Dzisiaj jest 06 lut 2025, 13:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 lut 2016, 13:32 
*

Rejestracja: 12 sie 2015, 23:52
Posty: 39
Pojazd: Router 50s Sport
Witam mam Routera 50s przerabianego na 70tkę.
Tylko był on już kupiony zrobiony podobno "wczoraj z serwisu przyjechał".
Opisze wszystkie problemy :
- Bardzo osłabł jeżeli chodzi o v-max i pod górkę
- Złamała szpilka wydechu
- Gdy puszczę kierownica to są straszne drgania aż cała kierownica się rusza.
- Wyrobiła się guma w tylnym zawieszeniu
- Cieknie olej z przekładni (Na felgę)
- Sprzęgło nie wygląda za dobrze
- Rolki do wymiany bo są "kwadratowe" (Zakupiłem 4.5g)
- Nie mam zielonego pojęcia co za gaźnik jest założony (Podobno zmieniany przy przerabianiu)
- Kopka nie wraca
- Tylne szczęki są do wymiany

Zasadnicze pytanie. Czy opłaca się to naprawiać?

Jeżeli ktoś by miał jakieś pytania jeszcze postaram się szybko odpowiedzieć.


Ostatnio zmieniony 26 lut 2016, 13:51 przez robdk, łącznie zmieniany 2 razy
Regulamin pkt. 24


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 lut 2016, 13:51 
*

Rejestracja: 26 lut 2016, 13:48
Posty: 1
Pojazd: SpeedFight2
Jeżeli naprawiasz to na kilka lat (4/5) To mozna cos probowac robic.
Ale jezeli za niedlugo planujesz sie na cos przesiadac za rok czy dwa to osobiscie nie polecam dokladac do chinczyka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2016, 14:12 
*

Rejestracja: 12 sie 2015, 23:52
Posty: 39
Pojazd: Router 50s Sport
Taki zestaw byłby dobry do chinola ?
http://allegro.pl/cylinder-glowica-wal- ... 24449.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2016, 14:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Zestaw to zestaw. pytanie tylko: po co Ci nowy moduł? Stary jest uszkodzony?
Jako pierwsze, zajął bym się tym drganiem kierownicy, hamulcami, naprawą tylnego zawieszenia, a dopiero na końcu bawił się silnikiem. A Ty zaczynasz od [cenzura] strony. Po co Ci silnik sprawny jak się zabijesz bo całość lata jak furmanka na kocich łbach?

Prawie każdego "trupa" można ożywić. Pytanie tylko - czy warto.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 26 lut 2016, 14:29 przez robdk, łącznie zmieniany 2 razy
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2016, 14:26 
*

Rejestracja: 12 sie 2015, 23:52
Posty: 39
Pojazd: Router 50s Sport
Nie zaczynam od [cenzura] strony tylko zbieram informacje o wszystkim.
A przez co mogą być te drgania ?


Ostatnio zmieniony 26 lut 2016, 14:29 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2016, 14:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
Różnie - luzy, uszkodzone łożyska w główce ramy, teleskopy, niewyważone koła, krzywe felgi... Jest czego szukać.

robdk pisze:
Regulamin pkt.10

Sorry :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lut 2016, 23:38 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
- Bardzo osłabł jeżeli chodzi o v-max i pod górkę
Do wymiany cylinder koszt +/- 50 zł
- Złamała szpilka wydechu
Do wymiany szpilka. Pręt gwintowany koszt +/- 3 zł
- Gdy puszczę kierownica to są straszne drgania aż cała kierownica się rusza.
Do wymiany prawdopodobnie łożysko
- Wyrobiła się guma w tylnym zawieszeniu
Należy wymienić metalowo - gumową tuleję. Koszt ok. 10 zł
- Cieknie olej z przekładni (Na felgę)
Do wymiany uszczelniacz wału. Koszt do 5 zł
- Sprzęgło nie wygląda za dobrze
Można kupić używane w bdb stanie
- Rolki do wymiany bo są "kwadratowe" (Zakupiłem 4.5g)
Koszt do 20 zł
- Nie mam zielonego pojęcia co za gaźnik jest założony (Podobno zmieniany przy przerabianiu)
- Kopka nie wraca
Nasmarować mechanizm ,sprawdzić sprężynę
- Tylne szczęki są do wymiany
To też nie problem

Zasadnicze pytanie. Czy opłaca się to naprawiać?

Myślę ,że się opłaca. Zmieścić się można spokojnie w 200 zł




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 kwie 2016, 21:50 
*

Rejestracja: 12 sie 2015, 23:52
Posty: 39
Pojazd: Router 50s Sport
Bardzo dziękuje za wyczerpującą odpowiedź ;)

-- 07 kwie 2016, 22:49 --

Jeszcze jedno : Jeżeli chciałbym oddać to mechanikowi to ile maksymalne mu za to dać? Części ja kupuję i dostarczam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2016, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2014, 19:20
Posty: 346
Lokalizacja: między Bugiem a Odrą
Pojazd: Dwa kółka z silnikiem 125ccm
On Ci powie :mrgreen: . Twoje "chcieć" nie ma tu nic do gadania.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2016, 21:04 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Większość rzeczy jesteś sam bez problemu wymienić. Mechanik? Zależy na kogo trafisz. Może się to wahać w granicy 200 - 300 zł




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2016, 21:19 
**

Rejestracja: 28 sie 2014, 19:10
Posty: 298
Pojazd: Coliber Rex

Ostrzeżenia: 1
Jak można zdzierać tak z ludzi ? Ja tego nie rozumie, za zmiane cylindra na wiekszy i dostrojenie innych podzespołów do niego powinno kosztować max 150zł za robote ale to taki max. Ale niestety polskie realia są jednak inne, jeden mechanik wezmie ci 50zł drugi 350zł. (przypomne ze mowimy tu o skuterku zeby nie było ze w jakimś motocyklu)

Cylinder zmienić to nie jest żaden wyczyn, dostrojenie gaznika, napędu itp. to już niestety zabawa a niepoprawne dostosowanie np dyszy w gaźniku może doprowadzić do przegrzania a w najgorszym wypadku zatarcia nowego cylindra.

Jest to oczywiście iwyłącznie moja opinia ;)

Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2016, 19:25 
*

Rejestracja: 12 sie 2015, 23:52
Posty: 39
Pojazd: Router 50s Sport
Pojechałem do "słynnego" w naszej okolicy (Wieliczka,Myślenice,Niepołomice) mechanika.
Powiedział że w najgorszym wypadku gdy tłok, cylek itd będzie do wymiany to ok. 450zł wszystko :)
(łącznie z tymi usterkami itd)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2016, 20:48 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
450zł za samą robociznę ? Czy z częściami ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy