Dzisiaj jest 31 mar 2025, 18:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lip 2015, 15:18 
*

Rejestracja: 15 lip 2015, 12:46
Posty: 8
Pojazd: aprilia sr 50 ditech 02r.
bunat pisze:
no bo wysiadł :wink:
2,5v to za mało by wtrysk podał odpowiednią dawke paliwa
sprawdź to i podaj jeszcze kody błędów


mam filmik z z tymi błedami ale nie wiem jak go wstawic a nie ogrniam co i jak tam a co do napiecia podam dzisiaj pod wieczór albo jutro ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 lip 2015, 22:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sendy szly z Ebe i z AM6 [CIACH]




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Ostatnio zmieniony 26 lip 2015, 22:08 przez robdk, łącznie zmieniany 2 razy
Posprzątano




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2015, 23:35 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
[CIACH]
pokaż mi sende która orginalnie ma am6 włożone ;d


Ostatnio zmieniony 26 lip 2015, 22:09 przez robdk, łącznie zmieniany 2 razy
Posprzątano




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2015, 23:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
bunat, Regulamin pkt. 3, 10
Poszło PW do admina :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2015, 0:59 
**

Rejestracja: 06 maja 2013, 19:04
Posty: 323
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Super chcesz się jeszcze jakoś wykazać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2016, 19:34 
*

Rejestracja: 24 sty 2016, 19:26
Posty: 2
Pojazd:
Niestety muszę odkopać bo temat umarł.
Mam podobny problem,
diagnostyka wtrysku swoją drogą była błędna bo nikt nie określił jakie konkretnie napięcia i na jakich przewodach itd... Właściwie każdy wtrysk (elektryczny) jest sterowany tak samo (ten powietrzny, paliwowy jak i wszystkie inne w innych pojazdach). Wtrysk jest sterowany impulsami masy, napięcie powinno być cały czas prawie takie jak na zaciskach akumulatora od strony zasilania a na drugim kablu powinny się pojawiać impulsy masy od ecu i wtedy załącza się cewka wtryskiwacza... ale to bez znaczenia, u mnie wszystko działa jak trzeba, podejrzewam kompresor ale niestety w internecie tylko skróconą serwisówkę znalazłem i nie ma tam wartości ciśnienia jakie powinien podawać, może ktoś wie co tam powinno być?

A kolegom kłócącym się wyżej proponuję "dać sobie po razie" i sprawa załatwiona, w wątkach powinniśmy chyba rozwiązywać poważniejsze problemy a wycieczki osobiste realizować na osobności.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2016, 19:56 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
kompresor powinien bić około 4-6 bar ;)




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 sty 2016, 23:40 
*

Rejestracja: 24 sty 2016, 19:26
Posty: 2
Pojazd:
Przemo199809 pisze:
kompresor powinien bić około 4-6 bar ;)


Dzięki, znalazłem przed chwilą właściwie. Jutro podepnę to pod sprężarkę i jak zadziała to już wiem co wymienić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lut 2016, 21:35 
*

Rejestracja: 21 lut 2016, 19:24
Posty: 1
Pojazd: Katana ditech
Witam.Kolego no i jak udalo Ci się usprawnić tego ditecha?
Ja zmagam się z tym samym problemem,poprostu nie odpala tylko zalewa swiece.Zrobilem taka wstepna doagnostyke tzn sprawdziłem ciśnienie na kompresorze podczas kręcenia no i wyszlo mi 3 bary,pewnie podczas kiedy odpaliłby miałby więcej.cosnienie pompy paliwa wynioslo 10 bar ale nie wpinalem sie w przewód idący do wtrysku tylko bezpośrednio ten przewód zalorzyem na barometr.Jeszcze wepne się w niego kiedy będzie podłączony do wtrysku i wtedy sprawdzę jakie będzie ciśnienie,ponieważ jesli zawonek ciśnieniowy (membranoey)ten przy wtrysku nie trzyma ciśnienia wówczas będzie wiadomo ze wtrysk nie rozpyla dobrze.

Bylby ktos taki dobry aby podpowiedział gdzie znajdę instrukcje lub schemat do ditecha?
A czy ktoś wie jakie napięcia powinny być na wtryskach?Chciałem wyeliminować podejrzenie co do komputera.ecu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy