Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 11:50



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2015, 15:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Witam, mam problem z moim skuterem jest to mbk fizz silnik minarelli AC, nie mogę go wyrególować. Odpala normalnie, nie reaguje na kręcenie śrubką od składu mieszanki i gdy daje gazu to go przydusza a nawet czasami jak załapie to sie nie wkęca. I nie wiem co sie dzieje co mam zrobić
mogę nagrać film jakby trzeba, męcze sie z tym juz 2 miesiąc. plis help!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 paź 2015, 18:03 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Dwa miesiące to stanowczo za dużo, zapodaj filmik na pewno coś podpowie więcej. Jeśli czyściłeś już gaźnik i filtr oraz regulowałeś to będziemy myśleć. Ale zaczynaj zabawę od świecy czy ma odpowiedni kolor/przerwę/iskrę, później zabawa przy układzie paliwowym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Sprawdzałem na 2 swiecach i to samo jest czarna czyli ma odpowiedniego koloru :/
Dzieki za odp.

-- 31 paź 2015, 20:00 --

https://www.youtube.com/watch?v=pA_I1NXI1AI
tu jest filmik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 21:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Zacznij od zalożenia plastików na cylinder bo go przegrzejesz za nim wyregulujesz.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2015, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Ma ktoś jeszcze propozycje dlaczego tak sie dzieje???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2015, 21:01 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
witek651 pisze:
Zacznij od zalożenia plastików na cylinder bo go przegrzejesz za nim wyregulujesz.


Witek, uwierz ja latałem całe lato i kręciłem kółka w miejscu i nic się nie stało bez tych plastików. Miałem i malossi 70ccm i chiński 70ccm.

seweryn1976 pisze:
Ma ktoś jeszcze propozycje dlaczego tak sie dzieje???


Wyczyść wkład filtra powietrza, bo coś mi się wydaje że za mało go dostaje, jak to nie pomoże to sprawdź ssanie czy się nie zacina, bo może go lekko przelewać. I masz taki dziwny dźwięk jakby tłumik był nieszczelny, chyba że mi się wydaje bo blisko nagrywałeś. Tłumik jak jest wybebeszony, nieuszczelniony to w 2T nie poprawi to osiągów a je zaniży. Ustaw sobie śrubkę od mieszanki od jednego pełnego obrotu do dwóch i przy kręceniu każdym zgaś i zapal i zobacz jak się wkręca, jak się szybko wkręci i szybko zejdzie z obrotów znaczy, że jest dobrze. To nie pomoże to sprawdź sobie membranę jak wygląda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lis 2015, 18:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Tłumik nie jest wybebeszony ale nie szczelny dmucha z kilku stron, dzisiaj sprawdze to wszystko i dam znac

-- 02 lis 2015, 13:26 --

Dzisiaj jak go chciałem odpalić to musiałem wkręcić na max śrubkę od mieszanki i trochę wkręcić od jałowych i wtedy mi odpalił. Wkład wyczyściłem płytki membrany nie odstają, jakoś udało mi się ustabilizować obroty, i nawet wchodzi na obroty ale krótko je trzyma, wkręca się i po chwili buuu jak by mu paliwa brakło

-- 02 lis 2015, 19:41 --

I czy jak zamówię dzwon 112mm i sprzęgło 112mm to sprzęgło nie będzie zbyt duze czy musze wtedy sprzęło 107mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2015, 18:24 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Masz silnik minarelli horizontal, to ja mam na sprzedaż sprzęgło z dzwonem i kolektorem napędu (kompletne sprzęgło). Za 70zł + wysyłka. Przejechane może 10km tylko. Bo skuter sprzedałem a części zostały.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lis 2015, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Tak tylko to jest ten chiński sprzęgło 110/112mm i dzown 112mm, a ty masz bodajże 105 i 107
a nie chce zakładać 107mm bo nie wiem czy będzie pasowało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 12:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2013, 13:22
Posty: 907
Lokalizacja: rzechcino
Pojazd: piaggio nrg
dobra ja widze na filmiku ze a piac kolejna osoba nie ma przykreconej masy ten czarny kabel koło rozrusznika tak wysoko jakos był to na bank nie jest przyczepiony do silnika przykrec go i na bank bd ok
innej winy nie widze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Jest przykręcony może słabo masuje, mogę jeszcze spróbować podpiąć dodatkowy kabel od masy
http://zapodaj.net/f531dbe3ad28f.jpg.html
urwał mi się gwint przy cylindrze od wydechu i teraz pluje tam benzyną
http://zapodaj.net/8c41d5550bf51.jpg.html
http://zapodaj.net/36781c6fdc09f.jpg.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 15:46 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tą masę to wypadało by przeczyścic z rdzy.Lepszym rozwiązaniem jest przykręcenie jej do ramy."Alamunium i amelinowe" elementy lubią zaśniedziec i wtedy tracisz masę.Przyjrzałbym się ssaniu czy działa [modziłeś coś z dyszami w gaźniku?]Lejące się paliwo przez wydech to może byc za duża dawka paliwa [ zbyt duża dysza+ poziom zapinki na iglicy lub zwalone ssanie]+regulacja składu mieszanki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 17:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Gdzie do ramy??
Nie nie zmieniałem dyszy pływaka (blaszki) też nie podginałem, może to być ssanie, jak sprawdzić czy poprawnie działa??

-- 04 lis 2015, 18:44 --

n0ooRt pisze:
Lejące się paliwo przez wydech to może byc za duża dawka paliwa [ zbyt duża dysza+ poziom zapinki na iglicy lub zwalone ssanie]+regulacja składu mieszanki.


To znaczy że mam podnieśc iglice do góry o 1 zapinke??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 17:56 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sanie trzeba zdemontowac i podpiąc pod aku .Jeśli się wysuwa to sprawne ,jeśli nie to zwalone.Masę podepnij gdzieś do ramy gdzie będziesz miał taką możliwośc,jakiś otwór lub gwint [jakąś śrubkę].Dobrze by było jakby to miejsce też było oczyszczone z rdzy ,farby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 20:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Nie mam aku więc podłączyłem do tylnych swiateł (czarny i niebieski) czyli powino sie ruszać a to nic żaden nawet nie reagował, ale bardzo możliwe ze to wina ssania bo jak odpalam go na zimnym to odpali i odrazu gasnie i tak pare razy
az wkoncy załapie
jutro dodam filmik jak odpala na zimnym




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 20:40 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Mieszankę to masz bogatą, ale świeca jakoś daję radę. Wyreguluj gaźnik i nie wiem czy z olejem nie przesadzasz. W 2T układ wydechowy musi być szczelny, to nie 4T że pojedzie na pustym. Gaźnik przeczyść, ustaw iglicę na środku, śrubkę od mieszanki odkręć o jakieś 1.5-2 obrotów. Ssanie też może się przycinać z tego tak bogata mieszanka. Filtr powietrza jak czyściłeś to dobrze, jak nie to musisz się przyłożyć. Jak urwałeś gwint w cylku to prze gwintuj na większy albo zapodaj nakrętkę z drugiej strony dla kontry. Kolega wyżej też ładnie rzucił z masą. Jednak widać, że nie zawsze jest to tylko rozregulowany czy zabrudzony gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lis 2015, 21:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
Właśnie chyba w tym problem ze ssanie nie działa, filter wyczyściłem jutro przykręcę ten wydech i spróbuje wyregulować.
mógłbym jeszcze spróbować z gaźnikiem motoforca 17,5 ssanie ręczne.
a czy jak odkręcę automat ssania i palcem przytkam czy coś takiego to może zadziałać wtedy???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2015, 20:07 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Wtedy będzie na zasadzie otwartego ssania. Bo jeśli masz elektryczne to schodzi tam taki szpikulec (iglica) która zatyka kanał. A jeśli przytkasz palcem to będziesz miał otwarte ssanie cały czas. I może sobie chodzić na wolnych i przez chwile się wkręcać, ale później może zacząć go zalewać. A może być tak, że w ogóle nie odpali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2015, 20:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2015, 15:21
Posty: 59
Lokalizacja: Słupsk
Pojazd: NRG Mc3
a jeśli bym ten kanalik zatykał ręką samą iglicą i wyciągał to wtedy by działało tak jak elektryczne??
jak iglica zatyka kanalik to ssanie jest wyłączone czy na odwrót??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2015, 22:26 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Jak zatyka kanalik jest wyłączone, ale zauważ że jest tam pewnie uszczelka/oring. Tak aby lewego powietrza nie łapał. Możesz spróbować, a jak masz drugi gaźnik to na nim tez sprawdź.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy