Dzisiaj jest 22 kwie 2025, 2:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 wrz 2015, 17:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Mam cylek dr evo 70 gaźnik tec 19mm wał jakiś tam top racing i stożek. Aktualnie dysza siedzi 90 pierwszy od góry ząbek iglicy czyli najmniej paliwa na tym ustawieniu wydaje sie ze najlepiej chodzil a na nizszych obroty rosly itd. Moim problemem jest to ze jak jade 20-30km/h to chodzi jak traktor po chwili szarpnie i idzie do 40 potem to samo a jak przeskoczy to to chwile jade i odcina tak jakby brakuje mu paliwa mam oryginalny króciec. Skuter to romet 767 2t. Proszę o pilną pomoc teraz delikatnie podregulowałem aby jeździł zrobiłem teraz 40km chyba nic sie nie stanie jesli bd jezdzil na nie wyregulowanym dodam ze jest na dotarciu i jezdze max 35km/h jutro do szkoly musze jechac. Dodam że świeca ma elektrodę czarna taka ciemna ale nie jest mokra


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 wrz 2015, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
onar23c, słaba regulacja :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 5:26 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Probowalem na kazdym ustawienniu iglicy 90 dysza chyba jeszcze sie nadaje a stozek to gabka cos w stylu s6 double layer mini




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 7:26 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jaki kolor świecy?
Dla mnie wychodzi z opisu, że dysza za duża i go przelewa dlatego szarpie jak traktor.

Jak nie ma regulacji śrubką od składu mieszanki to zawsze wina jest albo w dyszy lub w ssaniu a w niektórych sytuacjach skręcona linka gazu i przepustnica się nie zamyka.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 8:25 
*

Rejestracja: 27 sie 2015, 14:44
Posty: 19
Lokalizacja: Puławy ,lubelskie
Pojazd: Malaguti f12 lc
Za mało powietrza dostaje. Czyli musisz założyc mniejsza dysze mialem tak samo jak za malo powietrza odkrecilem :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 8:53 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zacznij regulację od dyszy 80-85 przy tym stożku.
Objaw zalewania .Kolor świecy oraz czy sucha lub mokra wszystko ci powie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 15:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
kupiłem 85 i bd regulowal za godzinke zdam relacje wieczorem

-- 14 wrz 2015, 16:47 --

dysza założona podregulowany tak na 60% lepiej chyba nie dało rady delikatnie szarpnie czasami nie odcina przy 43km/h jest lepiej niz na 90 szkoda ze nie mieli 80 dyszy w moim sklepie. Dodam że jest na dotarciu i robie wiecej oleju to moze i przez to tak chodzil swieca ma ciemnawy odcien taka czarna jakby troche szara niewiem jak to opisac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 15:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Próbuj jeszcze iglicą zmniejszyc dawkę paliwa. Jak nie pomoże to tylko zmiana dyszy na jeszcze mniejszą.Zamów w tym twoim sklepie i ci sprowadzi dysze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 18:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
iglica jest juz na najmniejsza dawke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 18:09 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
n0ooRt pisze:
Jak nie pomoże to tylko zmiana dyszy na jeszcze mniejszą.Zamów w tym twoim sklepie i ci sprowadzi dysze.
czyli tylko to pozostało.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 wrz 2015, 19:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
A co ma iglica do dawki paliwa? Zapamiętać! Iglica nie ujmie dawki paliwa jaka dostaje się do gardzieli gaźnika, a regulując iglicę zmieniamy okres przejścia z dyszy wolnych obrotów na dyszę główną zależnie od otwarcia przepustnicy! Ustawiając iglicę na sam dół po prostu później przechodzi na dyszę główną przy czym przepustnica może być otwarta w 70%. Ustawiając iglice na samą górę przejście z dyszy wolnych na główną może być już przy 30% otwarcia przepustnicy. W tym przypadku dysza to podstawa, a zabawa iglicą jeśli dławi się, lub przerywa przy określonej liczbie obrotów.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2015, 17:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
seba84_2005 pisze:
a zabawa iglicą jeśli dławi się, lub przerywa przy określonej liczbie obrotów.
Sam sobie zaprzeczasz,regulację na zapince jest po to aby skuter dostawał optymalną dawkę paliwa w wyższym zakresie obrotów.A w szczególności wysokich czyli przy otwartej przepustnicy.Może to źle sformułowałem w poście wyżej ale już na tym etapie poprzez zmianę zapinki na iglicy wzbogacasz lub zubożasz skład mieszanki czyli dodajesz lub ujmujesz paliwa.Iglica przysłania lub odsłania otworki w rozpylaczu lub jak kto woli stojaku dyszy głównej który w zależności jak iglica jest opuszczona tak dozuje paliwo z dyszy do gardzieli gaźnika.Dobór dyszy musi byc tak zestrojony z przepustnicą aby właśnie na iglicy można było jeszcze dokonac korekty składu mieszanki wtłaczanej do gardzieli gaźnika gdybyśmy nie trafili na 100% z rozmiarem dyszy .Żadna regulacja już nie pomoże jeśli dysza jest zbyt duża lub zbyt mała.Śrubka do regulacji składu mieszanki to już jest inna bajka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2015, 15:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 19:20
Posty: 217
Pojazd: Suzuki SV650S
Teraz założyłem dysze 90 serie filtr z wyjeta zwezka na srodku iglica chodzi tak sb chodzi jak traktor przy 30 ale dalej juz idzie normalnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy