Dzisiaj jest 05 gru 2024, 4:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 mar 2016, 15:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
NaidiX pisze:
Super wyglądają te cyferki po bokach! :D


A dziekuje :wink:

Zeby nie bylo, moto smiga tez w warunkach jak na foto :wink:

Obrazek

W deszczu przy 2st na plusie 45km non stop czasem powyzej 100km/h raczej ze stozkiem i wydechem "nie z nierdzewki" by to nie przeszlo bez przygod. Teraz mi to lotto :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 mar 2016, 17:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2015, 13:47
Posty: 148
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Gilera Stalker Big Bore 77cc
Imię: Emil
eldo, mi to tito :mrgreen:




_________________

Gilera Stalker Big Bore 77cc™




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 9:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Duza wygoda z nierdzewnym wydechem, wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką i jak nowy bez obawy ze go rdza złapie za noc (jak np w yasuni) :< Tyrać można moto w ulewie, po kałużach itp bez obawy że gąbka zassa wode do gaźnika. Wystarczy popatrzeć na zdjęcie jak w tyłek dostaje gaźnik w taką pogode co dopiero filtr stożkowy ktory jest bardziej wysunięty :P

Obrazek

Tak czy siak, jak miałem yasuni c20/c16 i gąbkowy DL S6 o przelocie na mokrym asfalcie (deszcz odpadał definitywnie) nie było mowy. Z pokrywą napędu STR8 też trzeba było uważać bo woda w napędzie nie wskazana :wink:

Samochod to ja rozumiem ze odsniezyc trzeba czasem ale squter? :O

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 13:39 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
Polecasz te micheliny? I czy moze jest cos tanszego ale rownie dobrego. Bo troche duzo dac 200zl za jedna opone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 14:45 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
Za ta cene trudno o lepszą gume :)

sam posiadam i polecam bo są mega!

widze moto nie ma lekko i dobrze od tego jest :P
Cyferki siadły mega :)


P.s Uderz pw moze bede w stanie załatwic taka gume taniej




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 14:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Polecam w 100%, opony idealne na sucho i mokro. Na pewno nastepna (pewnie tyl) bedzie taka sama :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 21:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:36
Posty: 447
Pojazd: Kymco Vitality 2t
Heh jak sie wracało z pracy ? :D
Pogoda bardzo Cie lubi heh :D no reguluj reguluj by było git :)




_________________

Vicia na Racinguuu :P project by Michaśśś :>
ZAPRASZAM :roll:
viciaa-3-lc-max-port-project-by-michass-t413978.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 mar 2016, 22:21 
**

Rejestracja: 12 cze 2014, 18:21
Posty: 436
Pojazd: Kymco Vitality
eldo pisze:
Polecam w 100%, opony idealne na sucho i mokro. Na pewno nastepna (pewnie tyl) bedzie taka sama :wink:

w takim razie jutro sie przejade do "dilera" michelin




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 mar 2016, 19:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Bedziesz zadowolony :twisted:

A tym czasem wrocilem sprezynki medium s6 do sprzegla z naciagiem 30%. Trzeba przywrocic racingowy start po wymianie paska na oryginal piaggio.

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2016, 23:41 
*

Rejestracja: 04 lis 2012, 15:04
Posty: 29
Lokalizacja: małopolska
Pojazd:
Wpadasz może na zlot do Limanowej 10 kwietnia? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 mar 2016, 23:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Aerox2002 pisze:
Wpadasz może na zlot do Limanowej 10 kwietnia? :D


Do 10 kwietnia jesio daleko ale wątpie żebym znalazł wolny czas (praca & rodzina). Pojawie się na pewno w Bochni na rozpoczęciu (co rok jestem) bo spora frekwencja :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2016, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2009, 23:43
Posty: 227
Lokalizacja: Lwówek Ślaski
Pojazd: Apka Sr/Zip SP
a jak z powietrzem a raczej jego zasobem z tej oryginalnej puchy filtra ? już dawno myślałem zamówić taki do swojego projektu gdyż oryginalna pucha jak w każdej p/g 125 zachodzi aż za amortyzator i nie wygląda to zbytnio :/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2016, 22:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Powietrza jest wystarczajaco duzo o czym swiadczy barwa swiecy przy dyszy 100. Z tym ze z oryginalem ta puszka nie ma za wiele wspolnego :wink:

Owszem wizualnie od strony napedu wyglada normalnie bo jest w srodku wymiarowy wklad stage6 dl. Z drugiej strony nad zaplonem widac dorobione kolano pcv o sporej srednicy. Jest zespolone szczelnie z puszka pod katem 90st po to zeby nie dostala sie tam przypadkowo woda przy myciu na myjni i w celu zmniejszenia halasu. Otwor zasysajacy powietrze zostal odpowiednio powiekszony do srednicy wspomnianego kolana (srednice dobralem testowo obserwujac swiece i zmieniajac dysze glowna gaznika). Na oko jest 3x wieksza od oryginalu :wink:
Taki patent na luzie obsluguje racinga robiac w 100% uniwersalne moto!




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 mar 2016, 23:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2015, 23:09
Posty: 356
Lokalizacja: DOLNOŚLĄSKIE LUBIN
Pojazd: Fiat 126p (Żaba)
Imię: Barti
Projekt, kozak. Człowieku ile Ty masz cierpliwości do tego moto :shock: :shock:




_________________

ZNAJDZIESZ MNIE TU!
Facebook Żaba-Fiat 126p Projekt


Fiat 126p 650: 2016-Do końca świata i jeden dzień dłużej
Opel Insignia 2.0 200KM: 2023-?
Peugeot Satelis 125: 2022-?
Opel Insignia 2.0 160KM: 2019-2023
Cpi Popcorn 70: 2017-2019
Router Bassa 50: 2014-2017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2016, 1:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Dopóki służy bezawaryjnie cierpliwość jest :wink: :mrgreen:

Faktycznie jak moto nie mogło jezdzić po mokrym bo jak nie stożek wode zassał to wydech zardzewiał i jeszcze ten hałas na pół miasta... człowieka krew zalewała po co to stoi w garazu :P Teraz gdy nic nie stoi na przeszkodzie żeby odpalić i pojechać w dowolnym momencie ma to sens i się chce dalej przy tym grzebać :wink:

Tak naprawdę (odpukać) o wiekszej awarii od pękniętego ramienia sprzegła S6 MK2 nie pamietam. Upalona świeca pod pracą (do dzisiaj nie mam 100% wyjaśnienia dla czego), wysunięcie sprężyny startera i brak rozruchu :< w sumie chyba tyle swap przez 3 lata (jakieś 5,5-6k km) uzbierał awarii :mrgreen:

Odgrzebałem troche zdjęć aktualnego dolotu :wink:

z boku:

Obrazek

z przodu (pod siedzeniem) :

Obrazek

z góry :

Obrazek

jak widać "otworek" zacny :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2016, 13:01 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
Konkret :D ja chyba też będę musiał o czymś takim pomyśleć, bo z double layera hałas niemiłosierny :ups:




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2016, 13:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Przemo199809 pisze:
bo z double layera hałas niemiłosierny :ups:


niop coś o tym wiem, swapa odpaliłem na tym filterku :twisted: :mrgreen:

Puszke nalezy stopniowo rozwiercać, do momentu aż powietrza będzie tyle ile ma być. Kolano trzeba szczelnie zamontować do puszki żeby nie łapało "lewego powietrza" z jakimś syfem. Poźniej to juz same zalety... :D




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2016, 13:49 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 maja 2014, 13:24
Posty: 673
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Aprilia Sr50
a poddasz jakiś pomysł, z czego by zrobić dolot? jakaś taka gumowa rura, ale żeby była wystarczająco giętka, żeby to upchnąć gdzieś :d bo gaźnik mam nad kołem i bym poprowadził filtr gdzieś pod podłoge może :d




_________________

Zapraszam! ;)
projekt-aprilia-sr-red-black-2001-morini-by-pszemek-t414714.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2016, 14:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Tutaj jest na sztywno, przy silniku 4T jak mialem stozek wykozystalem gumowa oslone lagi chyba od MZ juz nie pamietam. Miala ze 25cm i odpowiednia srednice :wink: Groszowa sprawa a jezdzilem na tym patecie kilka lat!




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 mar 2016, 20:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Ważne też aby guma było benzyno-olejo odporna , bo w przeciwnym razie benzynka jakaś pozostała czy coś takiego , wiadomo zawsze jakaś jest możliwość, będzie stopniowo rozpuszczać gumę i gaźnik zasyfiony po 10 km :V

Po za tym dolot zacny :D Dałbym Ci żebyś mi wyregulował na seryjnej puszce , bo nie mam do tego chęci , ale za daleko mieszkasz :D




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy