Dzisiaj jest 28 lis 2024, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2016, 18:28 
*

Rejestracja: 30 mar 2016, 1:11
Posty: 22
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd: Yamaha Aerox 70
[quote][/quote]jak w temacie malossi sport 70 czy Dr evo, potrzebuję szybko waszej odpowiedzi. :) , słyszałem ze asso najlepsze, czy malossi jest mocniejszy od dr evo. Jaki cylek ma lepszy tlok. ?


Ostatnio zmieniony 03 maja 2016, 12:53 przez Stage_6, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 maja 2016, 19:42 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Malossi będzie lepiej wykonany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2016, 19:48 
*

Rejestracja: 30 mar 2016, 1:11
Posty: 22
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd: Yamaha Aerox 70
Czytając wszystkie posty, dużo ludzi pisze ze malossi nie to samo co kiedyś, ze tłoki vertex są juz do dupy i cylki się zacierają, wszyscy piszą ze dr evo bo ma najlepszy tlok asso, i jest dużo wytrzymawszy, niech ktos jeszcze się wypowie. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2016, 8:26 
***

Rejestracja: 22 mar 2014, 19:43
Posty: 1042
Pojazd: Yamaha Slider
Nigdy nie miałem do czynienia z Malossi Sportem 70,ale sam mam Dr.Evo 70 . Cylinder jak i tłok bardzo dobrze wykonane,osiągi również super. Podczas docierania latałem nawet na kole,nie oszczędzałem go zbytnio,jedynie robiłem postoje żeby ostygł i po 1000 km gdy ściągnąłem cylinder,był jak nowy,tak samo tłok i głowica,także serdecznie polecam :)




_________________

Yamaha Slider Stunt Full Sport 70
Cylinder:Dr.Evo 70
Wydech: Leovince ZX
Wariator:Stage6 Sport Pro
Sprzęgło:Stage6 Sport Pro
Gaźnik: Dellorto 19
Dzwon:Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2016, 13:58 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Ja jeszcze nie trafiłem na negatywne opinie co do malossiego jedynie jakieś plotki osób, które go nie miały. Ja od początku latam na malossi sporcie już ponad 4k zrobione i jeszcze nigdy mnie nie zawiódł z tym, że ja go porządnie docierałem może dlatego że to jest mój pierwszy skuter i wraz z docieraniem zwiększały się moje umiejętności i coraz bardziej zaczynałem korzystać z jego mocy. Po 1000km praktycznie cały czas go cisne na full manetce spalanie w granicach 4,3l/100 a gładź w stanie idealnym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2016, 21:15 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
malossi to dobry cylinder mam już drugi , tylko trzeba uważać na tłok,pierścienie po około 10 tyś km warto wymienić ,coś po tym czasie lubi pęknąć , malossi ma swoje tłoki , kupiłem na wymianę tlok vertexa do malossi i jest zupełnie innaczej zbudowany niż ten z zestawu ,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2016, 21:55 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Ja będę wymieniać co 5k. Teraz już raz zmieniłem po 3k km bo robiłem ogólny remont.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2016, 22:17 
*

Rejestracja: 30 mar 2016, 1:11
Posty: 22
Lokalizacja: Pomorskie
Pojazd: Yamaha Aerox 70
4MaticPL ,powiedz mi jak go docierałeś, bo tez chce porządnie dotrzeć . :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2016, 17:17 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
a więc tak. Zaraz po założeniu cylindra dałem mu pochodzić tak z 10minut trochę go wkręcałem czasami. Potem go ostudziłem i pojechałem zrobić pierwsze kółko kontrolne jakieś 5km po czym znowu odstawiłem żeby ostygł. Następnego dnia zrobiłem jakieś 20 - 30km jadąc koło 20km/h i robiłem przerwy co jakieś 5km na parę minutek. I taką prędkością jeździłem pierwsze 50km potem zwiększyłem prędkość do 30km/h i do 100km przebiegu utrzymywałem tą prędkość falując miedzy 20 a 30km/h.

Po pierwszej setce zacząłem jeździć tak 40km/h i czasami robiłem przyspieszenia do 60km/h ale nie full maneta tylko tak 2/4 czasami 3/4. Po 200km już normalnie 50km/h jeździłem, dawałem mu czasami odpocząć i robiłem trochę dłuższe przyspieszenia tak do 60-70. I tak jeździłem sobie do 500km robiąc to coraz dłuższe przyspieszenia.
Potem już możesz niby normalnie użytkować skuter. Jakieś małe wyścigi spod świateł itd ale to już zależy od Ciebie bo teoretycznie dociera się przez 1000km i najważniejsze nie jeździj we 2 podczas docierania.

Ważne żeby za wysoko go nie wkręcać przez pierwsze 500km ja docierałem go na rolkach 8g żeby aż tak się nie kręcił.

Są różne sposoby docierania i każdy ma trochę indywidualną technikę. Ciężko jest ten cylinder zajechać nawet jak ktoś go pałuje po przejechaniu 50km. Wydaje mi się, że pierwsze 100km jest najważniejsze.


Wydaje mi się że tak go docierałem ale nie jestem do końca pewnie. Robiłem to bardziej automatycznie i czułem po prostu kiedy przygazować a kiedy dać mu odpocząć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy