Dzisiaj jest 02 maja 2024, 23:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sty 2016, 18:19 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
A mój gaźnik to zalicza się do tych lepszych czy gorszych ?

Dodaje jego zdjęcie:

Obrazek


Mam go od nowości w skuterze, skuter ma najechane 6 tyś km. Od nowości miałem w filtrze powietrza trochę benzyny z olejem i przez to muszę prać filtr o wiele częściej, nawet gdy nie ma na nim jeszcze kurzu. Da się coś z tym zrobić ?

Propo gaźnika to oprócz tego cieknięcia do filtra to sprawował się mi dobrze, skuter zawsze palił idealnie. Niestety, ale zauważyłem że w minionym sezonie gdy skuter postał na wietrze lub w wilgotne wieczory (tzn bez deszczu, ale z rosą) to skuter miał ciężko odpalić. Musiałem go dłużej odpalać. Chciałbym na wiosnę te problemy wyeliminować gdyż w maju/ czerwcu planuje nim jeździć do szkoły.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 sty 2016, 14:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Gaźnik wygląda mi na Mikuni (nie jestem pewien), więc wykonany jak należy. Z tą benzyna we filtrze powietrza jest zawsze problem, minimalnie będzie się pojawiać. Jeżeli nic nie robiłeś z gaźnikiem od nowości to możesz mieć zwiększoną dawkę paliwa na okres docierania (fabrycznie). Po takim przebiegu powinieneś go wyczyścić kilka razy, a przy okazji zobaczyć jaką ma średnicę gardzieli i średnicę dyszy głównej, przy okazji wyregulowałbyś. Co do trudności z odpalaniem w wilgotne dni to norma, para wodna kondensuje się na elektryce i robi przebicie (najczęściej na przewodzie WN). Możesz to łatwo sprawdzić, na przykład spryskując wodą okolice przewodu i fajki spryskiwaczem do mycia szyb (napełniony kranówką oczywiście), na uruchomionym silniku w ciemnym pomieszczeniu lub nocą. Powinny pojawić się przebicia na przewodzie wysokiego napięcia lub fajce. Jeżeli to występuje u Ciebie to warto kupić nowy przewód i fajkę hermetyczną, osobiście polecam markę NGK. Mają dobrą izolację i jazda nawet w trakcie ulewy nie zatrzymała mi pracy silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2016, 0:21 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
No nie jest to Mikuni a japoński TK montowany w nowych chińskich skuterach. Sam mam taki i jest to 19mm.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 22:53 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
No tak zgadza się, na allegro takie po 130 zł chodzą :O czyli jakość chyba nie jest najgorsza. Dzięki Wam Panowie za rady :D a w szczególności Guammie, już na allegro w ciemno zamówiłem fajkę i przewód (WN) NGK, zrobi się trochę cieplej to wezmę się na poważnie za skuter, kupię drugie filtry, drugą świecę, wyczyszczę gaźnik a przedewszystkim planuję usunąć recylkulator spalin (czy tam zawirowywacz jak zwał tak zwał), bo widzę nie raz, że jak wrócę skuterem z jakiejś dłuższej drogi i jest rozgrzany to po z gaszeniu skutera z tłumika wydobywa się dużo dymu, jak skuter odpalę ponownie, przegazuje i zgaszę to już dym nie leci. :cool:

-- 14 maja 2016, 23:53 --

Skuter był u mechanika, który na moje oko wydaje się kumaty i powiedział, że cieknący olej do filtra to wina pompki oleju i należy ją wymienić, sama pompka kosztuje koło 40 zł, lecz muszę za nią poczekać. Kazałem rozebrać gaźnik i przeczyścić, jak się okazało po 7500 tysiąca km czyli od nowości gaźnik był czyściutki i nie było czego czyścić (tutaj wychodzi moja profilaktyka częstszej zmiany filtrów paliwa :D )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2016, 8:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
O filtr powietrza też dbaj, bo to kluczowy element. Co do ślepej kiszki to powinna być obcięta na równo z kolankiem, a pozostały po niej pokaźny otwór najłatwiej zaspawać gazowo (tlen-acetylen).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy