Dzisiaj jest 30 sty 2025, 19:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 kwie 2016, 12:20 
*

Rejestracja: 03 gru 2015, 16:39
Posty: 78
Pojazd: skuter
Skuter ruszy pojedzie normalnie ale po 1km nie chce się wkręcić na wyższe obroty i strzela z wydechu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 22 kwie 2016, 12:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Za bogata mieszanka. Wymień dysze na mniejszą, możesz też podesłać filmik jak to działa bo nie wiadomo co robić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 kwie 2016, 15:59 
*

Rejestracja: 03 gru 2015, 16:39
Posty: 78
Pojazd: skuter
Mieszanka raczej nie bo swieca jest czysta skuter wcześniej nie wchodził na obroty i gasl dlatego ze była na odwrót założona uszczelka pod cylindrem i łapał lewe powietrze i został wymieniony modul po wymianie modułu i poprawieniu tej uszczelki skuter normalnie się wkrecał przejechałem ze 2 km później jak chciałem mu dać troszkę więcej gazu to strzelał z wydechu i nie chciał jechać więcej niż 30.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2016, 8:40 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Jedzie tak jak tutaj ? :https://www.youtube.com/watch?v=JorKHdBSpcs




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2016, 10:15 
*

Rejestracja: 03 gru 2015, 16:39
Posty: 78
Pojazd: skuter
U niego jak się przekręciło manetki to nic a w moim jak przekręcisz manetke powyżej 30 to strzela z wydechu i burczy tak jak by go coś zapychalo bo przez 1km 2m pojedzie normalnie tylko puzniej go tak przytłacza ze strzela z wydechu i juz nie wejdzie na wyższe obroty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2016, 15:28 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Strzela z wydechu, bo nie spala mieszanki paliwo-powietrze. Z przyczyn, które temu sprzyjają to najczęściej:
-zbyt bogata mieszanka (świeca czysta ale jaki jej kolor?)
-prześwity na zaworze membranowym (objawia się to dodatkowo cofaniem paliwa do filtra powietrza)
-nieprawidłowa mapa zapłonu (w Twoim przypadku to może być przyczyną, bo zmieniałeś moduł CDI).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2016, 16:26 
*

Rejestracja: 03 gru 2015, 16:39
Posty: 78
Pojazd: skuter
Swieca jest czysta nawet była wymieniana i dalej to samo jest a ta mapa zapłonu to co jest?

-- 23 kwie 2016, 16:26 --

Ale przed zmianą modułu też strzelał z wydechu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 kwie 2016, 17:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Zrób zdjęcia świecy. Bo dalej nie wiem jaki ma kolor.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2016, 8:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
zmotoryzowany pisze:
Swieca jest czysta nawet była wymieniana i dalej to samo jest a ta mapa zapłonu to co jest?

-- 23 kwie 2016, 16:26 --

Ale przed zmianą modułu też strzelał z wydechu.





Najprościej tłumacząc jest to cykl, w którym ma się pojawić iskra. Założyłeś niewłaściwy moduł CDI i paliwo detonuje w tłumiku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2016, 8:32 
*

Rejestracja: 03 gru 2015, 16:39
Posty: 78
Pojazd: skuter
Nie bo wczesnej był stary moduł i tak samo strzelał a moduł był orginalnalny niezmieniany.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2016, 9:18 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Co z kolorem elektrod świecy zapłonowej? Podeślij z łaski swojej choć jedno zdjęcie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2016, 10:02 
*

Rejestracja: 03 gru 2015, 16:39
Posty: 78
Pojazd: skuter
W poniedziałek podeślę zdjęcie świecy bo stoi na razie u kolegi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2016, 10:37 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jeżeli kolega coś przy tym robi i odpala silnik na chwile to raczej kolor elektrod świecy zapłonowej będzie "przekłamany". Może pamiętasz jak wyglądała swieca, kiedy sam sprawdzałeś? Bo dla mnie
Cytuj:
Swieca jest czysta nawet była wymieniana i dalej to samo jest
to taka wyjęta z opakowania, która nie ma nalotów, a świeca ma mieć "brud", który powstaje w procesie spalania paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2016, 10:50 
*

Rejestracja: 03 gru 2015, 16:39
Posty: 78
Pojazd: skuter
Sprawdzalismy my ją w czwartek i była lekko czarna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 kwie 2016, 12:16 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zależy gdzie jest lekko czarna. Nie obraź się ale zalewasz skuter. Robicie coś metodą prób i błędów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2016, 16:19 
*

Rejestracja: 03 gru 2015, 16:39
Posty: 78
Pojazd: skuter
Nie zalewam skutera bo sruba od mieszanki jest za kręcone na max tak to ruszy jak jest ustawione inaczej to nie ruszy a filtr powietrza był całkowicie wyciągnięty i dalej to samo się działo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2016, 16:43 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Skoro świeca jest czarna to znaczy, ze za dużo paliwa dostaje. Nie kręć śrubą od regulacji od razu o cały obrót czy pół ale o ćwiartkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2016, 17:07 
*

Rejestracja: 03 gru 2015, 16:39
Posty: 78
Pojazd: skuter
To tak próbowaliśmy z mechanikiem ale to nic nie dało a swieca jet tylko lekko czarna.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 kwie 2016, 18:55 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Kolor elektrod tak szybko się nie zmieni, trzeba przejechać przynajmniej kilka kilometrów. Na bank jest tam coś "sknocone", bo na wkręconej do oporu śrubce mieszanki każdy silnik zgaśnie po odkręceniu manetki. Te strzały z wydechu są spowodowane wyplutym paliwem do tłumika. Albo masz zajebiste "przeciągi" lewego powietrza. Śruba wkręcona na max to max dawka paliwa, czyli zalewasz silnik. Zmierz kompresję i sprawdź, czy nie ma wycieków na uszczelniaczach wału korbowego. Co jeszcze mi przychodzi na myśl to przedmuchy na uszczelkach pod cylkiem lub głowica ale wracamy do punktu pomiaru kompresji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2016, 16:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Cytuj:
Śruba wkręcona na max to max dawka paliwa,
W moim gaźniku jest odwrotnie, a więc u niego jest tak samo. Też mnie to zdziwiło, chociaż po chińczykach można się wszystkiego spodziewać :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy