Dzisiaj jest 11 gru 2024, 8:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lis 2015, 17:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
mazibox99 pisze:
Nie wiem czy to tylko na zdjęciu tak wygląda ale ten twój wydech jest bardzo smukly O.o. Możesz zmierzyć średnicę zewnętrzną w najszerszym miejscu.?


Bo on właśnie taki smukły i krótki miał być :wink: Wydech liczony strikte pod moment nie pod moc z tąd taka budowa. Będe przy moto to zmierze srednicę.

Obiecałem więc wklejam link z krótkiego przejazdu obecnego seta. Warunki ze względu na silny wiatr lipne (co z reszta słychać) ale moto jakoś się toczy. Grunt że sucho :wink:

https://www.youtube.com/watch?v=FOFf02b ... e=youtu.be




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lis 2015, 19:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Powiem Ci że hamulce to żylety masz :)

I zbierać też nawet fajnie się zbiera ;)




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 19:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
A nie narzekam, hamulce są chyba aż za mocne :wink:

Nakręce coś dłuższego jak bedzie normalny, spokojny dzień (bez halnego), bo przyspieszenie jest ciut lepsze i v_max zdecydowanie szybciej osiągam (na filmie to tak z 80% potencjału). Tak czy siak poki co najlepszy set jaki miałem i mozna to zobaczyć na wszystkich filmach które dałem do tej pory na YT.

Kolejna ciekawostka niebawem jak się uda w miarę szybko ogarnąć temat (a jest trochę dłubania) :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 20:02 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
eldo, Całkiem ładnie to jeździ. :twisted:




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lis 2015, 20:11 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Może zdradzisz chociaż z jakiego zakresu ? Mechanika/Optyka/Zawieszenie/Hamulce ? :D




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2015, 19:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Przypomninam że tutaj jest przełożenie 13/1 i nie ma stożka jak np przy MHR.R i C20 (co chyba słychać a raczej nie slychac) :mrgreen:

Jak bede miał konkrety to dam info, nie ma co zapeszać bo sporo przy tym dłubania jest :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lis 2015, 23:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
Super projekt, dużo rzeczy mnie zaciekawiło najbardziej te homeMade - Super:) w niektórych aż brakowało mi zdjęć :shock: Super że p/g i w budzie (husaro/ry8 i wiele innych podobnej), Hussara kiedys posiadałem i mam do niego sentyment :). a kwestia dźwięku a raczej hałasu i uciążliwości dla ludu :p także mi bardzo znana kiedyś męczyłem ludziom banie w Sr'ce na r1200 i S6 mk1 sp pięknie to latało potem na PFR3 i streetrace to źle się czułem jak na wioskach dzieci budziłem. Aż teraz gdy załatwiłem 2 karter ( pękła mi już 2 minarelka w pół ) startuje projekt swap p/g 125~180 dawce już zakupiłem niedługo odświeżę mój temat :) lecz będzie mi brakowało ryku z wkręconej na max obroty 70 z airboxem :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2015, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Danke :wink:

Co do hałasu w Racingu to zawsze będzie i być musi chcący żeby to jechało muszą być obroty a co za tym idzie porządny komin który raczej z homologacja drogowa ma mało wspólnego :wink:
Sam wydech nie stanowi problemu, głównie stożek i wszystko inne od boxa na dolocie oraz to jak ustawimy napęd ! Elastyczny set spokojnie może po 22:00 obskoczyc miasto (wiem bo celowo mam tak wyregulowany).

Na filmie który dalem wyżej zauważył em że mroga światło na tyle. Taka sytuacja :

Obrazek

Popuscila masa lampy i przy drganiach przerywalo, już jest OK :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2015, 14:04 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 11:41
Posty: 577
Pojazd: Nissan Almera
Mr eldo, kozacko Ci to ciągnie! :cool: Czekam na następny, jak będzie cieplej. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2015, 21:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Dobra, najwyższy czas "podrasować" temat !

Szlifierka, wiertarka, młotek, od fixa kluczy i kilka godzin w garażu bo lekko nie ma jak się zachciało swapa robić na silniku z Gilery, kołach z Yamahy i piaście z Aprili :twisted:

Obrazek

A teraz do rzeczy ! TORSEN WD by POLINI 100% made in Italy :twisted:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sporo przeróbek dla się udało :wink:

Obrazek

Obrazek

Trzeba było dorobić specjalny uchwyt do wydechu :

Obrazek

Obrazek

Odległość wahacza od felgi :wink:

Obrazek

I całość zmontowana w 100% !

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak to z grubsza wygląda. Wiecej w temacie jak sprawdze co to warte w praktyce :twisted:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 0:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
eldo, Czekam na relacje,z testów. :P




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 7:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Na oko widać po montażu wahacza ze konstrukcja na tyle jest dużo bardziej sztywna = karter będzie miał lżejszy żywot przy sporej mocy na kole które teraz siedzi na łożyskach po obu stronach (w karterze i na wahaczu). Poza tym nagwintowany wałek (przedłużka oryginalnego) jest "kontrą" dla nakrętki która dociska piastę koła (takie dwie nakrętki). Osobiście ja tu widze same plusy :wink:

A że to ciekawy element wizualny to już inna sprawa :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 lis 2015, 9:12 przez eldo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 9:07 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Wg mnie to bardziej efekt wizualny niż praktyczny. W teorii swoją role spełnia pewnie świetnie ale w praktyce myślę że lepiej by się sprawdziła jakaś łożyskowana pokrywa przełożeń która dodatkowo by zmniejszyła opory toczenia o kilka procent.




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 11:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Efekt wizualny jest na pewno, ale weź pod uwagę fakt że koło siedzi na JEDNYM łożysku z JEDNEJ strony i to że dasz w pokrywę kolejne nic specjalnie nie zmieni bo dalej całe obciążenie będzie po jednej stronie koła i cała siła na koło (obciążenie) będzie skumulowana na karterze. Główne zadanie tego wahacza to rozłożyć obciążenie na obie strony koła a co za tym idzie poprawić sztywność na tyle (czyt. trakcje) :wink:

W seryjnym moto raczej był by to przerost formy nad treścią (taka łozyskowana pokrywa faktycznie by zmniejszyła opory i pewnie by to poczuł) ale przy racing-u gdzie osiągi/obciążenia są na prawdę spore wydaje mi się że taki wynalazek Polini ma sens :wink:

Posmigam troche na tym bede miał jakieś zdanie od siebie :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 13:32 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Dla mnie tylko montaż na dedykowanym wałku koła miałby sens bo wtedy jest 100% pewność że wszystko jest idealnie osiowo i nie ma żadnych bić. W innym przypadku mogą być bicia które bardzo szybko wykończą to dodatkowe łożysko Obrazek




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 13:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Szukasz nie potrzebnie problemów i wydatków. Wyżej widziałeś tylko teoretyczny sens montażu wahacza a teraz przeszkadza Ci osiowanie wałka :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 14:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
dawid54 pisze:
W innym przypadku mogą być bicia które bardzo szybko wykończą to dodatkowe łożysko
Nie do końca się z tobą zgodzę bo to połączenie jest "sztywne".Torsen z łożyskiem został tak zaprojektowany że jest idealnie w osi z wałkiem więc żadne bicia mu nie zagrażają .Gwint na wałku jest drobnozwojowy więc jest też ciaśniejszy i spokojnie wytrzyma taką "przedłużkę" tym bardziej że jest ona skontrowana
eldo pisze:
Główne zadanie tego wahacza to rozłożyć obciążenie na obie strony koła a co za tym idzie poprawić sztywność na tyle (czyt. trakcje) :wink:
x2 i to jest sentencja dlaczego Polini coś takiego wyprodukowało .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2015, 16:08 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Nie szukam problemu i wydatków tylko wyrażam swoją opinie na ten temat. Od tego jest chyba forum. Wg mnie możesz robić cokolwiek chcesz, przecież to nie moja maszyna. Sam pewnie kiedyś takie coś założę ale wyłącznie dla efektu wizualnego. I uprzedzając pytanie, nie założę tej "nakrętki" łączącej łożysko z osią koła :)
Ja nadal będę uważał że łożyskowana pokrywa przełożeń będzie lepszym rozwiązaniem :)
Dopiszę że to moja prywatna opinia i można się z nią nie zgadzać, szkoda że tego nie zauważyliście :wink:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lis 2015, 11:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Przejade troche km na tym wynalazku to sie okaze kto ma racje a kto nie :wink: Ja tez reki sobie nie dam odciac ze to co Polini napisalo jest 100% prawda ale tez nie siedze w tym od wczoraj zeby nie miec wyobrazenia o pewnych rzeczach.

A poza tym ten walek od Polini na pewno był by za krótki w moim przypadku . Przyczyna : Silnik Gilera, piasta Aprilia, kolo Yamaha :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lis 2015, 20:21 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
CIEsze sie ze wachacz spasowal :) Ogolnie to szacun ze moge ogladac Powstawanie tak ciekawego projektu "za miedza".
Jescze raz gratki za calosc :)




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy