Dzisiaj jest 11 lut 2025, 21:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 paź 2015, 22:15 
*

Rejestracja: 12 sie 2015, 23:52
Posty: 39
Pojazd: Router 50s Sport
Witam. Od pewnego czasu miałem problemy ze składałem się w zakręty i gdy wpadałem w dziury rzucało skuterem. Myślałem że to przez amor tylni, ale gdy pojechałem do mechanika powiedział że przy śrubie która trzyma silnik do ramy (taka z boku na dolę, bardzo widoczna). Podobno tam w środku jest jakaś guma czy coś co trzyma te śruby. Skuter strasznie się częsie na boki gdy przycisnę go do ziemi i ruszam.

Jeżeli ktoś wie jak to naprawić bardzo bym prosił o pomoc bo jest to bardzo niekomfortowa i niebezpieczna jazda.

Tu zdj co pokazał mi mechanik : http://scr.hu/68vm/p280p


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 paź 2015, 6:27 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Wyjmij, wymień tuleje metalowo-gumowe (możesz zmienić na odpowiednie łożyska) i złóż z powrotem.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 12:51 
*

Rejestracja: 12 sie 2015, 23:52
Posty: 39
Pojazd: Router 50s Sport
A jak rozebrać, aby nic nie zepsuć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 20:36 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Musisz wyciągnąć silnik z ramy, a później wycisnąć tuleje z karterów i wcisnąć nowe.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2015, 17:54 
*

Rejestracja: 12 sie 2015, 23:52
Posty: 39
Pojazd: Router 50s Sport
Dziękuje za pomoc.

-- 07 paź 2015, 18:54 --

Witam, przepraszam za mały odkop sprawy. Słyszałem od paru osób że jest to podobno dosyć kłopotliwe do wyjęcia, a tym bardziej do włożenia. Czy byłby ktoś w stanie wytłumaczyć jak to zrobić, aby mieć z tym spokój ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2015, 20:19 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Dobierasz tuleję o odpowiedniej średnicy (może być klucz nasadowy), z drugiej strony tuleję większą tak by wyciskana weszła do środka, bierzesz szpilkę gwintowaną wsadzasz w środek i skręcasz. Po tym wyciskana jest tulejka. Są także do kupienia takie ściągacze.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 16:21 
*

Rejestracja: 04 paź 2015, 16:44
Posty: 7
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd: Moto Zeta
Jak chcesz łatwo wybić tuleje to weź wiertarke wiertło i rozwierć gume na tyle by wszedł brzeszczot i natnij metalową tulejke potem walniesz młotkiem przez śrubokręt i wypada tulejka. Wsadzanie jak kolega napisał prościej sie nieda




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy