Dzisiaj jest 20 wrz 2024, 12:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 paź 2015, 17:17 
*

Rejestracja: 30 paź 2015, 16:46
Posty: 3
Pojazd: Yamaha Neos
Witam mam problem z moim neosem którego niedawno zakupiłem mianowicie bardzo niski v-max 55 km/h.Przez poprzedniego właściciela zostały wymienione nastepujące cześci :
- cylinderi Airsal Sport 50
- wydech Laser x-pro
- wariator Stage6 Sport Pro
- dzwon sprzęgła Hebo Manston Wing
- sprzęgło Tec Evo Racing
Po zakupie neos bardzo ciężko odpalał i niemożna było ustawić wolnych obrotów i bardzo ciężko ruszał po oddaniu do mechanika okazało się że ktoś zamontował stary pęknięty tłok do nowego cylindra i niebyło kompresji,po wymianie tłoka nadal niemożna było ustawić obrotów i skuter bardzo ciężko startował mechanik stwierdził że wina leży po stronie sprzęgła wiec zamontował używane oryginalne w dobrym stanie .Skuter teraz dobrze odpala i rusza ale jest bardzo niski v-max .Dodam ze wymieniłem pasek i świecę rolki na wario to 5,5 g mam jeszce 4.5 czy po założeniu lżejszych v-max sie poprawi.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 31 paź 2015, 14:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Opisz jakie obroty ma przy starcie, jakie przy rozpędzaniu oraz jakie przy vmaxie.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 18:12 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
Lżejsze rolki nie poprawią v-max tylko przyspieszenie bardziej. Na takim zestawie to spokojnie powinien latać coś w granicach 70-80 lekko, jeszcze zależy jaki gaźnik tam masz. Mechanik pokazał ci ten tłok? Oddał ci sprzęgło? Możliwe, że masz źle wyregulowany napęd. I ciekawe czy nie masz blokad np. wsadził tulejkę pod wario, czy na króćcu, module (nie jestem pewny czy takowa była)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 31 paź 2015, 20:05 
Podepnę się pod temat, jeśli można. Mam silnik neos'a 50 cm na stole, do wymiany kwalifikuje się cylinder, reszta wszystko seria. Czy jak założę mu nowe 50 cm to poleci te 70 km/h? Czy muszę coś jeszcze wymieniać? proszę o dokładne odpowiedzi bo jestem początkującym lajkiem w skuterach, który się przesiadł na nie z nie motorowerów :) Z góry dziekuję za odpowiedź :)




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 20:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
wszystko zależy od reszty części a seryjny odlokowany powinien polecieć 70-75




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 paź 2015, 22:26 
*

Rejestracja: 30 paź 2015, 16:46
Posty: 3
Pojazd: Yamaha Neos
Obroty przy starcie są takie średnie moim zdaniem dobre ponieważ ładnie rusz nie trzeba odkręcać całej manetki żeby ruszył i przy rozpędzaniu też ale jak już się rozpędzę to ma wysokie obroty i tak jakby go coś blokowało.A co do tego tłoka i sprzęgła to tłok widziałem i górna część była pęknięta ,a co do sprzęgła to mam wrażenie że mechanik chciał je sobie zostawić ponieważ wszyskie części oddał oprócz sprzęgła musiałem się o nie upomnieć są na nim założone niebieskie sprężynki i są naciągniętę wsadzić je spowrotem ? Mechanik powiedział że przez to sprzęgło nie mógł ustawić obrotów czy to możliwe ?Co do króćca to jest on odblokowany .
Istnieje taka możliwość że jest on zablokowany na module dlatego go blokuje?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 01 lis 2015, 9:33 
Dziękuje @pawello21 za odpowiedź. Nie chce w niego sporo ładować kasy, jak myślicie opłaca się wsadzać chinola 50 cm? Ile na tym pośmiga czy macie jakieś inne propozycje cylindrów do neosa 50 do kwoty 150 zł?




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 01 lis 2015, 9:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Zrób test modułu.

1. Rozgrzej bestię.
2. Postaw skuter na stopce centralnej.
3. Przegazuj do oporu.

Jeśli słychać odcinkę to moduł zablokowany. Jak masz obrotomierz to zatrzyma się na ok. 5-7tyś. RPM
Jeśli nie słychać to coś innego go blokuje. Lub jeśli kręci 8-9tys. RPM

Znalazłem dobry sposób na zwiększenie v-maxu 4t http://www.skuterykingway.com/topics19/krotki-test-o-modulach-cdi-tych-zwyklych-i-tych-tuningowych-vt6892.htm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2015, 14:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2015, 19:19
Posty: 570
Pojazd: Malaguti f12

Ostrzeżenia: 1
Spoko :wink: , bierz motoforca 50cc za 140




_________________

Motór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lis 2015, 21:14 
*

Rejestracja: 18 paź 2015, 15:47
Posty: 161
Pojazd: VW Passat 1.9/Quad Honda 180
gruber99 pisze:
Podepnę się pod temat, jeśli można. Mam silnik neos'a 50 cm na stole, do wymiany kwalifikuje się cylinder, reszta wszystko seria. Czy jak założę mu nowe 50 cm to poleci te 70 km/h? Czy muszę coś jeszcze wymieniać? proszę o dokładne odpowiedzi bo jestem początkującym lajkiem w skuterach, który się przesiadł na nie z nie motorowerów :) Z góry dziekuję za odpowiedź :)


Tylko strzałka tłoka w stronę wydechu :wink: A czemu od razu zakładasz, że wina leży po stronie tłoka. Może być zblokowany, zamulony na filtrze, nie za dobrze wyregulowany gaźnik czy napęd.

Grodi0909 pisze:
Obroty przy starcie są takie średnie moim zdaniem dobre ponieważ ładnie rusz nie trzeba odkręcać całej manetki żeby ruszył i przy rozpędzaniu też ale jak już się rozpędzę to ma wysokie obroty i tak jakby go coś blokowało.A co do tego tłoka i sprzęgła to tłok widziałem i górna część była pęknięta ,a co do sprzęgła to mam wrażenie że mechanik chciał je sobie zostawić ponieważ wszyskie części oddał oprócz sprzęgła musiałem się o nie upomnieć są na nim założone niebieskie sprężynki i są naciągniętę wsadzić je spowrotem ? Mechanik powiedział że przez to sprzęgło nie mógł ustawić obrotów czy to możliwe ?Co do króćca to jest on odblokowany .
Istnieje taka możliwość że jest on zablokowany na module dlatego go blokuje?


Zapożyczony link z konkurencji, fajny opis ewentualnych blokad w tych silnikach:

http://www.neos.jud.pl/viewtopic.php?t=12

Sprzęgło też może mieć wpływ, skuter to skuter, jak masz przełożenie na łańcuch czy wał to możesz odrzucić sporo wątpliwości co do przeniesienia napędu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 02 lis 2015, 10:22 
@pawello21 - dziekuje, zdecyduje się wlasnie na tego motoforca 50, blokade z wariatora mam zdjętą, krociec ssacy mam 20 mm, z tlumika blokada zdjęta, zostaje aby zerknać jaka dysza w gaźniku, jak mu dam nowy cylinder i zmienie rolki to wzrośnie mi v max i przyśpieszenie? :)




Na górę
   
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy