gruber99 pisze:
Podepnę się pod temat, jeśli można. Mam silnik neos'a 50 cm na stole, do wymiany kwalifikuje się cylinder, reszta wszystko seria. Czy jak założę mu nowe 50 cm to poleci te 70 km/h? Czy muszę coś jeszcze wymieniać? proszę o dokładne odpowiedzi bo jestem początkującym lajkiem w skuterach, który się przesiadł na nie z nie motorowerów
Z góry dziekuję za odpowiedź
Tylko strzałka tłoka w stronę wydechu
A czemu od razu zakładasz, że wina leży po stronie tłoka. Może być zblokowany, zamulony na filtrze, nie za dobrze wyregulowany gaźnik czy napęd.
Grodi0909 pisze:
Obroty przy starcie są takie średnie moim zdaniem dobre ponieważ ładnie rusz nie trzeba odkręcać całej manetki żeby ruszył i przy rozpędzaniu też ale jak już się rozpędzę to ma wysokie obroty i tak jakby go coś blokowało.A co do tego tłoka i sprzęgła to tłok widziałem i górna część była pęknięta ,a co do sprzęgła to mam wrażenie że mechanik chciał je sobie zostawić ponieważ wszyskie części oddał oprócz sprzęgła musiałem się o nie upomnieć są na nim założone niebieskie sprężynki i są naciągniętę wsadzić je spowrotem ? Mechanik powiedział że przez to sprzęgło nie mógł ustawić obrotów czy to możliwe ?Co do króćca to jest on odblokowany .
Istnieje taka możliwość że jest on zablokowany na module dlatego go blokuje?
Zapożyczony link z konkurencji, fajny opis ewentualnych blokad w tych silnikach:
http://www.neos.jud.pl/viewtopic.php?t=12 Sprzęgło też może mieć wpływ, skuter to skuter, jak masz przełożenie na łańcuch czy wał to możesz odrzucić sporo wątpliwości co do przeniesienia napędu.