Dzisiaj jest 06 lut 2025, 23:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2016, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2016, 19:25
Posty: 13
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd: Gilera Runner SP50
Witam
Temat już kilka razy wertowany pewnie, znalazłem dużo ich, ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Więc jeżeli ktoś robił w Elyseo/Speedzie taką podmiankę, to chętnie się owiem co i jak.
Więc tak, mam okazje zakupu Elyseo, który ma na tyle hamulec na bęben. Ogólnie nie przeszkadza mi to, taki hamulec też sobie radzi, ale gdyby się okazało że nie jest to ani skomplikowana czynność, ani nie wiąże się z wymianą kartera, lub nie daj Bóg silnika, to taką operację przeprowadzę. No i pierwsza rzecz, mam problem z ustaleniem czy karter jest wspólny dla wersji z bębnem jak i na tarcze. Z tego co wyłuskałem na przeróżnych zdjęciach, to są tylko bolce/trzpienie do mocowania szczęk do bębna. Ale wydaje mi się też że do wersji z bębnem jest nad szczękami kołnierz, który by przeszkadzał trochę. No i podstawowe pytanie, czy da się założyć tarczę bez przeróbek kartera, typu cięcia go? Bo wiemy jak to się może skończyć. I druga sprawa, czy wał koła się nie różni dla obu wersji? Wiem że trzeba kupić drugą felgę, piastę z tarczą, zacisk, manetkę itd, ale chodzi mi o ogół, czy da się to zrobić na zasadzie zdejmuje stare, zakładam nowe?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy