Dzisiaj jest 10 lis 2024, 13:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2015, 18:43 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Fajnie by było gdyby olej dodawał mocy. :D :D .Myślę że możesz zmienic na ten fullsyntetyk skoro cylinder był tylko docierany na mineralnym i po docieraniu zmieniłeś na półsyntetyk .Gorzej by było gdybyś na tym mineralnym śmigał ileś tam kkm i chciał zmienic na syntetyk bo nagar z cylindra mógłby pobroic w cylindrze.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 wrz 2015, 20:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Orlenowski na pewno nie ma takich specyfikacji jak np. motul ,castrol a nazwa półsyntetyk to tylko jedna wielka ściema i próba dorównania olejom firmowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2015, 10:02 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Gdyby miało się coś stac to już by się stało .Ale warto by było zajrzec do cylindra i ewentualnie usunąc nagar bo z orlenowskimi pólsyntetykami to różnie bywa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2015, 16:25 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
JK. pisze:
nawinięte max 600km to co się
To tego nagaru jeszcze niema, możesz spokojnie śmigac i sobie głowy tym nie zaprzątac :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy