Dzisiaj jest 02 maja 2024, 15:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 gru 2015, 11:43 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Dzieki tak zrobię we wtorek i dam znać
co do gaznika cos takiego
http://allegro.pl/gaznik-odblokowany-sk ... 04683.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 gru 2015, 17:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
wild pisze:
co do gaznika cos takiego
http://allegro.pl/gaznik-odblokowany-sk ... 04683.html



Z tym "cudem" prawdopodobnie będziesz miał cyrki przy regulacji. Pomyśl nad używanym Dellorciakiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2016, 9:06 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Ech właśnie tak myślałem...a powiedz mi bo mam teraz automatyczne ssanie muszę wiec z takim ssaniem szukac tez? i jaka wielkość polecasz?

a cos takowego ?

http://olx.pl/oferta/nowy-gaznik-21mm-m ... cK8hb.html

-- 10 sty 2016, 10:06 --

Więc tak dysza tam siedzi 78 ,iglica na środku świeca czarna okopcona..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 sty 2016, 10:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Iglice zostaw w spokoju, spróbuj na dyszy 70-72 i regulacja gaźnika. Co do ssania to chyba powinieneś się "kapnąć" słuchając obrotów silnika, po odpaleniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2016, 16:05 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Wiec tak próbowałem z rożnymi dyszami ale pojawił się problem skuter zaczyna odcinać przy v maxie .. traci nagle prędkość choć nie gaśnie po założeniu starej dyszy to samo coś moglem uszkodzić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2016, 17:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Przy v-maxie zdusza się tak jakby paliwa brakowało?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2016, 17:24 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
dokladnie tak..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2016, 19:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Wyreguluj gaźnik, przy max obrotach dostaje za mało paliwa. Tak mi się wydaję :lol:




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2016, 20:41 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
hmmm wkręcałem śrubę na max prawie nic to nie daje..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 sty 2016, 22:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Daj iglicę na jeden rowek wyżej i wyreguluj gazior, jak nic nie pomoże wrzuć do poprzedniego ustawienia. Może paliwo nie nadąża komory napełniać :lol: ale to mało prawdopodobne




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2016, 18:45 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
wild Zacznij od świecy zapłonowej :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sty 2016, 21:55 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Dzis ustawiłem wszystko jak bylo czyli dysza 78 odpalił bez problemu wyregulowalem i zaczolem skladac wszystko,i juz wiecej nie odpalił krecilem kopalem i nic ducha wyzionol

-- 12 sty 2016, 21:03 --

Kupilem świece zaraz sprawdze:)

-- 12 sty 2016, 22:55 --

Okazuje sie ze uszkodzona cewka zaplonowa..muszę jutro kupic, czy jest mozliwosc ze przez to tak mi dławi przycina jak dodaje gazu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2016, 6:07 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Od razu wyglądało mi to na problem z podawaniem iskry. Tak, jest to możliwe. Jak sprawdziłeś, że to wina cewki? Również dobrze może to być ścięty klin magneta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2016, 11:14 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Wiesz co nie chce czegoś przekręcić ale ja próbowałem go kręcić a kolega naginał kabel.. okazało się ze przewód byl zgnily czy przetarty jakoś tak ale nie chce skłamać.. dziś kolo 16 będzie mi to montować i regulować to dam znać wieczorkiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2016, 17:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ostatnio jest raczej mokro, wiec może "sieje" Tobie wysokim napięciem wokół, tak też się często zdarza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 sty 2016, 20:11 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Cewka wymieniona skuter chula az milo dziekuje koledzy:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2016, 19:30 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Przy okazji sprawdź stan przewodów paliwowych, bo może się okazać, że tez sparciały i będą do wymiany. Lepiej wcześniej, niż gubić paliwo (przerabiałem to u siebie).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 sty 2016, 21:07 
*

Rejestracja: 20 mar 2015, 10:24
Posty: 80
Pojazd: Peugeot Elystar
Ok dziekuje:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sty 2016, 18:10 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Guamma mówisz, że ten gaźnik to cudo ? :D Sam taki mam i przejechałem na nim 6 tyś km od nowości skutera, teraz myślałem, ze kupie sobie drugi taki sam zamiast starego regulować i czyścić. Twoje zdanie trochę mnie od tego odwiodło. Mógłbyś polecić jakiś konkretną alternatywę w zamian tego cudownego gaźnika ? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 sty 2016, 6:29 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
DiegoPL W pierwszej kolejności rozglądałbym się za używanym Dellorto, Mikuni, Keihin (mniej popularny w skuterach), a po niepowodzeniu raczej kupiłbym nowy... Wiem, że drogo w cholerę ale znając moje szczęście to kupując te chińskie zamienniki, trafiłbym na bubel i gorycz gwarantowana. Nie chcę doradzać w kwestii zakupu konkretnego, napisałem co ja zrobiłbym w takim przypadku. Wielu chwali sobie gaźniki TEC, a zarazem wielu na nie klnie, więc zdania są podzielone. Na pewno nie kupiłbym "tjuningowego, odblokowanego" za 50zł, bo tyle to kosztuje komplet dysz do normalnego gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy