakresu .Proponowałbym aby pomógł ci jakiś ogarnięty kumpel który już miał do czynienia z tym lub oddaj do mechanika .Nie wszystko da się wytłumaczyc pisaniem jeśli nie jesteś w tym w miarę obeznany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 18:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Witam, dzisiaj wsadziłem seryjny gaźnik od longija japoński skuter odrazu zapalił, jeździłem nim regulowałem gaźnik (pojechałem rozgrzać silnik) i nagle gdzieś mi wypadła śrubka od regulacji obrotów i przygasał itp. ;/ wsadziłem z powrotem tamten gaźnik , nie odpala,zalewa świece. Pływak się nie zacina, i jak to mówiłeś wziąłem pływak do góry i nie puszczał powietrza. etc. Można dokupić śrubkę od regulacji obrotów do tego japońskiego gaźnika? ;/




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 wrz 2015, 21:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wywal ten gaźnik na złom, a śrubka od mieszanki paliwo-powietrze powinna mieć sprężynkę kontrującą, by nie odkręcała się w trakcie jazdy (wibracje). Kolega n0ooRt zasugerował poszukiwanie fragmentu blaszki dystansowej zaworu membranowego ale jak tam wolisz. Do tego wszystko co nowe marki "Kitajec" za 50 zł to można sobie zachować dla potomnych, by widzieli jacy naiwni byli ich rodzice.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2015, 6:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Jak nie chciał palić na tamtym gazniku wsadziłem japoński i odrazu zapalił i jeździł, pytam się czy jak np. wezmę ten gaźnik na wzór to dokupię śrubę od regulacji wolnych obrotów? Bo śruba zgubiła się w japońskim.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2015, 8:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
Bo śruba zgubiła się w japońskim.
Jakim Mikuni? Jeśli masz Mikuni VM16 to tu masz link http://allegro.pl/zestaw-naprawczy-gazn ... 98516.html ,uprzedzę twoje pytanie że samej śrubki nie dokupisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2015, 10:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Nie wiem czy to jest mikuni ,ale na gaźniku piszę Japan M16 albo M24 czy coś takiego. Ale jakbym pojechał np. do sklepu ''Zipp'' z gaźnikiem to by znaleźli tą śrubę?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 wrz 2015, 12:05 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
Nie wiem czy to jest mikuni ,ale na gaźniku piszę Japan M16 albo M24 czy coś takiego. Ale jakbym pojechał np. do sklepu ''Zipp'' z gaźnikiem to by znaleźli tą śrubę?
Mikuni to nazwa producenta gaźników made in japan.Możesz podjechac do serwisu to może ci dobiorą taką śrubkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy