Dzisiaj jest 02 gru 2024, 17:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 wrz 2015, 20:42 
*

Rejestracja: 13 sie 2015, 18:41
Posty: 14
Pojazd: skuter
Który z niżej wymienionych niżej w linkach cylinder wybrać. Aktualnie miałem chiński cylinder wm motor 70,i chciałbym żeby żeby kolejny zestaw był mocniejszy, i trwalszy.Miał już ktoś kiedyś z którymś z nich do czynienia.Mój skuter to cpi generic cracker AC.Który z nch byście mi polecili. Power force http://allegro.pl/cylinder-power-force- ... 42612.html Airsal 70 http://allegro.pl/airsal-70-aluminium-4 ... 46050.html Tun-ex 70 http://allegro.pl/cylinder-tune-ex-malo ... 51565.html.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 21 wrz 2015, 21:55 
*

Rejestracja: 19 kwie 2015, 9:47
Posty: 72
Pojazd: Yamaha Aerox
Żadnego z nich bym nie kupił. Lepiej dozbieraj troche kasy i kup jakiś lepszy-markowy.
Polecam Stage6 streetrace, Dr Evo, Malossi sport.
Cylindry Motoforce też są dobre.




_________________

Yamaha Aerox 70 sport Valentino Rossi 2005 :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2015, 22:28 
*

Rejestracja: 13 sie 2015, 18:41
Posty: 14
Pojazd: skuter
Chodzi mi o cylinder tani ale mocny tak żeby nie trzeba było wymieniać wału.Narazie nie mam tyle kasy żeby kupić markowy cylinder,więc mam do wyboru któryś z wyżej wymienionych lub chińską 70 wm motor.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 wrz 2015, 22:55 
*

Rejestracja: 21 wrz 2015, 20:01
Posty: 2
Pojazd: yamaha dt
Power Force bardzo dobry cylinder miałem i byłem zadowolony ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 18:13 
*

Rejestracja: 22 wrz 2015, 18:03
Posty: 1
Lokalizacja: Gniezno
Pojazd: Mbk Booster
Ja tez takie pytanko Mam booster i chce zmienic w nim cylek i teraz pytanko dla was jaki dobry set wybrac do nie go z poziomu racing .??? :/ :cry: :lol: :/ :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 18:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Generic123 pisze:
mam do wyboru któryś z wyżej wymienionych lub chińską 70 wm motor.
TUNE-EX zbiera coraz lepsze opinie ,lepsze niż WM.Można go kupic taniej niż w tej aukcji.Tu masz ten sam za mniejszą kasę. http://allegro.pl/tune-ex-cylinder-tlok ... 50120.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 18:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Tune-ex, Racing Bee, WM nie widzę różnicy, oprócz ceny. Wszystkie te części są "mejd in czajna".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 18:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
ChinaPower pisze:
Tune-ex,
Miałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 18:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Nie szefie. Ale podobieństwo widać na pierwszy rzut oka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 18:55 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
W zaprzyjaźnionych serwisach gdzie bywam właśnie te cylki zakładają dzieciarni żeby nie przylatywały z placzem że zatarł .Pod względem wykonania i wytrzymałości nie można mu nic zarzucic.Są mało awaryjne jeśli się go dobrze dotrze. Nie padają na etapie docierania po 50-100km .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 19:01 
*

Rejestracja: 13 sie 2015, 18:41
Posty: 14
Pojazd: skuter
Zastanawiam się właśnie nad tun-ex i power force.A zzy mają one większą moc niż wm motor.I czy prędkość się zwiększy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 19:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Z każdego cylindra który podałeś da się coś wyciągnąc po odpowiednim dotarciu.Moc i prędkośc będzie mniej więcej porównywalna pomiędzy nimi. .Samą zmianą cylindra tego nie osiągniesz .do tego jeszcze trzeba pozmieniac elementy napędu,wydech i gaźnik .Jeśli chodzi o wykonanie to tunex na rynku zbiera dobre opinie.Sami serwisanci go chwalą.W przeciwieństwie do cylindrów none name gdzie serwisant taki cylinder zakładał regulował gaźnik a klient przychodził z pretensjami że cylinder padł po 20,50,100km .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 20:29 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
n0ooRt Witam serdecznie! Sam mam zamiar zakupić to "ustroistwo", a tym bardziej, że żeliwniak. Jak wygląda sprawa z tłokiem, trzeba kupić inny? Mam zamiar kupić ten zestaw tylko 50cc na czas szlifu mojego obecnego. BTW każdy zestaw padnie jak ktoś nie wie co to docieranie silnika :D Kiedyś to było jasne, a teraz tego pełno, więc "starzy kupią nowy". Moim osobistym zdaniem... Zajechać żeliwo to trzeba mieć talent albo "raka" zwanym lenistwem przewlekłym :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 20:50 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gummma pisze:
Jak wygląda sprawa z tłokiem, trzeba kupić inny?
Witam, w chwili obecnej mam takie "cudeńko" założone .Obecnie zrobione 200km i prędkościowo do 60-70km/h a obrotowo między 6000-7800 się rozwijam oczywiście bez szaleństw.Tłok zostawiłem ten z zestawu i jak na razie nic niedobrego się nie dzieje .Wykonanie nawet mnie zaskoczyło bo zestaw bez jakichś nadlewów ,ostrych krawędzi ,tłok wygląda przyzwoicie.Na razie próbuję śmigac.Malossi czeka na diagnozę. :D :D Zero śladów zatarcia a nie gdacze.Upały lipcowe coś dały znac o sobie.Czekam na przemierzenie i byc może też szlif :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 21:02 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
n0ooRt Dziękówa kolego za odpowiedź. Potrzebuję po prostu zestaw na czas szlifa, by dowlec się do roboty :D Co do upałów to i sierpniowe 34-36*C dawały się we znaki w przypadku AC.
Pozdrawiam!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2015, 11:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Posiadam cylinder Racing Bee 70cc . Mogę polecić cylinder z czystym sumieniem , tłok z zestawu nie puchnie , wykonanie w porządku bez zbędnych materiałów. Moc o wiele większa niż w przypadku cylindra oryginalnego.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy