Dzisiaj jest 26 lis 2024, 5:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2016, 20:04 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
Witam

Ostatnio zmienilem zawor membranowy na taki
http://allegro.pl/zawor-membranowy-skut ... 79701.html
+
krociec ssacy
http://allegro.pl/show_item.php?item=6040836420
+
uszczelka pod glowice
http://allegro.pl/show_item.php?item=5077629547


i mam wrazenie ze teraz skuter gorzej chodzi .. nie ma tego kopa co wczesniej
ps
czyscilem tez filtr powietrza i gabke i ja ladnie w srodku umiescilem

Po zlozeniu musialem usunac zwezke z filtra bo z nia gorzej chodzil ( wczesniej musiala byc) i teraz jest bez tej gumu wlot powietrza
z gorki smiga ale pod gorke gorzej jest teraz
Mozliwe ze przez nieco grubsza uszczelke spadla moc? i czy przez krociec 21 mm mogloo sie cos zmienic na gorsze?


Ostatnio zmieniony 14 maja 2016, 17:28 przez adrjian, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 maja 2016, 22:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
adrjian pisze:
Mozliwe ze przez nieco grubsza uszczelke spadla moc? i czy przez krociec 21 mm mogloo sie cos zmienic na gorsze?


Chyba logiczne, że grubsza uszczelka ma wpływ na moc.
Co do króćca, kwestia regulacji jeśli miałeś mniejszy. Przede wszystkim odstaw internet i idź do warsztatu. Kwestia regulacji i po problemie.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 9:08 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
nie wiem czy serio czy dla jaj z ta uszczelka piszesz? wczesniej mialem aluminiowa taka cienka

Dlaczego teraz dziala ok bez tej gumy na wlocie filtra? wczesniej musial byc zwezka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 10:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
To może zamiast pisać bezsensowne posty poczytaj trochę o silnikach i ich budowie?
Podpowiem Ci tyle, że grubsza uszczelka zwiększa objętość komory spalania.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 11:10 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
nie mozesz poprostu napisac czy ten krociec mogl cos zmienic na gorsze / wczesniej mialem nie szczelny przy tej gumie
https://goo.gl/photos/jyrxzEQArXqAdiB78

co do uszcelki to ok ale czy to na tyle duzo zmienia? ten np +1 mm grubosci ? wkoncu niby uszcelka sie zgniata ..
zle zrobilem zakladajac taka uszcelke??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 14:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2008, 20:57
Posty: 673
Lokalizacja: Mogilno
Pojazd: Area 51/Zip SP/EXC530
Ziomuś jak pisałem w pierwszym poście, wyreguluj i zapomnij o problemie. A nie drążysz temat...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 17:27 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
jedyne co moge teraz wyregulowac to dawke powietrza na filtrze bo nic innego nie pomaga narazie



narazie nic nie zrobie bo pogada zla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2016, 17:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 paź 2013, 13:48
Posty: 377
Pojazd: piaggio typhoon
Skoro miales dziurawy kruciec to bral lewe powietrze i tak byl wyregulowany. Zmieniajac krociec na szczelny zmniejszyla sie ilosc powietrza ktore dostawal, bylo go za malo do starych ustawien, dlatego pomoglo zdjecie zwezki. Sprawdz kolor swiecy i regulacja.




_________________

Chcesz wiedzieć czym jeżdże?

https://www.facebook.com/typhoon.il/?fref=ts




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 17:15 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
witam
wyregulowalem gaznik i dalej skuter nie ma tej mocy co wczesniej np przed wymiana jechalem 70 km/h pod gorke a teraz 60 km/h jade , nie ma tez tego kopa co wczesniej

zrobilem zdjecie jak wyglada ta uszczelka bo mam plan to zmienic na stara lub sprobowac bez uszczelki

https://plus.google.com/u/0/photos/1121 ... 3593475825

chyba za gruba jest ;/

ona podobno ma 1,2 mm - tak jest w rachunku

a tu link do temetu gdzie mam wideo jak skuter jechal wczesniej
piaggio-zip-ii-70cm-kontynuacja-starego-watku-t417061.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
A nie możesz wziąć starej uszczelki, jak masz większy cylinder to przeszlifuj żeby pasowała do głowicy i to tyle. Papierowa uszczelka pod głowicę to chyba nie za dobry pomysł xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 17:23 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
mam stara alu od 70 ale chcialem dac nowa i dalem ... obecnie jest alu tylko z papierem takim




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 17:26 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Kombinujesz jak koń pod górę.Doszczelniłeś system więc teraz tylko porządna regulacja gaźnika i tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 17:33 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
wyregulowalem gaznik i nic nie dalo co mam niby jeszce zrobic?

pali od kopa. lekko spada z obrotow.trzyma ladnie niskie

jesli juz nie o ten start to jade po prostej jade. zaraz gorka sie robi . mam 80km /h zaraz 70/60 i mnijej gdzie wczesniej 70+ jedzie teraz jak 50ka




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 17:34 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
adrjian pisze:
lekko spada z obrotow.trzyma ladnie niskie
Nic nie wyregulowałeś i daj to sobie powiedziec. Kolor świecy duzo ci powie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 17:36 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
ddobra

przejade kawalek i SPRAWDZEEE

***

NAPIESZE DO POL GODZINY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 18:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To przejedź się nie po bułki do pobliskiego sklepu tylko zrób trochę kilosów na dużym obciążeniu silnika (czyli dając w palnik). Gaźnika nie wyregulujesz na stopkach, tak się reguluje wolne obroty, kiedy się wyłączy ssanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 19:23 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
tak swieca wyglada po wykreceniu po jezdzie prawie ciagle na full manetce :

https://plus.google.com/u/0/photos/1121 ... 1433328785

mam mieszanke 100ml/4.5l paliwa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2016, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2015, 10:28
Posty: 283
Lokalizacja: Protowo (Warmińsko-Mazurskie)
Pojazd: Rower z silnikiem 66cc
Imię: Jacek
Podłączam się do pytania, czy to jest prawidłowy kolor świecy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2016, 16:46 
**

Rejestracja: 18 wrz 2014, 21:13
Posty: 351
Pojazd: Gilera Runner LC 2002
wg tego
http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark ... talog.html

obstawiam ze moja swieca ma ok kolor
tyle ze srubka od regulacji mieszanki jest wkrecona na max a wczesniej tak nie bylo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2016, 16:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Troszkę jasnawa ale jak nie wpada w rudy kolor to zostaw jak jest. Na zdjęciach wychodzą przekłamania kolorów od lampy błyskowej, więc ten kolor może w rzeczywistości jest ciemniejszy. Niektórzy celowo ustawiają na rudy, bo osiągają maxymalną dynamikę silnika. Wg mnie nie jest to dobre, bo jazda na ubogiej mieszance ma wpływ na smarowanie łożysk wału, igiełkowego korbowodu, igiełkowego sworznia tłoka i samego cylindra. Sam tak kiedyś jeździłem przez jakiś czas.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy