Dzisiaj jest 12 gru 2024, 15:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sty 2016, 23:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Plastiki malowalem lakierami Troton (podkład, baza i bezbarwny) szpachla do plastiku również z tej firmy.

Co do folii na lampach ciężko mi coś więcej powiedzieć bo chwilę temu dopiero założyłem :wink: Na tgzw "dotyk" można raczej wykluczyć że coś się jej stanie podczas mycia kercherem itp. Wygląda solidnie, o może tak :wink:

Z tyłu na lampie będzie bardziej narażona na syf z koła itp dla tego tam będę głównie obserwował co i jak.




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sty 2016, 9:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2015, 13:47
Posty: 148
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Gilera Stalker Big Bore 77cc
Imię: Emil
eldo, może będziesz znał odpowiedź na moje pytanie: jak obliczyć skład % oleju w benzynie juz po wymieszaniu z olejem? głównie chodzi mi o mieszanki 1:25 , 1:35 , 1:40 , 1:50 (jak coś podaj przykład jednej z mieszanek , a dalej sam będe próbował obliczyć) :)




_________________

Gilera Stalker Big Bore 77cc™




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2016, 11:35 
*

Rejestracja: 17 sty 2016, 11:45
Posty: 32
Pojazd: bws
Dzięki, ale chodziło mi o to czy plastiki w macie bardziej sie kurzą itp. Bo u siebie dotkne i już odbicie palców zostaje :d.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2016, 14:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Palce zostaną na macie jak nie dasz bezbarwnego :wink: Wiadomo że jak prysniesz bezbarwnym połyskiem na mat zrbi Ci się efekt polmatu dla tego trzeba zastosować matowy bezbarwny. Kurz będzie zawsze bardziej widać na ciemnym to normalne ale tragedii nie ma :wink:

A po co Ci kolego procent ze stosunku mieszanki paliwowo olejowej? 1:50 to litr oleju na 50 litrów paliwa lub w warunkach normalnych 100ml oleju na 5L paliwa i tyle powinno wystarczyć :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2016, 15:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
eldo pisze:

A po co Ci kolego procent ze stosunku mieszanki paliwowo olejowej? 1:50 to litr oleju na 50 litrów paliwa lub w warunkach normalnych 100ml oleju na 5L paliwa i tyle powinno wystarczyć :wink:

Może kolega ma miarke oleju w %, i chce ją rozgryźć :D




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2016, 18:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2015, 13:47
Posty: 148
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Gilera Stalker Big Bore 77cc
Imię: Emil
Rozgryzam ulotki od cylindrów i sa tam podane % zalezności oleju i to mnie ciekawi :D




_________________

Gilera Stalker Big Bore 77cc™




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2016, 18:59 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Napisz ile % ma byc np. w litrze paliwa. Nie jest to nic trudnego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sty 2016, 19:32 
*

Rejestracja: 17 sty 2016, 11:45
Posty: 32
Pojazd: bws
Dzięki wielkie eldo za potrzebne info. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2016, 11:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
hubert2365 pisze:
Dzięki wielkie eldo za potrzebne info. :)


No problemo, ja dałem 2 warstwy bezbarwnego matowego :wink:

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%

Wg Polini (i na moje oko) :

olej / procent
50ml / 1%
100ml / 2%
150ml / 3%
200ml / 4%
250ml / 5%

Osobiście robię tak (miarka POLINI) :

Wlewam olej do poziomu 10-2 co daje równe 100ml na 5L paliwa = 1:50 / 2%

Folia na lampach zostaje, wczoraj przejechałem sporo km w nocy i jestem bardzo zadowolony. Dość że światło jest wystarczajace to znikną efekt punktowy z soczewek :cool:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2016, 12:16 
*

Rejestracja: 06 mar 2011, 15:47
Posty: 144
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd: Rasing China
Zapodaj fotkę ;-) sam planuje z przodu przyciemnić ale chyba na innej lampie od speeda 2 ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2016, 21:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Byczq87 pisze:
Zapodaj fotkę ;-) sam planuje z przodu przyciemnić ale chyba na innej lampie od speeda 2 ...


Zdjęcia dałem stronę wcześniej....replay :wink:

Przód:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

i tył :


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sty 2016, 21:57 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
O rany :D świetna robota! :twisted:




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 13:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Danke :wink:

Przyszedł czas na gruntowny przegląd napędu. Do wymiany pasek (tym razem będzie to oryginał Piaggio), nakrętka sprzegła która już dość mocno zmęczona zyciem (ta duża) podobnie jak i nakrętki wariator/dzwoń.

Napęd na stole:

Obrazek

Obrazek

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 13:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Chyba coś przegapiłem. Od kiedy ty masz korektor Malossi? Z tego co pamiętam to zakładałeś p/g nowego typu.
...i to wszystko jeszcze na seryjnym pasku? :shock:




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 14:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Prawda jest taka ze seryjny pasek wytrzyma sporo więcej od "tych innych wzmacnianych" z oferty :wink: Miałem jakiś czas temu założony oryginalny tyle ze po sporym przebiegu (ok. 8k) i jego stan obecnie oceniam na dużo lepszy w porównaniu do np kevlarowego za te same pieniądze po przebiegu 3k, wniosek: oryginał to oryginał :wink:

Korektor z prostymi prowadnicami miałem od początku ten co widać na foto. Tzn od początku w sensie że po wymianie za ten z zakrzywionymi. Szczerze to nie pamietam czy napisałem Malossi czy nowy typ, jeden piernik wiadomo że rozchodzi się o proste prowadnice i że to działa tak jak powinno :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 16:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Jeżeli chodzi o pasek Piaggio to sie zgadzam nie do zdarcia, jak wszystkie częsci tej firmy. Ja używam Malossi, który jest dłuższy i szerszy, a osiągi o wiele lepsze. Zdziwiło mnie jedynie że mając taki sam napęd, u Ciebie oryginalny pasek nie wpływa na pogorszenie osiągów.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 17:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
W moim projekcie pojęcie "pogorszenie osiągów" trochę inaczej wyglada niż w innych projektach. Dla czego, a no u mnie nie ma nic na stałe czy nawet na dłuższy czas, co chwilę coś zmieniam czy to ustawienia czy części i osiągi rzadko kiedy są na stałym poziomie :wink:
W przypadku paska sprawa wygląda tak że przy projekcie 2T zmieniam paski na takie same (wymiary). Pomijam R/T który miałem na samym początku na chwilę z korektorem R/T :wink: Używałem do tej pory Motoforce Racing KEV i oryginału Piaggio które mają identyczne wymiary. P/G jest miększy i to zdecydowanie co wpływa na reakcję napędu szczególnie w dolnym zakresie obrotów gdy pasek wchodzi wyżej na wariatorze. Przy projekcie 4T miałem rózne długości, szerokości i było tego ogólnie masa. Do dnia dzisiejszego leży mi garażu minimum 6-8 pasków różnego rodzaju do 139qmb :wink:
Korektor z prostymi prowadnicami wpływa na osiągi i widać to na jednym z moich filmów, używam tego z prostymi prowadnicami chociaż musiałem się do niego przyzwyczaić zamieniając na tego z zakrzywionymi kilkanaście razy (dla tego miedzy innymi musze wymienić nakrętkę sprzęgła która jest już w stanie agonalnym) :wink:

Ogólnie to mało co gości w projekcie na dłuższy czas, no ale robić coś trzeba w wolnym czasie :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 17:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Nakrętka sprzęgła też mi padła, podobnie zresztą jak i gwint na korektorze. Ta ciągła regulacja to już chyba nałóg jakiś, zawsze wydaje sie że może być lepiej. Kupiłem teraz korek S6 oversize i bardzo jestem ciekaw czy będzie lepiej niż na korku p/g, który to też miał proste prowadnice. Mam nadzieje że taką kase biorą nie tylko za proste prowadnice :D
Fajnie ci te światła wyszły.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 18:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
A podziękował :wink:

Korek R/T ma dwa kąty do wyboru na jednej z 3 tulejek ! Wiec można się bawić w regulacje ze hoho w porównaniu ze standardem. Miałem u siebie ten korektor Oversize na samym początku (pożyczony). Wykonanie 1 klasa, z reszta jak cały napęd R/T tutaj nie ma sie do czego doczepić. Nie miałem za to okazji pojezdzić dłużej bo akurat po sezonie było jak to montowałem ale na pewno była róznica w porównaniu ze seryjnym korektorem (do tego raczej powinno się stosować pasek R/T który jest dłuższy z tego co pamietam). Jeden z kątów nachylenia pokrywa się z tym co mam obecnie, mam gdzieś to rozrysowane musze poszukać :wink:

Jedno jest pewne, różnicę poczujesz :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lut 2016, 18:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Generalnie kupiłem tylko dlatego że padł mi gwint na seryjnym korku, zawsze uważałem że to bezsensowny wydatek. Obyś miał racje i będe miło zaskoczony. Jeżeli chodzi o pasek S6 oversize (który też zamówiłem), to ma 805mm, czyli krótszy od serii! Już nawet nie staram się tego zrozumieć. Piszą że dedykowany to wziołem. Teraz mam 820mm. Możliwość wyboru konta otwarcia talerzy pewnie wpływa na przyśpieszenie.
No nic spadam bo to Twój temat, a ja się to rozpisałem...




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy