Witam Temat już kilka razy wertowany pewnie, znalazłem dużo ich, ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Więc jeżeli ktoś robił w Elyseo/Speedzie taką podmiankę, to chętnie się owiem co i jak. Więc tak, mam okazje zakupu Elyseo, który ma na tyle hamulec na bęben. Ogólnie nie przeszkadza mi to, taki hamulec też sobie radzi, ale gdyby się okazało że nie jest to ani skomplikowana czynność, ani nie wiąże się z wymianą kartera, lub nie daj Bóg silnika, to taką operację przeprowadzę. No i pierwsza rzecz, mam problem z ustaleniem czy karter jest wspólny dla wersji z bębnem jak i na tarcze. Z tego co wyłuskałem na przeróżnych zdjęciach, to są tylko bolce/trzpienie do mocowania szczęk do bębna. Ale wydaje mi się też że do wersji z bębnem jest nad szczękami kołnierz, który by przeszkadzał trochę. No i podstawowe pytanie, czy da się założyć tarczę bez przeróbek kartera, typu cięcia go? Bo wiemy jak to się może skończyć. I druga sprawa, czy wał koła się nie różni dla obu wersji? Wiem że trzeba kupić drugą felgę, piastę z tarczą, zacisk, manetkę itd, ale chodzi mi o ogół, czy da się to zrobić na zasadzie zdejmuje stare, zakładam nowe?
|