Widzę, że 180 odsłon wątku, a nikt nie raczył odpowiedzieć..
pozwole sobie skopiować z wątku
' Następnie bawimy się cudnymi śrubeczkami.
Śrubkę od ustawienia przepustnicy ustawiamy tak alby silnik miał lekko wyższe obroty niż byśmy chcieli mieć na postoju (aby mieć pole manewru dla nie równo pracującego silnika).
Następnie śrubką od składu mieszanki (powietrza) standardowo wkręcamy do oporu i wykręcamy np. co pół po czym dodajemy lekko gazu i sprawdzamy jak pracuje silnik,dążymy do tego alby silnik miał jak najwyższe obroty na postoju zmieniają tylko ustawienia śruby od składu mieszanki.
Po tym wszystkim ustawiamy wymarzone obroty za pomocą śruby ;położenia przepustnicy. "
" Najlepiej żeby świeca miała kolor kawy z mlekiem,jest to prawidłowy wygląd świecy zapłonowej i do takiej dążymy."
" Oczywiście silnik ma być nagrzany "