Dzisiaj jest 12 gru 2024, 0:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 paź 2015, 13:19 
*

Rejestracja: 03 paź 2015, 13:05
Posty: 3
Pojazd: romet 727
Z karteru słychać dziwne dźwięki (szumy piski itp) co to może być ? można odpalać z odkreconym karterem ? skuter romet 727 4t premium 2010r :cry: :cry: z góry dzięki za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 paź 2015, 21:53 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Odpalać z odkręconym karterem ? Chyba pokrywą napędu. To nie można (z rozrusznika). Możesz z kopnika a pozniej odkręcic pokrywe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2015, 9:00 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Zapodaj filmik
Sprawdź stan napędu
Może to bendiks




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2015, 17:19 
*

Rejestracja: 03 paź 2015, 13:05
Posty: 3
Pojazd: romet 727
w środku było dużo czarnego pyłu. wszystko wygląda ok żadnych luzów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2015, 13:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
czechu13 pisze:
Z karteru słychać dziwne dźwięki (szumy piski itp) co to może być ?

Pył - to z paska :-) . To że "wszystko wygląda ok żadnych luzów" nie znaczy że coś nie zaczyna się dziać. Takie dźwięki może zacząć wydawać "za ciasny" pasek.
O co chodzi?
Sprawdź, czy korektor (za sprzęgłem) daje się rozsuwać dłońmi. Możliwe że skończył lub właśnie kończy Ci się tam smar i korektor ciężko chodzi, co może dawać takie dźwięki (wariator się zaciska a korektor nie chce puścić tak jak powinien i pasek "piszczy z bólu" ;-) ).
Kolejne może być rozerwanie paska i kaszana pod deklem, kupa roboty i kto wie czy nie koszty.

PS: mi właśnie tak zaczynał dziwnie trzeszczeć. Po rozebraniu (prawie suchego) korektora i nasmarowaniu go smarem molibdenowym wszystko ucichło a skuter lepiej jeździ.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 paź 2015, 18:24 
*

Rejestracja: 03 paź 2015, 13:05
Posty: 3
Pojazd: romet 727
Macie jakiś patent na odkręcenie tego elementu po lewej stronie aby zdjąć pasek ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 paź 2015, 10:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Ten element po lewej stronie to tzw. "wariator". Żeby odkręcić nakrętkę, musisz go zablokować. Robi się to blokadami - specjalnymi elementami które unieruchamiają zestaw ---> http://tnij.org/i94w96h
Niektórzy blokują wariator kluczami, ale zawsze masz ryzyko że coś Ci pęknie i będziesz mieć większe wydatki.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy