Dzisiaj jest 12 gru 2024, 8:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 paź 2015, 20:57 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
witam tak jak w temacie wymienione zostały :

Głowica 80ccm
tłok 47mm
pierscienie ( założone prawidłowo )
Olej

i tak nie pali na zimnym silniku ale jak odpali to bedzie odpalał z pierwszego puki będzie ciepły i nie da się wyregulować gaźnika skacze na obrotach ... + dzwoni coś w silniku jakby koło wariatora i nie wiem czy to rolki bo są " kwadratowe " czy łożyska na wale -,- i chce się doradzić co to może być i czy możecie mi pomóc aby normalnie palił ...


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 paź 2015, 21:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lut 2012, 13:38
Posty: 1668
Lokalizacja: Pasłęk
Pojazd: Bora VR5 2.3
Skoro coś dzwoni w silniku to po pierwsze zmierz kompresję po drugię rozbierz go i będziesz wszystko wiedział




_________________

Regulamin ! :D regulamin-forum-t3.html

Polerowanie Felg i Przerabianie lamp

http://imgur.com/a/8DTBO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 14:14 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
U mnie to samo od roku z odpałem

Jak ciepły pali na dotyk

Nowe cyle,głowice,świece,gaźnik,króciec


Olałem to




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 18:41 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Sprawdź sprawność ssania automatycznego. W drugiej kolejności wyreguluj gaźnik, sprawdź kranik podciśnieniowy ,przewód paliwowy i podciśnienia.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2015, 22:09 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
jeszcze jakieś pomysły ? pisać pisać będe miał robote na weekend




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2015, 17:19 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Posprawdzaj wszystko i tyle




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2015, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2014, 21:52
Posty: 45
Pojazd: Kymco Agility
Również mam takowy problem z odpalaniem, więc to norma w 80cc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2015, 15:35 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Miałem 80cc czyli realne i też tak było




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2015, 15:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Aprilia321 pisze:
nie da się wyregulować gaźnika skacze na obrotach

Bierze lewe powietrze. Coś źle złożyłeś. MUSI palić i na zimnym i na ciepłym.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2015, 19:09 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Uszczelki pod króciec dałeś (nowe) ? Mi tam łapało dośc sporo lewego (nawet przez bród który się tam dostawał uszkodziłem tłok) Dobrze odtłuściłeś powierzchnie stykającą cylindrem z karterami jak i same kartery ? Z głowicą to samo ? Tam też często spotyka się problem wydmuchanych uszczelek bądz nie poprawnie zamontowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 8:16 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Smok_Telesfor pisze:
Aprilia321 pisze:
nie da się wyregulować gaźnika skacze na obrotach

Bierze lewe powietrze. Coś źle złożyłeś. MUSI palić i na zimnym i na ciepłym.

Mój nie pali a wszystko co trzeba było wymienić wymieniłem więc o co tu chodzi?

Zalewać go nie zalewa ani nie brakuje mu benzyny na rozruch
Z gazem odpali,bez gazu nie




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 15:09 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Killer85 pisze:
Smok_Telesfor pisze:
Aprilia321 pisze:
nie da się wyregulować gaźnika skacze na obrotach

Bierze lewe powietrze. Coś źle złożyłeś. MUSI palić i na zimnym i na ciepłym.

Mój nie pali a wszystko co trzeba było wymienić wymieniłem więc o co tu chodzi?

Zalewać go nie zalewa ani nie brakuje mu benzyny na rozruch
Z gazem odpali,bez gazu nie



Ssanie. Dysza wolnych obrotów daj większą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 16:49 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Nowy gaźnik czyli ssanie dobre(zresztą sprawdzane na 3 ssaniach)+dysza 90 i nic




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 16:54 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Killer85 pisze:
Nowy gaźnik czyli ssanie dobre(zresztą sprawdzane na 3 ssaniach)+dysza 90 i nic



Dysze wolnych obrotów 90 ?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 19:30 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Pomyłka

Dysza główna 90

Dysza wolnych obrotów nigdy nie była zmieniana i palił jak był zimny

BTW.

Nie wymienia się jej

Podaj jakąś inną niż seryjna bo ja szukałem na allegro i nic nie ma tylko standard




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 20:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Killer85 pisze:
Mój nie pali a wszystko co trzeba było wymienić wymieniłem więc o co tu chodzi?

Są miejsca gdzie może brać lewe i nawet nie będziesz wiedział którędy. Mało tego, ciężko to zlokalizować.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2015, 20:50 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Niestety ja tego miejsca jak do tej pory nie znalazłem.Potrzymam trochę manetkę i jest ok. potem




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 paź 2015, 13:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Przykład z mojego podwórka takiego trudnego do wykrycia miejsca: pęknięta od wewnątrz (!) podkładka ebonitowa między kolankiem gaźnika a głowicą. Pęknięcia nie było widać gołym okiem, a skutecznie uniemożliwiało jakakolwiek regulację silnika. Po wymianie podkładki i oringów - jak ręką odjął :-) .
Pęknięcie powstało od... silnego (ręką, "na oko") dokręcenia nakrętek mocujących kolanko do głowicy. Dlatego teraz do dokręcania wszystkiego używam klucza dynamometrycznego z wiadomymi siłami dociągania.

PS: ...i nie mam np. problemów z odkręceniem wariatora ręką i zwykłym kluczem - nie potrzebuję do tego klucza udarowego.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 11:11 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
W moim przypadku wymieniłem króciec na nowy więc to odpada a silnik dało się wyregulować

ps.Ja wariator też odkręcam zwykłym kluczem.Jednak blokada za 20zł. się przydaje




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy