Dzisiaj jest 28 lis 2024, 21:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2016, 20:03 
*

Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:36
Posty: 49
Pojazd: sr50
Hej,

Mam na imię Paweł, i wpadła mi w ręce piaggio sfera 50-,

stan techniczny: odpala i jeździ 50 na godzinę, chciałbym dać jej drugie życie i zregenerować/wymienić to co uszkodzone/zużyte.


Skuter jeździ 50km/ godzinę, stąd też moja prośba od czego zacząć przy silniku aby uzyskać te 80km/h ?

Części mogą być używane, mogą być nowe, -podobno polecany jest http://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-s ... 18252.html

ale widzę też dużo tańsze zamienniki na allegro : http://allegro.pl/cylinder-glowica-tuni ... 84653.html ale pewnie ich jakość jest zła ?

oczywiście chciałbym wydać jak najmniej ;) dlatego myśle o zestawie cylek+ tłumik+ wariator- czy to wystarczy ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 cze 2016, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2015, 19:34
Posty: 434
Lokalizacja: Szczecin
Pojazd: Aprilia SR
Cylinder 70 gażnik moze byc china 17.5 ale najlepiej 19 krociec odblokowany no chyba ze juz jest odblokowany do tego leovince zx wariator malossi multivar dobra regulacja i jezeli przelozenia odblokowane to 90/100 powinien isc .




_________________

Aprilia Sr'ka By Macieek
aprillia-sr-50-70-by-macieek-nowe-lampy-t415051.html
Wpadniesz do Sr'ki ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2016, 16:18 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sie 2012, 11:41
Posty: 577
Pojazd: Nissan Almera
Wynalazca pisze:
90/100 powinien isc
Nie no, z tą 100km/h bym się lepiej wstrzymał. :mrgreen: Wiadomo - zaczynaj od tłumika, później resztę sobie dobierzesz według własnego uznania. Jeśli chcesz dłużej pojeździć, to kup markowy cylinder a nie chińskie ścierwo. :wink:
jabel pisze:
ale widzę też dużo tańsze zamienniki na allegro : http://allegro.pl/cylinder-glowica-tuni ... 84653.html
Ehm...
Cytuj:
Zastosowanie cylindra o pojemności 70cm
zwiększa moc skutera, pozwala uzyskać do 10KM !
To jest akurat żart... :lol: Nie wierz w to co piszą na tych aukcjach z chińskimi cylindrami... :mrgreen:
Wynalazca pisze:
gażnik moze byc china
Nie polecam, szkoda pieniędzy. Lepiej jak dołoży pare dyszek i kupi nowy TEC Eco PHBN 17,5mm. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2016, 15:16 
*

Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:36
Posty: 49
Pojazd: sr50
moj króciec ma duże okno - więc raczej jest odblokowany...

skuterek bardzo ładnie idzie do 55 na godzinę i potem prędkośc ani obroty nie rosną...

myślę, że zacznę od wydechu a potem zobaczymy... podobno były jeszcze blokady na gaźniku- wiecie coś ?

-- 27 cze 2016, 16:16 --

Panowie a czy dysza 60 to nie za mała ? bo taka jest teraz w gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 cze 2016, 17:54 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
70 do odblokowanej serii powinna być, 65 w zablokowanej, 75 jak dajesz sport wydech




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2016, 7:50 
*

Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:36
Posty: 49
Pojazd: sr50
a dysza 70 do gaźnika 14mm nie będzie za duża?


a co do wydeszku to poluje na używkę :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2016, 22:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2013, 21:48
Posty: 580
Lokalizacja: Nadarzyn/Grodzisk Mazowiecki/Warszawa
Pojazd: Kymco S9/E46 2.5/Accord 2.0ES
Mam trochę inny przykład Miałem Piaggio Sferę NSL 80
Ale była Athena Sport Pro MK1 gaźnik 17,5,
Malossi Multivar, sprężyna Malossi biała. Fabrycznie 80cc więc miała większy skok tłoka, 90-95km/h sadziła
A jak był Laser X Pro to 110-115 brat osiągał :P bardzo żałuje że się jej pozbyłem, ale wtedy nie miałem zbytnio dużo pojęcia o skuterach :)




_________________

Kymco Super 9 LC 04r.
Malossi Sport 70 ported by scoot ver. 2
Tłok Meteor (z Polini Sport P/G ringi 1.2mm, squish ~1.3)
Tecnigas Triops
Arreche 19 (90)
Stożek Revo S Type(?)
Polini HiSpeed (5.7g)
Stage6 Torque Control MK2 (Malossi zielona, springi pom. średnie naciąg full)
Malossi Torsion Controller
Stage6 WingCooler
*22.08.2022 ŻYWY <3*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 14:36 
*

Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:36
Posty: 49
Pojazd: sr50
szukam jakiegos do 100 pln :)

-- 26 lip 2016, 15:36 --

Pany, doradźcie mi cylek 70ccm do seryjnego gaźnika, najlepiej coś co wytrzyma pare kkm i nie zabije mnie cenowo.


a wydeszek napewno wpadnie jakiś nowy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 21:24 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Do seryjnego to wkładaj 50-tkę




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 lip 2016, 22:43 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Jak chcesz żeby ci 70cc długo żyło to gaźnik minimum 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2016, 8:02 
*

Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:36
Posty: 49
Pojazd: sr50
ale na 70ccm, + 17,5 będę mieć spalanie pewnie 4-5 litrów, to już bardziej opłaca mi się jeździć autem na gaz :)


do gaźnika 14+ dysza nie podejdzie 70ccm?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2016, 8:37 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Jak stać cię na częste wymiany cylindra to tak.

-- 27 lip 2016, 9:37 --

Najlepiej oddaj seryjny cylinder do szlifu. Jak szkoda ci kasy na paliwo to nie pchaj się w tuning.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2016, 9:16 
*

Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:36
Posty: 49
Pojazd: sr50
napewno nie stać mnie spalać 5 litrów paliwa :)

miałem kiedyś sr 50 ditech i to była maszyna ( mikro spalanie i fajne osiągi) dopóki wtrysk nie padł....

-- 27 lip 2016, 9:39 --

4MaticPL pisze:
Aprilia SR 50:
....
- Dellorto 19mm dysza 100



ile Ci to pali ?

-- 27 lip 2016, 10:16 --

4MaticPL pisze:
Jak szkoda ci kasy na paliwo to nie pchaj się w tuning.


nie jest mi szkoda kasy, tylko nie widze sensu spalać 5 litrów skuterem :)

wole wydać na fajniejsze rzeczy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 lip 2016, 11:44 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jeśli myślisz, ze na mniejszym gaźniku i większym cylindrze spalisz tak jak na 50 to się możesz przeliczyć.
Spalanie nawet na małym gaźniku może oscylować od 3,5 do 4,5l w zależności od stylu jazdy.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2016, 7:23 
*

Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:36
Posty: 49
Pojazd: sr50
dziękuję wam bardzo za porady

prawdopodobnie kupię

https://www.scooterkingz.pl/cylinder-naraku-sport-70-5

chyba- że polecacie mi coś innego w podobnej cenie ?


wydeszek będzie leo sp3

-- 28 lip 2016, 8:23 --

kupiłem


https://www.scooterkingz.pl/cylinder-skz-sport-70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2016, 8:25 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Czyli jednak będziesz katować ten cylinder na gaźniku 14?

-- 28 lip 2016, 9:25 --

Nie wiem jakie mam teraz spalanie bo dopiero założyłem ten gaźnik. Keeway na full sporcie czyli z cylkiem malossi sport 70 ,yasuni r, stożkiem malossi i napędem malossi palił około 4.5l.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2016, 10:30 
*

Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:36
Posty: 49
Pojazd: sr50
4MaticPL pisze:
Czyli jednak będziesz katować ten cylinder na gaźniku 14?


póki co tak, będę, jak będzie źle założę 17,5...


czekam jeszcze na wydech i rolki i dysze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2016, 12:46 
Stróż Forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2014, 6:15
Posty: 2090
Lokalizacja: Końskie Świętokrzyskie
Pojazd: Romet RXL 2T, Kawasaki EN500
Jak będzie źle to już nie zmienisz, chyba że razem z nowym cylindrem.
Jak masz jeździć na tym gaźniku to nie przekraczaj 6500 -7000 obr/min.
Powyżej już będzie za ubogo i się będzie grzał.




_________________

POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2016, 14:25 
*

Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:36
Posty: 49
Pojazd: sr50
z tego co czytam dużo osób jezdzi na 70 z małymi gaźnikami...

póki co nie mam tłumika i myśle czy to składać w weekend na starym wydechu :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 lip 2016, 16:47 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
To nie wiem gdzie ty to czytasz.
Nazwa tematu sugeruje że chcesz dać skuterowi nowe życie a nie nową śmierć :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy