Dzisiaj jest 25 lis 2024, 6:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lut 2016, 19:01 
*

Rejestracja: 08 lip 2013, 16:52
Posty: 27
Pojazd: Tgb Orion 101s
Witam. Powoli przygotowuję się do podrasowania swojego sprzętu. Do tej pory założony został wydech Yasuni R oraz gaźnik 17,5mm dellorto z filtrem stożkowym Revo. Teraz planuję wymianę cylindra na 70cc oraz wału na wytrzymalszy. Znalazłem na stronie sklepu mieloch 2 cylindry które mnie zainteresowały. Aluminiowy Airsal sport 70 oraz żeliwny motoforce sport 70. Każda konstrukcja ma wady i zalety. potrzebuję jedynie porady który cylinder wybrać, jaki wał zastosować oraz jakie polecacie łożyska i uszczelniacze wału. Poniżej podaję linki do tego co znalazłem.
Pozdrawiam.

http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mot ... 7970.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1571.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-top- ... 0831.bhtml
http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-u ... 5689.bhtml


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lut 2016, 11:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2014, 16:52
Posty: 159
Lokalizacja: Śrem Wielkopolska
Pojazd: Keeway Hurricane

Ostrzeżenia: 1
Do motorforce nie musisz wymieniać wału, ja jeżdżę na wale serii i puki co brak luzów.




_________________

KEEWAY HURRICANE SPORT
wydech:Stage6 pro replica [*] Yasuni R
wariator:Stage6 sport pro
cylinder: motorforce 70 > tec 70 > stage6 Street gażnik
gażnik: wm motor 21mm [*]Tec 21 mm Black Edition
filtr:air box
Dzwon:tec
Sprzęgło: tec Evo Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2016, 18:46 
*

Rejestracja: 08 lip 2013, 16:52
Posty: 27
Pojazd: Tgb Orion 101s
A jak z osiągami u ciebie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2016, 12:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2014, 16:52
Posty: 159
Lokalizacja: Śrem Wielkopolska
Pojazd: Keeway Hurricane

Ostrzeżenia: 1
Z górki licznik keeway zamykał, czyli tak 85 km/h realne, może więcej, nie sprawdzałem gps'em




_________________

KEEWAY HURRICANE SPORT
wydech:Stage6 pro replica [*] Yasuni R
wariator:Stage6 sport pro
cylinder: motorforce 70 > tec 70 > stage6 Street gażnik
gażnik: wm motor 21mm [*]Tec 21 mm Black Edition
filtr:air box
Dzwon:tec
Sprzęgło: tec Evo Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lut 2016, 21:12 
*

Rejestracja: 08 lip 2013, 16:52
Posty: 27
Pojazd: Tgb Orion 101s
Strasznie małe zainteresowanie na tym forum. A tyle mam pytań. Interesuje mnie czy oryginalna obudowa chłodzenia cylindra najdzie na nowy cylinder i jak wygląda sprawa z mieszanką po zwiększeniu pojemności. Jaki olej lać i czy samemu rozrabiać czy wlewać tak jak do tej pory do dozownika. Słyszałem, że wał z łożyskami też musi mieć smarowanie więc chciałbym usłyszeć zdanie innych.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 13:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Oryginalna obudowa będzie pasować bez żadnego problemu. Mieszankę rób sam , wlewaj 100-120ml oleju na 5 litrów paliwa. Ja tyle leje i cylinder ma się dobrze. Robiąc mieszankę paliwo z olejem i tak musi pokonać komorę wału i łożysk więc tu się nie musisz obawiać.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 18:34 
*

Rejestracja: 08 lip 2013, 16:52
Posty: 27
Pojazd: Tgb Orion 101s
No dobra. Raczej zdecyduję się na taki zestaw i złożę póki jeszcze chłodno na zewnątrz.

http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-air ... 1571.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-top- ... 0831.bhtml
http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-u ... 8519.bhtml
http://shop.mieloch.pl/przekladnia-wtor ... 4615.bhtml

Jeszcze mam pytanie odnośnie łożysk i uszczelniaczy wału. Trzeba je przy montażu posmarować czymś czy po prostu złożyć do kupy i będą miały smarowanie mieszanką? Jeszcze mam zamiar kupić silikon pod uszczelki cylindra i głowicy. Ktoś stosował ten z mielocha? W tej samej cenie jest czerwony czarny i szary i każdy różni się maksymalną temperaturą.

http://shop.mieloch.pl/masa-uszczelniaj ... 9366.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 20:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2012, 20:41
Posty: 746
Lokalizacja: Wyszków
Pojazd: Tgb 101S
Zertaulo, Złóż wszystko po prostu do kupy i będzie ok. A co do sylikonu to nie wiem po co dawać razem,z uszczelkami. :wink: Ale myślę,że tamten da radę.




_________________

www.shop.mieloch.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lut 2016, 21:29 
*

Rejestracja: 08 lip 2013, 16:52
Posty: 27
Pojazd: Tgb Orion 101s
Tak tylko zauważyłem że niektórzy dają. A nie ma sensu to najmniejszego?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 7:45 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Uszczelki papierowe nasącz albo olejem lub przesmaruj smarem, to w zupełności wystarczy. Zmiękcza to uszczelkę a później łatwiej ją usunąć.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 21:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
Ten cylek podobno bardzo słaby jeżeli chodzi o moc, od siebie polecam Dr Evo 70




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 21:30 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Dr70 i airsal sport 70 mają prawie identyczną moc wg. analiz. Airsal70 na trochę wyższe rpm strojony ale na obu moc 8-9KM na kole....Szału nie ma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 21:48 
*

Rejestracja: 08 lip 2013, 16:52
Posty: 27
Pojazd: Tgb Orion 101s
Jest w mielochu szansa na jakieś rabaty?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lut 2016, 22:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2014, 19:17
Posty: 651
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd: TGB 101 TRYTON
scoot pisze:
Dr70 i airsal sport 70 mają prawie identyczną moc wg. analiz. Airsal70 na trochę wyższe rpm strojony ale na obu moc 8-9KM na kole....Szału nie ma

Airsal 8-9km? masz jakiś wykres z hamowni?

-- 16 lut 2016, 23:01 --

scoot pisze:
Dr70 i airsal sport 70 mają prawie identyczną moc wg. analiz. Airsal70 na trochę wyższe rpm strojony ale na obu moc 8-9KM na kole....Szału nie ma

Airsal 8-9km? masz jakiś wykres z hamowni?




_________________

Wpadnij tgb-tryton-sport-d-t402831.html

Fp projektu: https://www.facebook.com/pages/Tgb-101- ... page_panel




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2016, 14:52 
*

Rejestracja: 08 lip 2013, 16:52
Posty: 27
Pojazd: Tgb Orion 101s
A waszym zdaniem warto dopłacić do czegoś lepszego? Permakit sport 70cc lub malossi sport 70cc? No i łożyska kupować z luzem c3 czy c4?

-- 17 lut 2016, 13:17 --

No dobra. Na mielochu oczywiście nie odpisują. Zdecydowałem się na taki zestaw:

http://shop.mieloch.pl/lozyska-walu-i-u ... 8519.bhtml
http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-top- ... 0831.bhtml
http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mal ... 1095.bhtml
http://shop.mieloch.pl/przekladnia-wtor ... 4615.bhtml

Jeszcze przydałby się talerz który znajduje się przy wariatorze, ten z łopatkami ponieważ u mnie kilka z nich jest ułamanych.

-- 17 lut 2016, 21:08 --

Wiecie może w jaki sposób mam wybrać łożyska z luzem C3 w sklepie mieloch? W tych które podałem w zestawieniu jest tylko opis (C3/C4). A jak mam wybrać c3? Będzie jakiś sposób poinformowania sprzedawcy o wyborze?

-- 18 lut 2016, 15:52 --

Przepraszam, że tak spamię ale zestaw z góry jest już zamówiony a co do łożysk, jedno jest z luzym c3 a drugie z luzem c4 jakby ktoś kiedyś miał wątpliwości. Ponoć tak zaleca producent do TGB.
Pozdrawiam i dziękuję za porady.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2016, 18:54 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
O mocy chodziło mi sprawdzenie w porting analyz'er na podstawie okien/kątów/ciśnienia (nie ja analizowałem ale osoba która to ogarnia od dawna na zagranicznym forum)....Wiadomo że może się różnić w zależności od zastosowanego komina/gaźnika itp itd. Jednak jest to dobre narzędzie porównawcze :D Przy okazji można zobaczyć jaki najlepiej wydech zastosować :D Co do wykresów to też są tyle że nie wiadomo jakie wydechy użyte :/ + napisałem o wersji AC (wiadomo LC troszkę lepsze może być). Przypomnę też że grubość uszczelki pod cylem ma znaczenie :D
Wg. wykresów - Airsal 70cc AC sport - max 8,5KM, Dr 70cc AC max 9,5KM, Malossi sport 70cc AC max 10,4KM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lut 2016, 22:57 
*

Rejestracja: 08 lip 2013, 16:52
Posty: 27
Pojazd: Tgb Orion 101s
A jak myślicie, ile dałby mi sportowy wariator? Do tego setupu jaki zamówiłem mam już zamontowany u siebie wydech yasuni oraz gaźnik dellorto 17,5 z filtrem stożkowym revo.


Ostatnio zmieniony 19 lut 2016, 0:50 przez Zertaulo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lut 2016, 0:31 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Sportowe wario o tyle jest lepsze od serii że dłużej utrzymuje stałe obroty = lepsze przyśpieszenie i w niektórych przypadkach może v-max wzrosnąć....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 12:23 
*

Rejestracja: 08 lip 2013, 16:52
Posty: 27
Pojazd: Tgb Orion 101s
No skuterek już przygotowany do składania. Z racji, że od teraz postanowiłem sam rozrabiać mieszankę wpadłem na pomysł, żeby wyjąć wałek plastkiowy, który odpowiada za napedzanie pompki oleju. Myślicie, że to dobry sposób?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy