Dzisiaj jest 30 sty 2025, 23:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 kwie 2016, 9:01 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
Witam posiadam skuter zumico eos 2 t 2008r mam problem po deszczu ciezko pali na 6 kopa? odpali przerywa z 2 sec i gaśnie i już nie odpala po 5 minutach znowu cala sytłacja po wyżej sie powtarza... dodam ze podaje mu paliwo i iskra też jest może ktoś też tak miał


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 10 kwie 2016, 10:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Prawdopodobne przebicie na przewodzie WN.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2016, 10:42 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Może to być przebicie i bardzo często występuje na fajce :) Kolega w Peugeocie owinął fajkę reklamówką na próbę i było ok




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2016, 13:19 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Filtr powierza czasami nie dostaje wody?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2016, 17:31 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
dzieki zmieniłem fajke i swiece i skuterek iożyl mogl by mi ktos podpowiedziec jak ruszyc tego kloca zeby mial lepsze przyspieszenie bo teraz to stare dziadki mnie bíorą na starcie jedzie 55 a chcialbym chociaz z 70 jechal i z tym przyspieszeniem co zrobic odrazu powiem ze jestem zielony co do skuterow blokad bede wdzieczny za pomoc bardziej doswiadczonych




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 kwie 2016, 22:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Podstawową blokadą jest blokada na tulejce w przekładni. Musiałbyś odkręcić dekiel (lewa strona tam co jest kopka). Odkręcając ok. 10 śrub po zdjęciu dekla po prawej stronie ukaże ci się sprzęgło wraz z dzwonem, a po lewej przeciwtalerz z wariatorem. Wszystko jest ze sobą połączone paskiem. Po lewej stronie (wariator) pasek leży na takiej okrągłej tulejce, na tej tulejce powinneś mieć założony taki pierścień zgrubiający ją, a na niej położony pasek. Ogranicza on prędkość maksymalną, jak i przyśpieszenie. Lepiej daj to zrobić jakiemuś koledze/znajomemu. Żeby to odkręcić potrzeba klucza pneumatycznego lub po prostu czymś zablokować. Możesz mieć do tego wiele innych blokad :) Ale ta jest główna




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2016, 16:06 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
nie no wiem co to wariator dzwon sprzegła i gdzie mam kopek miałem znajomych co rozkrecali przy mnie takie pierdziawki a moduł gaznik co mi da dobre przyspieszenie? na v max mi nie zalezy chce ruszyc szybciej te 100kg plastiku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2016, 19:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 gru 2013, 18:04
Posty: 672
Lokalizacja: c:/windows
Pojazd: Macal MM 50 (Mina Hor AC)
rafaello eos, jak nie wiesz
Cytuj:
co to wariator dzwon sprzegła i gdzie mam kopek
to lepiej daj to jakiemuś serwisowi czy mechanikowi do odblokowania :wink:




_________________

Obrazek
Cytuj:
Nigdy nie polemizuj z idiotą – najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 kwie 2016, 20:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
kacper791
Cytuj:
nie no wiem co to wariator dzwon sprzegła i gdzie mam kopek miałem znajomych co rozkrecali przy mnie takie pierdziawki

Ja tam widzę całkiem coś innego... Nie wyrywaj z kontekstu czyjejś wypowiedzi i nie rób z ludzi głupców.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 kwie 2016, 18:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Najlepiej przeczytaj jakiś artykuł o blokadach i będziesz wszystko wiedział.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2016, 18:51 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
A POWIEDZCIE MI JESZCZE CZEMU SKUTER PO PRZEJECHANIU OK 5 km zaczyna mulic i na.postoju smierdzi z tlumika jakby plastikiem.. Kolejne moje pytanie .to moja seryjna dysza to 68 na jaka zwiekszyc zeby dostawal wiecej paliwa a i co .do dozownika nie daje mi oleju do gaziora odpalilem odlaczylem wezyk i nawet kropelka nie kapnela




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 kwie 2016, 21:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Jeśli masz serię i nie zamierzasz nic zmieniać, to dyszę zostaw. Jest to zaprojektowane tak ,żeby nie dostawał ani za dużo paliwa ani za mało. W dozowniku jest chyba coś w stylu pomki (potrzeba do tego zasilania) jeśli coś źle mówię, niech mnie ktoś poprawi. Wiadomo trochę siły powinien stracić ,bo to powietrzak. W jakim stopniu go ''muli''?

Czyli to oznacza ,że jeździsz bez oleju? Bo z tego co rozumiem nie robisz mieszanki w baku, a dozownik nie podaje oleju do gaźnika.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 5:00 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
nie no z olejem bo kupilem go 2 lata stal u dziadka w garazu i nie chcial odpalic wiec pomyslalem ze gaznik i filtr powietrza od razu do czyszczenia leje mu do baku olej jak na razie zastanawiam sie czy wogole nie kozystac z tego dozownika

-- 15 kwie 2016, 6:00 --

muli dopiero po rozgrzaniu zbiera sie o wiele wolniej i ten smrud z .rury dodam ze kupilem go bez wiatraka i oslony bo byly .polamane i stopione




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 18:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Cytuj:
W dozowniku jest chyba coś w stylu pomki (potrzeba do tego zasilania) jeśli coś źle mówię, niech mnie ktoś poprawi.
Z tym jest różnie, ale ja mam elektryczną chyba.

MUSISZ kupić wentylator i pokrywę bo silnik ci się przegrzewa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 18:35 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Silnik i napęd się przegrzewa jeśli to wersja AC. Zarówno na rotorze jak i wariatorze musi być wentylator jak i sama osłona cylindra.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 19:30 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
Dzis zakupilem wentylator i oslone jutro dam znac czy jest poprawa a i dzis podkrecilem linke od dozownika i dostaje oleju.... Ale przy kreceniu tak mnie pierdo....prad od fajki ze slabo az mi sie zrobilo fuck jutro dam .znac jak z tym przegzewaniem i smierdzeniem jest

-- 15 kwie 2016, 20:30 --





Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Chłodzenie MUSISZ mieć ,bo zagrzejesz silnik :D Na seryjnym wydechu w moim skuterku po każdej jeździe śmierdziało spalenizną, nie wiem od czego to.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 19:44 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
I CO ZROBILES ZEBY NIE SMIERDZIALO




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 kwie 2016, 20:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Nic nie zrobiłem, nie wiem od czego tak śmierdziało. Zmieniłem wydech przestało,ale zagrzany 2t to piękny zapach :lol: Mój kolega ma keeway hurricane seryjny też mu z wydechu śmierdzi po rozgrzaniu.




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 kwie 2016, 8:11 
*

Rejestracja: 10 kwie 2016, 8:51
Posty: 20
Pojazd: zumico eos 2 t
Witam zmienilem i jest dobrze juz tak nie smierdzi tylko jest maly problem skuter wczesniej lecial 55 a teraz dojdzie do 45 i chamuje mi silnik o co chozi czyzbym zatarl cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy