Dzisiaj jest 02 gru 2024, 21:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 wrz 2015, 19:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Witam ,potrzebuję dokładne wymiary[średnica] tuleji tego cylindra jak i tłoka.Chodzi mi o to czy ktoś mierzył ten cylinder w miarę nowy jak i tłok suwmiarką z wyświetlaczem.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 wrz 2015, 19:26 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
n0ooRt, kurcze, szkoda że tak późno bo 3 tyg. temu zakładałem ten zestaw. Nawet mierzyłem suwmiarką z wyświetlaczem ale już nie pamiętam wyników :?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2015, 19:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Chodzi mi oto że mam cylinder do przemierzenia jak i tłok .Mam pożyczoną taką suwmiarkę i wychodzą mi cuda.Wychodzi mi że cylinder jak i tłok to jajo [chodzi o te setne milimetra]w co nie chce mi się wierzyc i chciałem porównac jak to jest u innych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2015, 19:38 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Z tego co wiem z innych pojazdów to tłok zawsze jest jajowaty znaczy owalny. W sworzniu węższy. Cylinder jest okrągły.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2015, 19:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
U mnie coś właśnie cylinder ma różne rozmiary ,tłok by był tak jak piszesz .A śladów przytarc, zero.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2015, 19:46 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
No cylinder to wychodzi po głowicy szlifierskiej + honowanie to raczej ciężko zrobić jajo, powinno być okrągłe. A jak włożysz sam pierścień i pukniesz go gołym tłokiem by wyrównać to masz szczeliny?




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2015, 19:50 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jutro to sprawdzę ale cylek ma przejechane ponad 10kkm.Sąsiad mi mówił że po takim przebiegu jest taka możliwośc, [jajo z cylindra] chociaż pierścienie były zmieniane po chyba 5kkm z nudów :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2015, 19:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
A to na pewno może tak być, bo tłok swoim ciężarem w horizontalu wyciera bardziej ściankę od strony wydechu.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2015, 11:52 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
robdk pisze:
A jak włożysz sam pierścień i pukniesz go gołym tłokiem by wyrównać to masz szczeliny?
Przez całą tuleję nie widac prześwitów.Jedynie na zamkach około 1mm przerwy po założeniu samego pierścienia w tuleję cylindra .Nie wiem czy taka przerwa nie jest za duża ,może pierścienie już straciły swój wymiar.Problem zaczął się w te upały w lipcu .Skuter odpalił i po około 500m zdechł. Po odczekaniu 10-15minut odpalił ale po dodaniu gazu gasł.Zmierzona kompresja wynosiła w granicach 5bar i teraz się zastanawiam czy to pierścienie czy już cylinder do szlifu.Tłok po demontażu nie nosił śladów przedmuchów[ olej poniżej pierścieni].Na tłoku i cylindrze zero śladów jakichś przytarc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2015, 12:00 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Możesz wsadzić na próbę jakieś pierścienie, na jakiś czas powinno pomóc. 1mm to może być już za dużo.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy