Dzisiaj jest 11 lut 2025, 17:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 wrz 2015, 15:51 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
Jaki powinien być poziom paliwa w gaźniku serii chiński skuter 4t? Czy objawy źle ustawionego poziomu mogą być duszenie z filtrem powietrza (bez jeździ dobrze) i mały v-max? (przy 8k obrotach największe przełożenie i 45km/h)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 wrz 2015, 19:20 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jaki setup?

Jak się dusi to za mało benzyny




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2015, 20:02 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
Wszystko seria. Nowy cyl i tłok sprężyna centralna seria nowa z allegro taka sama jak stara. Skuter to Baotian. Świeca koloru czarnego. Jutro dam do przeczyszczenia gaźnik. Przy 45km/h mam 8k obrotów rolki 4.2g rozumiem że mam dać jeszcze lżejsze ? (8k obrotów pasek wchodzi już najwyżej a mi wydaje się że powinien być najwyżej przy ~10-11?)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2015, 20:47 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Jeśli bez filtra jeździ dobrze to znaczy że dysza za duża. Albo zmniejsz dysze albo kup jakieś porządny stożek gąbkowy z obudową

-- 17 wrz 2015, 21:47 --

czyściłeś filtr ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2015, 21:05 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Skoro świeca czarna to za dużo paliwa
Stożka nie kupuj bo nic nieda
Rolki 5-6g lub takie jaki masz w aktualnie




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 8:31 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
Rolki takie same? Skuter na stopkach wkrca 10-11k a podczas jazdy po 7 już się nie rozpędza (przy 7k wchodzi najwyższe przełożenie) więc chyba trzeba trochę lżejsze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 9:05 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Po 1 wyreguluj gaźnik




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 wrz 2015, 17:09 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
Ja myślę że to będzie raczej przez te rolki. 45/k 8k obrotów i szło by dalej ale silnik nie ma siły rozpędzać się dalej z tak dużym przełożeniem. Chcę tak dobrać aby największe przełożenie wskakiwało przy około 10-11k. (Nie za dużo?) Przy 11k obrotów jechał by pewnie z 70 km/h a i jeszcze pasek nowy to się musi ułożyć czyli 75/80. Tak więc jak z tymi rolkami? Gaźnik dam do czyszczenia. I wtedy wyreguluję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2015, 5:17 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Sam sobie zaprzeczasz

baotian-oxin-jedzie-tylko-bez-filtra-powietrza-t413368.html

Tam świeca byłą dobrego koloru
Regulacja potem była?
Jakiej firmy pasek?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2015, 6:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2015, 13:30
Posty: 73
Pojazd: chiński skuter
3

Ostrzeżenia: 3
A ile pali na 100 km?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 wrz 2015, 16:32 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
Bando czy jakoś tak. Nie wiem ile pali nawet tyle nie przejechałem. A wtedy miałem starą sprężyne. Teraz nowa seryjna

-- 19 wrz 2015, 17:32 --

Testowałem to na rolkach 6.3g w czasie jazdy max 6.5k a na 4.8g 7.5k obrotów i prędkość też większa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 wrz 2015, 15:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Masz obrotomierz ,że takie dokładnie obroty podajesz? (kosmiczne jak na 4T 11k - te silniki tyle nawet nie zakręcą)

Po 1 zmień świece bo może nie przepala, skoro jest czarna to za dużo paliwa w mieszance , wyreguluj zawory, rolki testuj od 5,5g. i najważniejsze to gaźnik wyreguluj.
Po 2 nie wiem czego ty oczekujesz od 50cc 4T. To ledwo jeździ.
Po 3 sprawdź kompresje.
Po 4 nie zakładaj,że przy jakiś tam obrotach pojedzie Ci tyle i tyle bo ten silnik przy 50cc jak straci lekko kompresje to 60 realne i koniec zabawy. A wstawiając lżejsze rolki ,żeby silnik wył to nie ma sensu i nie nie pojedzie Ci więcej przy większych obrotach na lżejszych rolkach bo wariator wyżej paska nie wypchnie bo zabraknie siły odśrodkowej. A skoro wypycha Ci pasek na maxa na wariatorze to więcej nie pojedziesz niezależnie jakie rolki byś włożył.

Sprawdź i zrób te rzeczy , o którch Ci napisałem i nie szukaj problemu tylko i wyłącznie w napędzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 17:22 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
Chyba oddam do mechanika/serwisu. Powiedzcie mi tylko na jakich obrotach taki silnik ma pracować?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2015, 22:26 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Obroty jałowe +/- 2 tys.
Obroty przy maksymalnej prędkości +/- 7 - 8 tys.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2015, 13:39 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
A jak ma pracować wariator? Jeszcze tylko to i do zamknięcia. Po dodaniu gazu od razu pasek powinien się podnosić czy np. od połowy gazu?

Kamilos999 jak to że traci trochę kompresie ? Jak silnik wkręca takie obroty to zawsze pojdzie tyle. Jak mniejsza kompresja mniej mocy czyli wolniej się rozpędza. Przecież przełożenie z obrotów na koło a z koła na ruch jest zawsze takie same.Dlatego szukam winy w napędzie.

A i jeszcze jedno chyba najważniejsze. Na ile mam ustawić poziom paliwa szukałem i nigdzie nie mogę znaleść. Pływak wstawiłem od nowego gaźnika z allegro. Nic nie zmieniałem w nim. A i czy np. otwory w dyszach mają znaczenie ? W nowym gaźniku są trochę inaczej niż w starym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2015, 20:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
loti990 pisze:
A jak ma pracować wariator? Jeszcze tylko to i do zamknięcia. Po dodaniu gazu od razu pasek powinien się podnosić czy np. od połowy gazu?

Zaczyna od małego przełożenia, i w miarę rozpędzania wariator zmienia przełożenie (wariator się zaciska, korektor rozszerza) do maksimum czyli "zamknięcia" wariatora. W tym czasie masz cały czas te same obroty.
loti990 pisze:
przełożenie z obrotów na koło a z koła na ruch jest zawsze takie same

Nie jest. Wariator w spoczynku trzyma pas na małym obwodzie, a korektor na dużym. W czasie rozpędzania się na wariatorze obwód pasa rośnie, a obwód na korektorze maleje. To daje Ci przełożenia. Obroty masz cały czas takie same.
Jedyne takie samo przełożenie to sprzęgło-koło. Tam się nic nie zmienia i wynosi 10:1 albo 11:1 bo nie jestem pewien.
loti990 pisze:
Na ile mam ustawić poziom paliwa szukałem i nigdzie nie mogę znaleść

Poziom paliwa można sprawdzić ale prościej to zrobić z gaźnikiem "na stole". Spuść z niego (z gaźnika) paliwo. Od spodu jest końcówka spustowa z zaworkiem. Nałóż na nią przeźroczystą rurkę i odkręć zaworek. Rurkę zamocuj jakoś pionowo. Podłącz wężyk do wejścia paliwa i zacznij napełniać gaźnik paliwem. Paliwo wlewając się do komory pływaka zacznie wypływać też do przeźroczystej rurki; tym samym widzisz ile jest paliwa w komorze. W pewnym momencie przestanie wzrastać poziom, bo zaworek pływaka odetnie dopływ. I w rurce masz wówczas poziom paliwa jaki jest w komorze pływaka.
Co do poziomu, to na gaźniku jest taki nadlew który ma być równo z poziomem paliwa w komorze (co będziesz widział w przeźroczystej rurce). Jak znajdę gdzieś zdjęcie to pokażę o co chodzi.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2015, 15:11 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :) A co z dyszami? Ma znaczenie inne rozmieszczenie otworów w dyszy?

Obrazek

To ten nadlew ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2015, 11:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Ten (żółta strzałka) :

Obrazek
zdjęcie moje

Widać, że w wężyku jest idealnie tyle paliwa że poziom sięga do tego nadlewu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2015, 13:19 
*

Rejestracja: 17 lip 2015, 20:54
Posty: 71
Pojazd: Baotian oxin
W końcu wiem jak ustawić dziękówa :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 16:52 
*

Rejestracja: 04 paź 2015, 16:44
Posty: 7
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Pojazd: Moto Zeta
Przecież chińskie 4t niema skuteczności w ogóle powyżej 8k obrotów . Największy momęt przy 6k jest a potem poprostu spada i mocy z tego niema. Ja jak kręciłem bez wariatora to fakt faktem szedł do 11k tylko pojawił sie problem kilku krotnie doszedł do 11k obrotów i spadła kieta z wału. Pamiętaj ze to tylko 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy