Dzisiaj jest 23 lut 2025, 7:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2016, 19:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
W moim gaźniku jest odwrotnie, a więc u niego jest tak samo. Też mnie to zdziwiło, chociaż po chińczykach można się wszystkiego spodziewać :P

Mógłbym prosić o jakiś namiar do tego gaźnika? W sensie mechanicznej budowy, a nie jego oferty sprzedaży. Byłbym wdzięczny.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 kwie 2016, 15:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Dokładnie taka sama budowa jak str.33, rys 6.8. Oczywiście wolnych obrotów. Ja mam gaźnik taki jak w opisie, czyli 21mm z Wilmatu. EDIT : Zapomniałem podać link xD http://seven-fifty.info/manuale/Gazniki%20Motocyklowe%20regulacja%20i%20naprawa%20Dmowski.pdf Tak poza tym to jest świetnie wytłumaczone skąd się biorą "strzały w tłumik" str.36




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy