Dzisiaj jest 18 sty 2025, 13:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 gru 2015, 10:55 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Cześć dziś czyściłem sobie filtr powietrza i co zauważyłem ze jak przyłożę dłoń do gaźnika od strony filtra powietrza to pluje taka mgiełka paliwa z gaźnika Pomocy ..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 gru 2015, 11:07 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Na początek zawór membranowy do sprawdzenia.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2015, 11:11 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Ok a bardzo to skomplikowana operacja? :?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2015, 11:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Wyjmij gaźnik i odkręć króciec, pod nim jest zawór membranowy. Jeśli jednak nie czujesz się na siłach, lub nie wiesz jak to może poproś kogoś znajomego co takie rzeczy robił lub daj do mechanika.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2015, 16:17 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Ok jakoś sam sie postaram

-- 22 gru 2015, 17:17 --

Wiec tak jest prześwit jak daje latarkom , można to jakoś podgiąć ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2015, 16:29 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
wild pisze:
można to jakoś podgiąć ?
Nie.
Ewentualnie można obrócic membrany i sprawdzic czy jest prześwit,jeśli jest to wymiana membran lub całego zaworu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2015, 16:41 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
no muszę jakoś obrócić teraz nowe nie dojdą a muszę jeździć jakoś do pracy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2015, 16:44 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
wild pisze:
no muszę jakoś obrócić
Jak obrócisz a prześwit nie zniknie to i tak pozostaje tylko wymiana.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2015, 15:13 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Dobra zobacze rano dzięki

-- 23 gru 2015, 16:13 --

No niestety mebranki ciekną jak diabli po zalaniu wodą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2015, 20:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
wild pisze:
No niestety mebranki ciekną jak diabli po zalaniu wodą
Nie wiem czy dobrze cię zrozumiałem.Zdemontowałeś zawór,obróciłeś płytki i zalałeś zawór wodą aby sprawdzic szczelnośc?Przy takim sprawdzaniu nawet fabryczny zawór będzie cieknął.[pierwszy raz się spotkałem z czymś takim że tak ktoś sprawdza prześwity na płytkach]Prześwity sprawdza się tak jak sam napisałeś wyżej [latarka,dzienne światło lub jakaś lampa],po obróceniu płytek zaglądasz do zaworu kierując go właśnie pod światło,jeśli światło nie przechodzi to zawór jest sprawny a jeśli przechodzi to należy wymienic płytki lub cały zawór.Zalewanie nawet nowego zaworu wodą nic nie da i będzie on cieknął bo doszczelnienie płytek do zaworu jest spowodowane ruchem tłoka który wytwarza w skrzyni korbowej podciśnienie[fabrycznie płytki dolegają do zaworu bez prześwitów]więc się nie sugeruj że to podciśnienie domknie płytki które są już odkształcone bo objaw tego jest taki że są problemy z odpaleniem,cofanie paliwa do filtra powietrza i wzrasta spalanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 gru 2015, 23:02 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Nie tak zalałem zawór od razu, nie da się u mnie obrócić są inaczej wyprofilowane a zalałem bo sa takowe poradniki na youtube

-- 23 gru 2015, 23:41 --

jeśli chodzi o sprawdzanie membran przy użyciu światła nic nie przebija ,żadnych prześwitów...wiec co może byc przyczyna ze z gaźnika idzie rozpylacz ? skuter nie równo pracuje potrafi nagle przy v Maxie nagle słabnąć az zgaśnie odczekuje wtedy chwile i znowu zapala ale to nie zawsze...raz na jakiś czas ..
już nie wspomnę ze pali jak smok

lub nalej trochę paliwa do środka jak cieknie to du.a. Następnym razem użyj opcji SZUKAJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2015, 11:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
wild pisze:
Wiec tak jest prześwit jak daje latarkom , można to jakoś podgiąć ?

i
wild pisze:
jeśli chodzi o sprawdzanie membran przy użyciu światła nic nie przebija ,żadnych prześwitów.
Jakieś dwie sprzeczności.

wild pisze:
b nalej trochę paliwa do środka jak cieknie to du.a. Następnym razem użyj opcji SZUKAJ
Mi to wcale nie jest potrzebne ,jak już to możesz wrzucic linka z yuotuba i przy okazji foto twojego zaworu.Nikomu nie robisz łaski bo to ty założyłeś temat, nie umiesz sobie poradzic to oddaj do mechanika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2015, 11:47 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Słuchaj kolego o co ci chodzi ?ja tylko mowie ze znalazłem takowy filmik i masę tematów na temat sprawdzania membrany wiec czego się czepiasz? zresztą po świętach przywiozę od kolegi membranę i udowodnię ze nic nie przecieka jeśli sprawna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2015, 11:51 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nie czepiam się tylko chciałbym abyś wrzucił linka z yotuba gdzie jest pokazane sprawdzanie zaworu membranowego wodą lub paliwem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2015, 11:54 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Szukam tego od wczoraj .. znalazłem przez przypadek na yotube chyba to było po Włosku.. ale kolega ma nowy i rownierz robił test z woda i nic mu nie cieknie ja się tam nie znam czytam co inni piszą bo sam nie wiem czy mam wymienić swój czy nie..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2015, 12:01 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jak masz prześwity to wymieniaj.Jeśli możesz to wrzuc foty swojego zaworu do oceny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2015, 12:05 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
No właśnie ze nie ma kurcze.. patrzyłem pod słońce i latarka świeciłem i nic..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2015, 12:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dysza w gaźniku jaka ?Sprawdziłbym też połączenie króciec gaźnik zawór, czy nie jest sparciałe i zaciąga lewe powietrze ,przy okazji sprawdź sobie czy nie masz wycieków w okolicy uszczelniaczy na wale lub łączeniu karterów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 gru 2015, 12:37 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Wycieków nie ma sprawdzane , króciec nowy coś mi się widzi ze to wina gaźnika przypomniałem sobie jak mechanik nie mógł go ogarnąć podginał cos przy pływaku bo paliwo ciekło dołem i wsadził dysze duzo większą nie mówił nawet jaka gdy zapytałem, pewnie jaka miał heh




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 gru 2015, 10:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
wild Napisz jaki masz gaźnik (średnica gardzieli) i sprawdź jaką dyszę główną założył Ci mechanik. To nie jest skomplikowane, bo wystarczy zdemontować gaźnik i odkręcić pokrywę komory pływaka. Na dyszy będzie nacechowany numer (są to dziesiętne milimetra średnicy otworu w dyszy). To mi wygląda na złą regulację gaźnika (nie tylko śrubki służą do regulacji). Sprawdź kolor elektrod świecy zapłonowej, zapewne są okopcone na czarno.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy