Dzisiaj jest 21 lis 2024, 22:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 lut 2016, 0:23 
**

Rejestracja: 27 kwie 2014, 17:05
Posty: 274
Pojazd: Coliber Swap P/g
witam to juz raczej mój ostatni post a mianowicie -.-
1. urwany pasek rozrządu
2. po przekręceniu kluczyka jest zero reakcji ( blokuje chyba coś w silniku )

I tu pytanie jak sprwdzić czy zawory nie są pobite nie ściągając głowicy i wyciągając silnika oraz jak ustawić tłoki w " martwym " punkcie ? tak aby można było przekręcić popychaczem zaworów ..


Pomocy


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 lut 2016, 7:23 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Na początku to ściągnij pokrywę zaworów i zobacz czy dźwigienki jeśli występują nie zostały połamane.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lut 2016, 7:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Zawory będą krzywe i to raczej wszystkie.
Wystarczy że zajrzysz do klawiatury jak robdk radzi i wszystko będzie jasne




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy