Dzisiaj jest 18 sty 2025, 13:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 maja 2016, 17:21 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Z mojego doświadczenia to zostawianie całkiem nowego zestawu na wolnych obrotach "by się rozgrzał" na więcej, niż pięć minut to jeden wielki syf. To się kwalifikuje pod docieranie na wolnych obrotach (czyli przedmuchy poniżej pierścieni). No chyba, że mamy temperatury ujemne. Grubek Nie patrz na prędkość tylko na obroty i przy dzisiejszych upałach na temperaturę samego cylka.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 maja 2016, 17:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
A można jakąś radę jak się zachować po wsadzeniu NOWEGO cylindra? Mam po prostu odpalić, dać mu się rozgrzać przez 2 minuty i po prostu jechać? O temperaturze cylindra wiem ,żeby nie przegrzać nowego zestawu

I ogólnie w czasie docierania np. rano dać mu się też lekko rozgrzać przez minute i jechać spokojnie




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2016, 18:01 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Grubek pisze:
No chyba jak cylinder nowy to skuter powinien pochodzić z 10minut i ostygnąć.
Pytanie tylko ,po co to robic na gaxniku 16? jak mozna spokojnie to zrobic na 19 .Widzę że jesteś z tych tunerów niecierpliwych co nabijają kasę sklepom. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 maja 2016, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
n0ooRt pisze:
Grubek pisze:
No chyba jak cylinder nowy to skuter powinien pochodzić z 10minut i ostygnąć.
Pytanie tylko ,po co to robic na gaxniku 16? jak mozna spokojnie to zrobic na 19 .Widzę że jesteś z tych tunerów niecierpliwych co nabijają kasę sklepom. :D


To zamawiam igiełkowe motoforce, motoforce sport 70 i przeciwtalerz motoforce (bo mam zjechany) i będe musiał odłożyć na gazior 19 , a jak to jest z tymi tłokami MF? Słyszałem ,że puchną jak [cenzura]? Czy to zależy od dotarcia?

A można jakieś wskazówki po 1 odpaleniu ? :D dawać mu się nagrzać czy poczekać 1 min i jechać już




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar


Ostatnio zmieniony 30 maja 2016, 8:47 przez robdk, łącznie zmieniany 1 raz
Regulamin pkt.10




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 maja 2016, 7:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Odpal i zostaw na pięć minut, później siadasz i jedziesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2016, 0:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Motoforce sport 70 zamówiony :lol: Zaraz zamawiam gaźnik, DELLORTO PHBG 19mm powinien styknąć, tak? + - jaką dać dyszę pod stożka gąbkowego? Teraz jeździłem na 85 i było git

-- 31 maja 2016, 1:01 --

Jeszcze pytanko, mam 4 płytki membranek i nad nimi jest taka blaszka, która wygląda jakby blokowała maksymalne otwarcie się płytek. Można to odkręcić? :) da mi to coś?




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2016, 8:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Możesz lekko rozgiąć. Nie usuwaj ich.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2016, 13:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Mam cylinder stage6 streetrace 70 i dzisiaj doszedł mi gaźnik dellorto phbg 19mm i miałem problem, ponieważ nie mogłem odpalić skutera. Kompresja jest kozacka, iskra by konia zabiła, a świeca mokra. Sprawdzałem całą komore, czy wszystko w porządku. Nie miałem na to czasu, bo musiałem iść do kościoła. Wróciłem i pomyślałem, żeby odkręcić ssanie (mam miejsce na linke). Odkręciłem górę i zatkałem palcem, o dziwo odpalił za 2 kopnięciem. Podregulowałem , jeździłem z godzine, docierałem powoli. Pytanie dlaczego tak się działo? Nie chcę mieć kolejny raz takiej sytuacji. Pozdrawiam

-- 03 cze 2016, 14:40 --

Skuter rano nie chce palić, pali jedynie bez filtra powietrza. Po dodaniu gazu z miejsca full jest buuu --> puścisz gaz, dasz ponownie i jedzie i tak cały czas dzieje się ruszając z miejsca, jadąc spokojnie 50km/h na 1/5 gazu to co jakiś czas takie łuubleble i jedzie dalej. Czyżby za mała dysza? Aktualnie siedzi 75 i nie pomaga zmiana rowka na iglicy ani mieszanka




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2016, 13:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Ja mam w 19 dyszę 100 z tym, że nie przy sporcie tylko midrace. Myślę, że powinieneś dać dyszę 85-90.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 18:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Wyjąłem całkowicie ssanie i zakręciłem dziurę śrubą, zaczął palić na zimnym :< Kupiłem dziś dyszę 85 i jest już git nie dusi go, jedynie muszę jeszcze zająć się ''dokładniejszą'' regulacją ponieważ jadę np. 60 i puszczę całkowicie gaz i sobie zwolni to jest jakby ''przylany''

-- 16 cze 2016, 19:49 --

Ehh... nie mam słów... Stage6 streetrace zatarty... Wysypało się nowe łożysko igiełkowe motoforce.. Cylindrem za 450zł najeździłem się 250km... Do szlifu na 99% się nie nadaje bo jest strasznie głęboka rysa...




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 19:38 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Daj cylek do fachowca, bo zajebiście szkoda. Po kiego grzyba pakowałeś tam chińskie igiełki? Sprawdź przede wszystkim luzy na wale korbowym. I nie tylko na łożyskach ale na korbowodzie też (bez tłoka).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Na wale nie ma żadnych luzów góra dół, na boki są lekkie ale takie powinny być, zaraz dam zdjęcie cylka,tłoka i igiełek..




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 19:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Chyba lepiej było oryginał keeway wrzucić za 12 zł. Przynajmniej ja takie u siebie założyłem.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 20:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Głowica: https://zapodaj.net/4f878bb6cc6cf.jpg.html
Tłok: https://zapodaj.net/beecd4c003256.jpg.html
Jeszcze raz tłok: https://zapodaj.net/d275625f58459.jpg.html
Cylinder: https://zapodaj.net/a9d7bde8046f7.jpg.html

TRAGEDIA... zdjęcia igiełek nawet nie wrzucam, bo nie ma ani jednego. Nie wiem czy ten cylinder da się zeszlifować...




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 20:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Zakup nowego cylindra cie czeka. Głowica zniszczona, tłoków tak nadwymiarowych to nawet nie ma, gdyby chciał zrobić szlif.




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 20:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
Dziękuje motoforce.. zakupiłem u nich fajke wytrzymała 1 dzień, kupiłem u nich przeciwtalerz wygląda jak z gówna ulepiony no i kupiłem igiełkowe..




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 cze 2016, 23:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2015, 18:31
Posty: 250
Pojazd: aprilia sr replica lc
Przepiękne fotkii <3 Cylek zawieź na złom może odzyskasz trochę grosza :wink: A tak na serio to szlif nie ma sensu.Nie wiem co i jak z marką motoforce ale ja nigdy nie narzekałem (może jakość spadła) na igiełkowym polecam nie oszczędzać. Pozdrawiam :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2016, 4:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jak koledzy wyżej... Cylinder na złom. Czeka Ciebie jeszcze zlokalizowanie i usunięcie fragmentów łożyska ze skrzyni korbowej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2016, 6:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2015, 21:02
Posty: 476
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Pojazd: Yamaha DT 50
To to wiem :cry: Silnik wyjmuje i rozpoławiam, trzeba wyczyścić. Jak się wałem rusza to słychać jak igiełki chrupią, ciekawe czy wał cały. W wydechu również słychać igiełki. Teraz będzie znów china :( Najbardziej mnie boli to, że za cenę streetrace miałbym 4 chińskie cylindry...

-- 17 cze 2016, 7:44 --

I zdążyłem go 1 raz przeciągnąć do 105km/h :( wysypały mi się igiełki przy przędkości 30km/h była nagła chwilowa blokada koła i silnik zdechł w sekunde. Było też cyrku ze zdjęciem cylindra ze szpilek, tłok się zablokował w cylindrze




_________________

Cylinder: Malina + Barikit
Wał: Naraku Racing
Wydech: Scr Corse Racing Line
Gaźnik: Dellorto Black Edition 21mm
Zawór: Malossi mhr vl6
Filtr powietrza: Athena Racing
Zębatki: 14z/56z
Sprzęgło: Top Performance kevlar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 cze 2016, 9:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przyjrzałbym się gniazdu w korbowodzie pod to łożysko igiełkowe.Możliwe że jest już jajowate lub wybite.
Grubek pisze:
I zdążyłem go 1 raz przeciągnąć do 105km/h
Grubek pisze:
Cylindrem za 450zł najeździłem się 250km..
Szkoda słów.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 82 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy