Dzisiaj jest 06 lut 2025, 19:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 maja 2016, 14:58 
*

Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:16
Posty: 21
Pojazd: Haotian THUNDER 50
Czy muszę wymieniać cylinder wraz z tłokiem i zaworami?
Zdjęcia:
https://drive.google.com/open?id=0B1cNjaKGerd6RVh6Y3YzbWpVajg


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 maja 2016, 15:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 16:05
Posty: 583
Lokalizacja: Poddębice
Pojazd: Aprilia sr factory
Cylinder wygląda dobrze, tłok do wymiany, głowicy nie da się ocenić po zdjęciach.




_________________

Mój projekt hamownia http://forum.mieloch.pl/motorynka-simron-70cc-zielony-szatan-pomiar-hamownia-10-koni-t415495.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2016, 15:29 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Cześć

Tłok kwalifikuje się już do wymiany. Cylinder może zostać. Zaworów po zdjęciu niestety już nie ocenimy. To ,że jest na nich nagar nic nie znaczy. Musisz sprawdzić ich szczelność.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2016, 15:44 
*

Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:16
Posty: 21
Pojazd: Haotian THUNDER 50
Wlałem benzyny do komór i zawory nie przeciekały.


Ostatnio zmieniony 15 maja 2016, 15:48 przez DominoP, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2016, 15:46 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
To bym ją zostawił. W zasadzie nawet jak głowica padnie to demontaż jej jest bardzo prosty...W zasadzie trzeba zdemontować pokrywę zaworów ,klawiaturę ,wałek...i to tyle.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2016, 15:49 
*

Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:16
Posty: 21
Pojazd: Haotian THUNDER 50
A czy wymiana samego tłoka coś zmieni?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2016, 15:50 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Minimalnie poprawi się kompresja, wyeliminujesz ryzyko zatarcia gładzi cylindra




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2016, 19:06 
*

Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:16
Posty: 21
Pojazd: Haotian THUNDER 50
Tak żebym już nie zakładał osobnych tematów. Dla jasności silnik to 139qmb. Czy ustawienie koła zębatego na pompie oleju ma znaczenie, chodzi o to czy jak ją wyjąłem to mogę sobie kręcić wałkiem pompy bez obaw? I co to znaczy "Wsuwamy łańcuszek rozrządu na r16;trybr17;" z tego poradnika:http://skuterypolnoc.ubf.pl/readarticle.php?article_id=45?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2016, 22:05 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Najlepiej jest wszystko składać w takiej kolejności jak się rozłożyło. Z racji ,że wał napędza pompę koło zębate nie ma tutaj większego znaczenia. Co do samego łańcuszka chodzi o to ,aby przed dobiciem karterów nie zapomnieć włożyć na niego łańcuszka (po złożeniu nie bylibyśmy w stanie). Trzeba również pamiętać ,aby założyć go później umiejętnie na koło zębate.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 18:44 
*

Rejestracja: 19 kwie 2016, 18:16
Posty: 21
Pojazd: Haotian THUNDER 50
Jeszcze jedno pytanie :). Ile to jest 80% obrotów w 139qmb, buduję obrotomierz elektroniczny (przyda się do docierania) i zastanawiam się czy skala do 9999RPM będzie wystarczająca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy